sepisti 07.03.2008 20:47:40 | |
---|
Mulla on sama lankku isompana versiona. Sama homma. Eilen tuli tompalta. Sain just laiteltua spedut kiinni. Mielestäni lootan mukana tullut tarra tuntui heikkotehoiselta, joten kävin Eterasta hommaamassa 3M duallock-tarraa ja hyvin tuntuu pysyvän kiinni. Meinasin tosin hommata vielä lodjuun sopivan paksumman superlonin, joka sitten roudauksen aikana suojaisi, sekä varmistaisi purkkien paikallaan pysymisen. Tyytyväinen täytyy olla. Cordialin piuhat hommasin vielä, ettei jää siitäkään kiinni:) (omakuvista löytyy) Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
oiva tumpeloinen 07.03.2008 20:51:56 | |
---|
Sama homma. Eilen tuli tompalta. Sain just laiteltua spedut kiinni. Mielestäni lootan mukana tullut tarra tuntui heikkotehoiselta, joten kävin Eterasta hommaamassa 3M duallock-tarraa ja hyvin tuntuu pysyvän kiinni. Meinasin tosin hommata vielä lodjuun sopivan paksumman superlonin, joka sitten roudauksen aikana suojaisi, sekä varmistaisi purkkien paikallaan pysymisen. Tyytyväinen täytyy olla. Cordialin piuhat hommasin vielä, ettei jää siitäkään kiinni:) (omakuvista löytyy) Mitäs tarraa sen mukana tuli? Mä ostin omani käytettynä ja siellä oli pätkä paksumpaa 3M tarraa mukana. Se ainakin pitää kuin tauti. Ei lähde midipedaalikaan irti, vaikka painaa jonkin verran. |
superfly 07.03.2008 20:53:37 | |
---|
Mulla on pitänyt kyllä hyvin se rockcasen mukana tullut tarra. Case taas lahoaa ympäriltä kovaa vauhtia. Joka nurkka repsottaa ja kumitassuista ei oo tietoakaan. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
sepisti 07.03.2008 20:58:33 | |
---|
Mitäs tarraa sen mukana tuli? Mä ostin omani käytettynä ja siellä oli pätkä paksumpaa 3M tarraa mukana. Se ainakin pitää kuin tauti. Ei lähde midipedaalikaan irti, vaikka painaa jonkin verran. Ihan tavallista tarralenkkaritarraa, mutta luettuani tuolta FAQ:ista siitä duallockista päätin kuitenkin hommata sitä. Ja kuten sanottu, vaikka liimasin "tassut" pikaliimalla, jos yrittää repiä pedaalin irti, se lähtee ennemmin irti pedaalista, kuin tarra laudasta. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
oiva tumpeloinen 07.03.2008 21:01:37 | |
---|
Ihan tavallista tarralenkkaritarraa, mutta luettuani tuolta FAQ:ista siitä duallockista päätin kuitenkin hommata sitä. Ja kuten sanottu, vaikka liimasin "tassut" pikaliimalla, jos yrittää repiä pedaalin irti, se lähtee ennemmin irti pedaalista, kuin tarra laudasta. Sun pitää antaa sen liiman jämähtää kunnolla. Ja toisaalta, sitä pedaalia pitäis vetää vähän niinkuin suoraan ylöspäin toisesta reunasta, ei yrittää liu'uttaa sitä irti. Vaikee selittää, mut ei mulla Dual Lock ole koskaan lähtenyt purkista vahingossa. |
sepisti 07.03.2008 21:15:00 | |
---|
Sun pitää antaa sen liiman jämähtää kunnolla. Ja toisaalta, sitä pedaalia pitäis vetää vähän niinkuin suoraan ylöspäin toisesta reunasta, ei yrittää liu'uttaa sitä irti. Vaikee selittää, mut ei mulla Dual Lock ole koskaan lähtenyt purkista vahingossa. Joo, ei mullakaan tota ongelmaa oikeasti ole, mutta halusin vain kuvata 3M:n tehokkuutta. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |