Aihe: Hughes & Kettner Statesman Quad EL84
1 2
HTMono
12.07.2010 22:35:33
H053: Onkos kenelläkään enemmän kokemusta tuosta Dual EL34 -nupista?
Aika nihkeästi löytyy tietoa ja ääninäytteitä interwebin ihmeellisestä maailmasta...

Täältä löytyy. Kieltämättä tuosta vehkeestä ei hirveästi löydä netistä tietoa saati sampleja, syytä on vaikea arvailla.

Mutta, fiilikset on itsellä pelkästään positiiviset. Monen vuoden vahvarien vaihtorumba huipentui tuohon keväällä ja nyt on viimeinkin olo ettei tarvitse enää vaihtaa. Monipuolinen ja hyvä soundinen vehje. "Turbo Marsu" vois olla ehkä ihan hyvä kuvaamaan. Tosin tässä on kliinikanava ja hyvä sellanen ;) Tykkää mielestäni erityisesti yksikelaisilla varustetuista kitaroista, Telen kanssa räyhää oikein kunnolla. Lisäksi syö fuzzejakin oikein kivasti. Ja päälle/pois kytkimellä saatava looppi (serial ja parallel) on kova juttu.

Vehje on treeniksellä Joensuussa, jos H053 kiinnostaa niin testaamaan pääsee jos liikuskelet näillä seuduilla.
Fake Noir --- If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves.
H053
12.07.2010 23:22:06
HTMono: Täältä löytyy. Kieltämättä tuosta vehkeestä ei hirveästi löydä netistä tietoa saati sampleja, syytä on vaikea arvailla.

Mutta, fiilikset on itsellä pelkästään positiiviset. Monen vuoden vahvarien vaihtorumba huipentui tuohon keväällä ja nyt on viimeinkin olo ettei tarvitse enää vaihtaa. Monipuolinen ja hyvä soundinen vehje. "Turbo Marsu" vois olla ehkä ihan hyvä kuvaamaan. Tosin tässä on kliinikanava ja hyvä sellanen ;) Tykkää mielestäni erityisesti yksikelaisilla varustetuista kitaroista, Telen kanssa räyhää oikein kunnolla. Lisäksi syö fuzzejakin oikein kivasti. Ja päälle/pois kytkimellä saatava looppi (serial ja parallel) on kova juttu.

Vehje on treeniksellä Joensuussa, jos H053 kiinnostaa niin testaamaan pääsee jos liikuskelet näillä seuduilla.

Hemmetti, tuohan kuulostaa juuri siltä mitä olen (yhtenä vaihtoehtona) vähän etsinytkin!
Pitää katsella miten nuo työt antaa periksi, olisihan se ihan mukava tehdä pieni kesäreissu uusien tuttavuuksien ja kamarunk.. -testailun merkeissä. :)

Pystyisitkö heittämään pientä ääninäytettä kehiin näin "ensihätään?"
HTMono
13.07.2010 10:21:48
H053: Hemmetti, tuohan kuulostaa juuri siltä mitä olen (yhtenä vaihtoehtona) vähän etsinytkin!
Pitää katsella miten nuo työt antaa periksi, olisihan se ihan mukava tehdä pieni kesäreissu uusien tuttavuuksien ja kamarunk.. -testailun merkeissä. :)

Pystyisitkö heittämään pientä ääninäytettä kehiin näin "ensihätään?"

Ääninäytteitä voin pistellä, en tosin nyt, tässä on duuniputki vähän päällänsä... =) Jos vielä loppuviikosta kelpaa niin voisin käydä muutamat vingutukset äänittämässä.
Fake Noir --- If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves.
vänkylä
13.07.2010 11:41:24
juzi: Mulla on Dual. Vasta nauhoiteltiin studiolla ja voin sanoa, että puhdas soundi on melkolailla sama, kuin Vox AC30 CC2 (Blue Alnicot) Normal-kanavassa.

Me ääniteltiin n.2kk sitten ja mulla oli sessioissa mukana Statesman combo varavahvistimena.Toisella kitaristilla oli juuri kyseinen Voxi mutta testattuaan Statesmania se halusi välttämättä soittaa nauhoitukset Kettusella.Ennen sitä kehui Voxin soundin maasta taivaisiin.Ei myöntänyt että Kettunen kuulosti paremmalta mutta voximiehet on voximiehiä.Mun mielestä(ja myös sen voximiehen,vaikkei myöntänytkään)puhdas kanava on parhaita mitä olen kuullut,ja säröillähän tuo ton Voxin hakkaa mennen tullen.
H053
13.07.2010 18:14:25
HTMono: Ääninäytteitä voin pistellä, en tosin nyt, tässä on duuniputki vähän päällänsä... =) Jos vielä loppuviikosta kelpaa niin voisin käydä muutamat vingutukset äänittämässä.

Oorrait, pistä vaikka tähän ketjuun linkkiä tai pamauta pikaviestillä kun oot saanu ääntä narulle!
H053
13.07.2010 18:21:53
vänkylä: Me ääniteltiin n.2kk sitten ja mulla oli sessioissa mukana Statesman combo varavahvistimena.Toisella kitaristilla oli juuri kyseinen Voxi mutta testattuaan Statesmania se halusi välttämättä soittaa nauhoitukset Kettusella.Ennen sitä kehui Voxin soundin maasta taivaisiin.Ei myöntänyt että Kettunen kuulosti paremmalta mutta voximiehet on voximiehiä.Mun mielestä(ja myös sen voximiehen,vaikkei myöntänytkään)puhdas kanava on parhaita mitä olen kuullut,ja säröillähän tuo ton Voxin hakkaa mennen tullen.

Jaahas, GAaSutus vaan pahenee... Tilipäivää odotellessa. :P
H053
13.07.2010 18:27:59
Minkäslaiset ämyrit kannattaisi hommata tuon Dual EL34:n kaveriksi? Greenbackit?
V30:t eivät kuulemma oikein sovi tuollaiseen Mursuiseen äänimaailmaan...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)