Aihe: V-mallinen kitara hakusessa
1 2 3 4 5 6 7 8 9
LosJormas
15.01.2008 19:31:04
Itellä on hiljattain ostettu Jackson RR24, ja oon enemmän ku tyytyväinen, kehottaisin vilkasemaan sitäki.
Ainoo mikä siitä sun kuvauksista puuttu on toi kaulamikki, mut enpä ole kaipaillu.
Aivan loistava kitara!
Lämpimästi suosittelen!
http://www.thomann.de/fi/jackson_rr24_rhoads_sw.htm

Thomannilla näyttäis olevan varastosta loppu, mutta ainaki DLX ja F-musiikissa roikkuu seinillä, et sinne vaan kokeilemaan.
Vancet
15.01.2008 20:41:40
Itellä on hiljattain ostettu Jackson RR24, ja oon enemmän ku tyytyväinen, kehottaisin vilkasemaan sitäki.
Ainoo mikä siitä sun kuvauksista puuttu on toi kaulamikki, mut enpä ole kaipaillu.
Aivan loistava kitara!
Lämpimästi suosittelen!
http://www.thomann.de/fi/jackson_rr24_rhoads_sw.htm

Thomannilla näyttäis olevan varastosta loppu, mutta ainaki DLX ja F-musiikissa roikkuu seinillä, et sinne vaan kokeilemaan.

Joo ei se kaulamikki ole ihan välttämätön ja taisin nähdä juuri tuon DLX:n seinällä. Onko muuten saman hintainen siellä?

Löytyykö mitään risuja? Onko hyvä pitää sylissä? :)
ballfish
15.01.2008 20:43:21
Löytyykö mitään risuja? Onko hyvä pitää sylissä? :)

Kyllähän sitä sylissä pitelee. Erittäin mainio keppi, jos yksimikkisyys ei haittaa ja heviä soittaa. =)
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
LosJormas
15.01.2008 20:48:59
Siis ite oon ennen soittanu aina Strato tyyppisellä kitaralla, tää on mul eka v-mallinen kitara.
Istualtaan, ku tottuu soittoasentoon, kaula on ihan täydellisessä asennossa!
Luultavasti seuraavakin kitara tulee olemaan RR.

Mulla ei oo kyllä oo mitään huonoa sanottavaa tosta kitarasta, sun pitää ite vaan käydä kokeilemassa.
Vancet
15.01.2008 20:53:56
Löytyyköhän tuota muun värisenä? Kun Thomannilta ei näyttänyt saavan kuin valkomustana? :)
Estranged
15.01.2008 20:55:58
Löytyyköhän tuota muun värisenä? Kun Thomannilta ei näyttänyt saavan kuin valkomustana? :)

Mustana keltaisilla ja punaisilla "bevelseillä" löytyy myös, jos nyt puhuttiin RR24:stä.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris
LosJormas
15.01.2008 20:56:28
Niit on kolmea väriä:
White /w blk bevels
Black /w yellow bevels
Black /w red bevels

Psst. Valkonen on hienoin ;)
WinterMad
15.01.2008 21:00:11 (muokattu 15.01.2008 21:00:32)
Niit on kolmea väriä:
White /w blk bevels
Black /w yellow bevels
Black /w red bevels

Psst.
musta / punainen on hienoin ;)

;)
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
atha
15.01.2008 22:49:03
Sitten ei muuta kuin metsästelemään ja kalastelemaan Jackson Starseja:

Floikka ois tietty kiva. - Check (Schaller / OFR mallista riippuen )
Nauhoja sais olla se 24. - Check
2 Mikkiä. - Check
...mutta ei tuo RR:kään pahalta näytä. - Check

