musaniko 04.03.2008 18:27:57 | |
---|
Jackson RR1.. Olen kokeillut muutamaan kertaan ja olen aivan myyty. Kertakaikkiaan mahtava kitara ja tolla jos millä soitellaan jos jonki näköistä metallia.. (Joku kuitenki rupee vinee, RR malli ei ole sama kuin V malli) |
Jucciz 04.03.2008 19:07:05 (muokattu 04.03.2008 19:07:29) | |
---|
(Joku kuitenki rupee vinee, RR malli ei ole sama kuin V malli) Ei tosiaan. Flying V:hän on hieno. Niin ja vine = köynnös. |
Twinkle 04.03.2008 20:26:30 | |
---|
Hyvä vertauskuva onkin uusi ESP, jos toisena verrokkina on käytetty Gibson. Eiköhän Eclipsessä kuitenkin vähemmän taaloja katoa välistä Custom Lespaan nähden, jos molemmat poimitaan hyllystä uutena. Jep, vähän outo tuo käytetty Lespa Paul Custom ja uusi ESP Eclipse, jälkimmäinen maksaa uutenakin vajaan puolet siitä mitä ensimmäinen käytettynä. Eli kommentti on sinänsä vähän epärealistinen.. |
p_ofony 04.03.2008 20:36:33 | |
---|
ESPtä suosittelen, itselläni on 3, joista sopivasti vielä yksi myynnissä;) Jos mahdollista, pitäisin kaikki kolme, on ne niin hyviä ja tehty juuri tuohon raskaampaan soittoon! ESPiä kehille vaan! gear-A-holic |
Krice 04.03.2008 21:13:15 | |
---|
Jos minulla olisi noin paljon rahaa hassattavana niin lähtisin kyllä hankkimaan Caparisonia. Se on ihan jotain muuta kuin perusmerkit. Sitä paitsi Caparisonin jälleenmyyntiarvoa ei tarvitse pohtia, koska sitä ei myydä:) http://www.kyowashokai.co.jp/caparison-eng/e-top.html |
koponen 04.03.2008 21:35:15 | |
---|
Jep, vähän outo tuo käytetty Lespa Paul Custom ja uusi ESP Eclipse, jälkimmäinen maksaa uutenakin vajaan puolet siitä mitä ensimmäinen käytettynä. Eli kommentti on sinänsä vähän epärealistinen.. Nii.. ja jos ostat 70€ torrakon Thomannilta niin myyntitappio ei ole kuin muutama kymppi. Ihan unelmakeppi! Aloitusviestissähän sanottiin että keppi saa maksaa 2500€ ja jos laitat sen rahan esim käytettyyn G LP Customiin, häviät tuskin koskaan penniäkään. Sama sääntö pätee vaikkapa USA Jacksoneihin. Avainsana kuitenkin on ostaa käytetty jos haluaa minimoida arvonlaskun, oli merkki sitten mikä tahansa. If it says Marshall on the front, you're good to go |
PekkaM 04.03.2008 21:43:44 | |
---|
Mutta toisaalta aika harva ostaa nykyään Les Paul Customia uutena, itse en tiedä ketään kellä olisi 2000-l uutena ostettu Cusse. Joku nekin kaupasta ulos kantaa ja käytetyiksi muuttaa. Ibanez PGM90HAM myytävänä. Katso jäsenkuvaukseni. |
P-man 04.03.2008 21:47:37 | |
---|
Jos minulla olisi noin paljon rahaa hassattavana niin lähtisin kyllä hankkimaan Caparisonia. Se on ihan jotain muuta kuin perusmerkit. Sitä paitsi Caparisonin jälleenmyyntiarvoa ei tarvitse pohtia, koska sitä ei myydä:) Dellingeriä vaan kehiin. On huippu keppi! |
Jucciz 04.03.2008 21:48:08 | |
---|
Joku nekin kaupasta ulos kantaa ja käytetyiksi muuttaa. Katso peiliin, se olet ... joku muu kuin sinä. Tai ainakin näin suosittelen. |
Mirk0 04.03.2008 22:03:24 | |
---|
