Aihe: Uutta pikku putkinuppia
1 2
Mr_Odo
27.01.2008 17:23:20
Tietääkö kukaan missä suomessa sai testaa noit mustiasydämmiä?
hapan
27.01.2008 17:23:53
Tietääkö kukaan missä suomessa sai testaa noit mustiasydämmiä?

Helsingissä Soundatassa.
töpsälän esso
23.09.2009 22:25:44
Hoi!

Onkos kellään tietoa tai kokemusta kyseisestä pelistä?!

http://www.thomann.de/fi/blackheart_little_giant_bh5h.htm

Kokemusta on Killer Antista ja ehottomasti suosittelen kotona soitteleville. Itellä perässä vain Jensenin 8" AlNiCo ämyri ja hyvä soittaa esim. Hurriganesia stereoiden kanssa kimpassa. Sopivaksi säätää kitaran tonepotikalla, ni hyvä (ei tarvihe EQ pedaaleita väliin). Ei kerrostalossa varmasti (ainakaan huonojen naapureiden keskellä) pystysi Little Giantia samalla tavalla repimään auki.. Ja on muuten tuolla minun yhdistelmällä nupit kaakossa äänen voimakkuus tosi kohtuullinen (ja jopa ihan hyvä).
Väsykäsi
23.09.2009 22:35:52
töpsälän esso: Kokemusta on Killer Antista ja ehottomasti suosittelen kotona soitteleville. Itellä perässä vain Jensenin 8" AlNiCo ämyri ja hyvä soittaa esim. Hurriganesia stereoiden kanssa kimpassa. Sopivaksi säätää kitaran tonepotikalla, ni hyvä (ei tarvihe EQ pedaaleita väliin). Ei kerrostalossa varmasti (ainakaan huonojen naapureiden keskellä) pystysi Little Giantia samalla tavalla repimään auki.. Ja on muuten tuolla minun yhdistelmällä nupit kaakossa äänen voimakkuus tosi kohtuullinen (ja jopa ihan hyvä).

Jos nostetaan nostettais edes kunnolla!
Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)