oma kepukka, ottanu vähän hittiä yläsiipeen, http://www.siilit.net/temp/jacksonstars/
LosJormas
15.01.2008 22:59:54
Hyvän näkönen kitara sulla, onneks olkoon.
Jaakko Hyvärinen
15.01.2008 23:11:28
mites näissä jacksonessa tuo otelaudan leveys? onko yhtä levee satulassa kuin tallan päässä? muistaakseni kokeilin jotakin rr-mallia ja tuo häiritsi huimasti.
LosJormas
15.01.2008 23:20:54
Siis otelauta yhtä leveä satulan kohalla ja vikalla nauhalla?
Ymmärsinkö nyt oikeen?
Eihän se nyt mitenkään oo :D Tai en voi yleistää, mulla on toi RR24 ja siinä ei ainakaan oo, kuulostaa muutenki aika oudolta, heh.
En sit tiedä. Täs on aivan loistava kaula. Olin tottunu soittelee tol Ibanezin wizzardilla mut tää istuu paljon paremmin käteen.
Vancet
16.01.2008 07:40:18
Onko vaikea soittaa nuotteja kaulan yläpäästä?
LosJormas
16.01.2008 07:45:55
Tarkoitatko nyt niinku rakenteeltaan vai nuottien korkeudelta yläpäästä? :D
Siis jos meinaat otelaudan rungon päästä, eli korkeimmilta nauhoilta, ni pystymmässä oleva kaulahan vain auttaa asiaa. Mutta toisaalta samahan se on kaikissa v-tyylisissä kitaroissa, niitähän joka tapauksessa pidettän tolleen toisella jalalla ja pystymmässä ihan luonnostaan. Eli se ei oo mikään yksityisetuoikeus Jacksonissa :D
Vancet
16.01.2008 07:54:53
Joo. Mutta mitäs tämä malli?: http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/kauppa/products.php?p=7880d0

Onko ihan romu?
LosJormas
16.01.2008 08:12:58
No mä oon soittanu kaverin tommosta, ja se kyl on aika surkeen tuntunen.
Yleinen tuntuma jäi aika huonona mieleen, siin on bolt-on kaula aika isolla liitoslaatikolla, siin on vaan 22 nauhaa (no se nyt on mielipidekysymys tarviiko 24), ja ainaki siinä kaverin kitarassa oli jo floikka hajoomas kasaan.
Eikö siell missä asut oo mitään soitinliikkeitä mihin pääsisit testaamaan?
pekurides
16.01.2008 11:14:03

Joo. Mutta mitäs tämä malli?: http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/kauppa/products.php?p=7880d0

Onko ihan romu?

Ei oikeastaan muuta yhtäläisyyttä oikeeseen RR1:een kuin bodyn muoto.

Se pitäs olla läpirungonkaula jne. että saundit alkaisi olla lähempänä.
Tunteella päin vittua.
Vancet
16.01.2008 14:52:21
No mä oon soittanu kaverin tommosta, ja se kyl on aika surkeen tuntunen.
Yleinen tuntuma jäi aika huonona mieleen, siin on bolt-on kaula aika isolla liitoslaatikolla, siin on vaan 22 nauhaa (no se nyt on mielipidekysymys tarviiko 24), ja ainaki siinä kaverin kitarassa oli jo floikka hajoomas kasaan.
Eikö siell missä asut oo mitään soitinliikkeitä mihin pääsisit testaamaan?

Kyllähän täällä Tampereella on muutamia hyviä musiikkikauppoja. Mutta ne on kaupungissa johon en ihan heti pääse. Testailen sitten kun kerkeän. :)

Sopiiko tuo RR24 nuoren pojan händyyn. Kun itse olen 13V. :P
ballfish
16.01.2008 14:55:05

Sopii varmastikin ja äkkiähän sitä kokoakin tulee lisää. =)
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
Sam Hotman
16.01.2008 14:59:52
Kyllähän täällä Tampereella on muutamia hyviä musiikkikauppoja. Mutta ne on kaupungissa johon en ihan heti pääse. Testailen sitten kun kerkeän. :)

Ei kai sitä voi kukaan muu kertoa kuin sinä itse, että sopiiko se sun lapaseen vai ei. Omaan käteeni se ainakin sopii todella hyvin (olen parin kuukauden päästä 15). Tuskin iällä on suurta väliä siinä, että sopiiko kaula sinun kätöseen vai ei. Joillekkin sopii Les Paul tyylinen pesäpallomaila kaula ja joillekkin Ibanezin tilulilu jäätelötikku kaula. Kokeilemma selviää että sopiiko.

Eikös Tampereella ole ainakin DLX:ssä RR24:sta?
Jos miehen kans ei voi puhua kakasta se on salee homo. -ANtTIKRISTUS
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)