Esp Ltd 1000-sarjalainen + vielä riittää 1500 rahaa vahvistimeen. Ei kai sen luulis olevan vaikeeta. Hyvän kitaran saa alle tonnilla ja vahvistimestahan se ääni lähtee. Turha tähän kommentoida niitä "soundi lähtee sormista" joo niin se lähtee mutta vahvistin sen ilmoille pistää. : D Cup of coffee and youll be ok, and if not, youre sick. |
hullu_ukko 04.03.2008 22:13:06 (muokattu 04.03.2008 22:23:58) | |
---|
Jackson RR1.. Olen kokeillut muutamaan kertaan ja olen aivan myyty. Kertakaikkiaan mahtava kitara ja tolla jos millä soitellaan jos jonki näköistä metallia.. (Joku kuitenki rupee vinee, RR malli ei ole sama kuin V malli) Eikö se aloituspostauksesta jo käynyt selville, ettei tässä haettu kitaraa, jossa riittää teräviä kulmia usean ihmisen yhtäaikaiseen seivästämiseen? Itselleni lähtisi tuolla hinnalla melko todennäköisesti juurikin tuo ties kuinka monta kertaa mainittu ESP:n Eclipse tai sitten vähän suuremmalla todennäköisyydellä ESP Viper. Noita on vähän testailtu ja niistä olen kovasti tykännyt. E: Esp Ltd 1000-sarjalainen + vielä riittää 1500 rahaa vahvistimeen. Mä taas olen sitä mieltä, että ESP:n Standard-sarjaan kannattaa todellakin sijoittaa, jos on varaa. Omistan yhden LTD:n 600-sarjalaisen (laadullisesti oikeastaan samaa tasoa kuin 1000-sarja) eikä sitä kyllä kehtaa verrata oikeaan ESP:n tuotokseen, vaikka hyvä keppi onkin. Kyllä sieltä se Korea vaan paistaa läpi joka tapauksessa. Harkitsin alkuun Viper-1000:n ostamista kaveriksi, mutta jotenkin tässä on alkanut tulla sellainen fiilis, että seuraavaksi tulee sitten oikeaa Japanin ESP:tä niin ei tarvitse sitten harmitella kun tuli taas heitettyä tonni budjettiluokan kopiosoittimeen, kun maksamalla muutaman satasen enemmän saa jo käytettynä sen aidon asian. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Henkka370 04.03.2008 22:21:05 | |
---|
Ite tolla budjetilla hommaiin Amfisoundin |
Twinkle 04.03.2008 22:23:58 | |
---|
Aloitusviestissähän sanottiin että keppi saa maksaa 2500€ ja jos laitat sen rahan esim käytettyyn G LP Customiin, häviät tuskin koskaan penniäkään. Sama sääntö pätee vaikkapa USA Jacksoneihin. Avainsana kuitenkin on ostaa käytetty jos haluaa minimoida arvonlaskun, oli merkki sitten mikä tahansa. No et varmaan kyllä pysynyt nyt perässä siinä mistä puhutaan tai sitten yritetään olla samaa mieltä... mut rautalangasta: Henkilö X kehotti ostamaan käytetyn GLPC:n, johon henkilö Y totesi että se on hyvä verrattuna uuteen ESPiin kun säilyttää arvonsa. Tähän taas henkilö Z totesi että uusi ESP ja käytetty GLPC ei ole samalla viivalla ja vertailukelpoisia, koska kyllä käytetty ESP säilyttää arvonsa kohtalaisen hyvin. Tähän henkilö M (=minä) huomautin myös, että hintaeroakin noilla kahdella härvelillä on melkoisesti ja suhteessa saman verran arvonlaskuakin, ts. käytetyn GLPC:n hinnalla saa melkein pari Eclipseä (hinnanpudotuksen jälkeen jopa melkein kolme uusina) tai vaikkapa jenkki-Jacksoneita pari jos oikein hakee, arvonsa säilyttää nekin ihan yhtä hyvin. |
koponen 04.03.2008 22:25:25 | |
---|
