Aihe: Jackson DK2 Dinky, kokemuksia?
1 2
koponen
11.12.2007 21:36:42 (muokattu 11.12.2007 21:42:37)
Minä vuonna Chushin MI alkoi veistelemään Jaskoja?

Oisko ollut 1995. Jokatapauksessa suunnilleen niihin aikoihin kun japsi professionalit hävisivät valikoimasta. Markkinointiyhtiö Kyowa-Shokain, Itaru Kannon (Jackson/Charvel -suunnittelija ja Caparisonin perustaja) kuviot on siltä ajalta vähän hämärät.

Joktap Chushin Gakki halusi Jacksonin japsimarkkinat itselleen ja irtisanoi yhteistyön jenkkien kanssa joskus -94. Jenkit sai oikeusteitse torpattua systeemiä, jolloin Chushin Gakki tuuttasi markkinoille Grover Jackson yms luuttuja jotka oli kai siis periaatteessa samoja kuin Jackson japsi professionalit. Jacksonin "virallinen" valmistus siirtyi sillon siis Chushin MI:lle.

E: ajatushärö
http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182
apuri
11.12.2007 22:37:04
Oisko ollut 1995. Jokatapauksessa suunnilleen niihin aikoihin kun japsi professionalit hävisivät valikoimasta. Markkinointiyhtiö Kyowa-Shokain, Itaru Kannon (Jackson/Charvel -suunnittelija ja Caparisonin perustaja) kuviot on siltä ajalta vähän hämärät.

Joktap Chushin Gakki halusi Jacksonin japsimarkkinat itselleen ja irtisanoi yhteistyön jenkkien kanssa joskus -94. Jenkit sai oikeusteitse torpattua systeemiä, jolloin Chushin Gakki tuuttasi markkinoille Grover Jackson yms luuttuja jotka oli kai siis periaatteessa samoja kuin Jackson japsi professionalit. Jacksonin "virallinen" valmistus siirtyi sillon siis Chushin MI:lle.

E: ajatushärö

Eli mitään Chushin Gakki DK2 keppejä ei ole olemassakaan.

Dinky XL malleja saattaakin olla.
koponen
11.12.2007 23:14:44 (muokattu 12.12.2007 00:19:35)
Eli mitään Chushin Gakki DK2 keppejä ei ole olemassakaan.

Taitaa olla. Niissä on runkokin on poppelia eikä leppää, kuten noissa nykymalleissa. Lue vaikka se mainostamasi -98 kataloogi uudestaan jos siinä mainittaisiin materiaalit. DK2 muuttui (mm. leppäbody, kaula) ensimmäisen kerran 2000-luvun alkupuolella ja sen jälkeen vielä 2006. Voin sanoa että ero noihin alkupään poppelirunkoisiin kepukoihin on vähintäänkin merkittävä. Mutta sovitaan ihan miten vaan, ei ole minulta pois :)

EDIT: Niin siis ja minulle on ihan yhdentekevää että missä se on tehty ja kenen toimesta. Pointtini on, että yhteneväisestä mallimerkinnästä huolimatta kyseessä on ihan eri tuntuinen, eri materiaaleista valmistettu ja paremmin soiva kitara kuin nämä uudemmat.
http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182
TandT
12.12.2007 10:24:49
Oman (2 vuoden) kokemuksen perusteella voin kyllä itse suositella kyseistä mallia. Omassa kepissä (vm.2005) ei tosin vielä ollut noita Seymore Duncanin mikkejä, mutta kaikkihan on vaihdettavissa. Talla on peruskauraa/kuraa, mutta toimii ainakin minun käytössä toistaiseksi, koska mitään drive boom bläm bläst boing juttuja en sillä vemputtele.
Eemil
12.12.2007 12:24:24
Muuten, onkos tosta sustainer-mikistä paljonkin iloa, lieneekö sen apaut huntin lisäsijoituksen arvoinen?

Sanotaan näin että mitään haittaa siitä ei ole, se on ihan normaalikäytössäkin hyvänkuuloinen mikki. Kyllä mulla tulee sitä sustainer-toimintoa käytettyä jonkin verran. Sen "tarpeellisuus" riippuu ihan siitä miten paljon juuri sinä keksit sille käyttöä. Testaamalla se parhaiten selviää.
Vapaa kieli ja seuraavan kielen 8 ääni pitää päristä samaan, eli tuuttiin tää tehtiin... Samoin vapaa ja toisekielen 20ääni tuuttiin tää tehtiin. -k.sln K100#2
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)