Aihe: Kevin Bond Jackson VS. Jackson RR24
1 2
anssopikasso
26.02.2008 10:40:05
Kuten muutkin ovat jo todenneet niin ilmeisesti oli ihan vaan hutiloitu niin maalausten jnejnejneymsymsyms osalta. Se oli yksi malli monesta(sadasta?)tuhannesta joita on liikkeellä, eli eipä tuota kannata kovin tosissaan otella. Fenderillä oli vain kiire saada hypetetty RR24 markkinoille ja sattuvat kusemaan yhden mallin ja joku pastes kuvat nettiin siitä. Ei mitään ihmeempää.

Eli väännetään vielä rautalangasta;

Se että netistä löytyy kauhutarina yhdestä poskelleen menneestä kitarasta
EI automaattisesti tarkoita että muistakin samoja vikoja löytyisi.
"Paskaa voi syödä vain niin paljon ennenkuin alkaa oksettamaan." -Maelstorm @ M.Net
Dunga
26.02.2008 10:48:10 (muokattu 26.02.2008 10:48:27)
Se että netistä löytyy kauhutarina yhdestä poskelleen menneestä kitarasta
EI automaattisesti tarkoita että muistakin samoja vikoja löytyisi.

Näin. Jos ostaa kaupasta, niin voi itse tsekata sen laadun. Jos tilaa netistä, on kitaralla myös palautusoikeus. Ei näitä kauhutarinoita kannata liikaa pelätä.
anssopikasso
26.02.2008 10:59:58
Näin onpi. :)

Ei noista lukuisista myydyistä muista RR24:sista oo ollu pahempaa sanottavaa kellään.
Korkeintaan makuasioista (mikkikonfiguraatio, mikki- ja tallaratkaisuista) on ollut napinaa.
"Paskaa voi syödä vain niin paljon ennenkuin alkaa oksettamaan." -Maelstorm @ M.Net
Iron Horse
26.02.2008 16:17:51
Duncan on tehnyt tuota Iommi-mikkiä Patrick Egglen Tony Iommi-kitaroihin.
http://www.patrickeggleguitars.com/artist.html
http://www.seymourduncan.com/dealers/guitar-builders/patrick_eggle_g/
Käsittääkseni Seymourin Scott Ian El Diablo -mikrofonin pitäisi olla aikalailla samanlainen spekseiltään, magneetti tosin Iommissa vissiin keraaminen ja Diablossa on Alnico II.
http://www.seymourduncan.com/produc … /artists-signatu/scott_ian_el_di_1/
Muut säveltäjät saattavat tehtailla kaikenvärisiä cocktaileja, minä tarjoan yleisölle puhdasta kylmää vettä. - Jean Sibelius
Sam Hotman
26.02.2008 16:47:11
Eipä ollut Bondia ainakaan lauantaina siellä Helsingin Fasulla. Kaksi kappaletta RR24 ja yksi RR5.
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir
mhaarala
27.02.2008 14:33:21 (muokattu 27.02.2008 14:34:33)
Turun fasulta löytyy musta/keltainen RR24, Kevin bond ja punainen RR1.
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
jackdaniels
07.03.2008 20:31:15
Olis kiva kuulla kokemuksia ja mielipiteitä em. kitaroista.
Tietysti kyseessä on kaksi eri kitaraa (toises floikka ja 24 nauhaa) ja riippuu vähän mitä soittaa ym.. Eli vähä hassu vertailu, mut lähinnä kiinnostaa soitettavuus/tuntuma ja itse sointi (runko/kaula ja materiaali + mikit). Ruusut ja risut tyyliin..
Olen hankkimassa uutta "keskihintaista" kitaraa ja noi vaihtoehdot on käynny mieles.

Ps. Moneskohan Jackson kirjoitus tääkin on, mut joo ;) Oikeestaan otsikko voisi olla JA eikä VS

Mä liputan ainakin bondin puolesta vähän paksumpi kaula ja parempi viimeistely perusteena
pekurides
08.03.2008 18:55:55

Mä liputan ainakin bondin puolesta vähän paksumpi kaula ja parempi viimeistely perusteena

Vielä tärkeämpänä erona pitäisin sitä pidätkö enemmän leppä-vaahtera soinnista vai onko mahonki lähempänä sydäntä.

Mahonkiset reiskat kyllä aika harvassa, mä ottasin sen.
Tunteella päin vittua.
jackdaniels
16.05.2009 19:53:12
Onko bondin valmistus lopetettu?
metallicapuppets
18.05.2009 13:43:02
jackdaniels: Onko bondin valmistus lopetettu?

En tiedä.. Turun Fasussa ainakin on yks sellane bondi.
Moikka.
Painajaismainen
18.05.2009 15:13:50
jackdaniels: Onko bondin valmistus lopetettu?

Tjaah? Ei ainakaan Jacksonin sivuilta kyseistä mallia enää löydy...
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka "Ei saakeli näitä sooloja. Jos joku olisi harrastuksen alkuvaiheissa näyttäny kuvan ysäri-Hetfieldistä ja sanonu, että komppaaja ei vonkaa, kaikki olisi toisin." - GRG40
cross
14.07.2009 02:30:40
Ei löydy ei, vaan Jackson Stars http://1484.bz/ikebukuro/3386/
"AMON" belongs to "THEM"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)