No et varmaan kyllä pysynyt nyt perässä siinä mistä puhutaan tai sitten yritetään olla samaa mieltä... mut rautalangasta: Henkilö X kehotti ostamaan käytetyn GLPC:n, johon henkilö Y totesi että se on hyvä verrattuna uuteen ESPiin kun säilyttää arvonsa. Tähän taas henkilö Z totesi että uusi ESP ja käytetty GLPC ei ole samalla viivalla ja vertailukelpoisia, koska kyllä käytetty ESP säilyttää arvonsa kohtalaisen hyvin. Tähän henkilö M (=minä) huomautin myös, että hintaeroakin noilla kahdella härvelillä on melkoisesti ja suhteessa saman verran arvonlaskuakin, ts. käytetyn GLPC:n hinnalla saa melkein pari Eclipseä (hinnanpudotuksen jälkeen jopa melkein kolme uusina) tai vaikkapa jenkki-Jacksoneita pari jos oikein hakee, arvonsa säilyttää nekin ihan yhtä hyvin. Mis me ollaan ja oonks mäki siellä?! If it says Marshall on the front, you're good to go |
tommiot 04.03.2008 22:27:13 | |
---|
Ite tolla budjetilla hommaiin Amfisoundin Entäs se jälleenmyyntiarvo? |
musaniko 04.03.2008 22:30:39 | |
---|
Eikö se aloituspostauksesta jo käynyt selville, ettei tässä haettu kitaraa, jossa riittää teräviä kulmia usean ihmisen yhtäaikaiseen seivästämiseen? Ei koska postauksessa puhuttiin V-mallista joka on eri kuin RR malli. |
Jucciz 04.03.2008 22:32:49 | |
---|
Ei koska postauksessa puhuttiin V-mallista joka on eri kuin RR malli. Postauksessa puhuttiin V-mallista, ei Flying V:stä. V-mallisia ovat kaikki kitarat, jotka ovat V-kirjaimen mallisia. Näihin lukeutuu myös hevisuunnikas, joka tunnetaan mallinimikkeellä RR. Vieläkö lisää rautalankaa? |
Twinkle 04.03.2008 22:33:34 (muokattu 04.03.2008 22:36:00) | |
---|
Eikö se aloituspostauksesta jo käynyt selville, ettei tässä haettu kitaraa, jossa riittää teräviä kulmia usean ihmisen yhtäaikaiseen seivästämiseen? Ei, siellä sanottiin vain että "ei V-mallinen" ja V-malli on se tuttu Flying-V, kun taas se toinen Jacksonin vekotin on nimeltään Rhoads. Näin siis jos ruvetaan tulkitsemaan tekstiä, mikä on ihan suotavaa kuin itse muutit yksinkertaisen "ei V-mallia" -kommentin viittamaan seivästämiseen tarkoitettuihin työkaluihin. OK, joskus kitaraa sanotaan myös keihääksi, joten ollaan kaikki yhdessä oikeassa mutta siinäkin tapauksessa ihan mikä vaan keihäs eli kitara on sellainen ihmisten seivästämiseen käytettävä väline. Tai sit jotakin... nukkuun ehkä vois mennä. EDIT: olinpas hidas. |
hullu_ukko 04.03.2008 22:36:42 | |
---|
Ei koska postauksessa puhuttiin V-mallista joka on eri kuin RR malli. Kyllä se RR nyt vaan on V-mallinen. ''Noku siin o epä symmetriset sarvet eli ei oo V'' -on turhaa saivartelua. Melkein yhtä turhaa pilkunlähentelyä kuin black metallin jakaminen vielä kymmeneentuhanteen pienempään alagenreen. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
koponen 04.03.2008 22:37:18 | |
---|
Ei, siellä sanottiin vain että "ei V-mallinen" ja V-malli on se tuttu Flying-V, kun taas se toinen Jacksonin vekotin on nimeltään Rhoads. Jos näytät sadan henkilön koeryhmälle Rhoadsin runkoa ja kysyt että mitä kirjainta se muistuttaa niin saat vastaukseksi 100kpl veetä. Älä nyt viitsi hyvä ihminen jarnata päivänselvästä asiasta. If it says Marshall on the front, you're good to go |