Aihe: apuja kiitos
1 2
biibob
03.03.2008 22:02:47
no entäs jos mä nyt ostan sit tollasen fenderin???? onko paha?
palauttakoon jos ei tykkää.. kattoin just että sähkökitara sillä on joku shiro..Mikälie??
miekkonen on puhunu jotain vuoden että joku HALPA kitara olis kiva ostaa, mutta jos mä en sille sitä hanki niin sama laulu varmaan jatkuu iäti..
-olis rahareikiä muuallakin. ukkeli lähinnä TEKEE biisejä; ei niinkään itse soita..

Tarkoitat ilmeisesti tuota ehdottomaani Fender cd-60. Osta ihmeessä! Hyvä kitara, voin ehdottomasti suositella, ja omasta mielestäni todella loistava akustinen hintaluokassaan. Kaverini oli joulun aikaan ostamassa itselleen juurikin halvemman hintaluokan akustista, jotta pääsee treenaamaan, ja tuli silloin itse tuota testailtua ja todettua, että oikein kelpo kitara. Ja vielä kannattaa muistaa pyytää, että musiikkiliikkeen myyjät säätävät kitaran edes jonkinlaiseen kuntoon, koska suoraan paketista, jostain amsterdamista tulleet kitarat voivat matkustaessa ja ilmanalan vaihtuessa hieman elää. Ja halvempiin kitaroihin harvemmin edes mitään erityisiä säätöjä tehdäkkään edes tehtailla... mutta kaupoissa osaavat kyllä hoitaa, kunhan viitsii kysyä.
"You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)