Aihe: Vox ac30 vai jokin muu?
1 2
Ukko
26.10.2007 18:58:43

Voxilla, fenkuilla ja orangella on jokaisella oma erillainen saundinsa.

Eiks sen soundin pitänyt syntyä sormista ?
Iron Horse
26.10.2007 20:01:39
Ja varsinkaan kun tuo ""käsintehty" -ominaisuus on siirretty suoraan hintalappuun, ihan niin kuin se automaattisesti tekisi vahvistimesta paremman.

Entä tulitko ajatelleeksi sitä, että ko. valmistusmenetelmä on kalliimpaa kuin koneellinen kasaaminen piirilevyihin?

Köh, köh, mulla ois myynnissä kova haastaja Voxille ja Fenkulle...H&K:n Statesman Quad.
Just harmittelin viime treeneissä että perhana kun meidän pändi ei soita nyanssipoppia, kun Statesman ois just ideaalinen sellaseen musaan. Todella mahtavat kliinit ja lämpimät, mureat rosot tuosta lähtee, mutta ei todellakaan mitään higain-sirkkeliä. Suosittelen lämpimästi!

Kuinkas suurta melua tuo kone pitää, soittaako sillä Wembleytä pienemmillä areenoilla ilman loadboxia tms. varusteita ?

Marsu-tyyppinen on vissiin, saatko nauhotettua sitä?
More is more. Blackmore. http://www.youtube.com/watch?v=HOVK4Q4jMhg&mode=related&search=
jussimus
26.10.2007 23:27:26
Kuinkas suurta melua tuo kone pitää, soittaako sillä Wembleytä pienemmillä areenoilla ilman loadboxia tms. varusteita ?

Ei oo mun mielestä liian äänekäs. Just sopiva.

Marsu-tyyppinen on vissiin, saatko nauhotettua sitä?

Jaa Marsu-tyyppinen, no siitä voidaan olla montaa mieltä...

Emmä mitään nauhottele, kun en osaa enkä jaksa :)
Keke Urlaub
27.10.2007 11:52:47

Ei oo mun mielestä liian äänekäs. Just sopiva.
Jaa Marsu-tyyppinen, no siitä voidaan olla montaa mieltä...
Emmä mitään nauhottele, kun en osaa enkä jaksa :)

Hitsit, mä voisin ostaa ton sun hooetkoon jos en juuri nyt tykkäis framuksesta niin maan peijoonisti. Eilen kävin sillä viimeksi tykittelemässä, ja tykkiä oli!
M/V: DOD EQ ja Yamaha DG-Stomp! | Vahvaimeni on hai-kein!
jussimus
27.10.2007 15:34:51
Hitsit, mä voisin ostaa ton sun hooetkoon jos en juuri nyt tykkäis framuksesta niin maan peijoonisti. Eilen kävin sillä viimeksi tykittelemässä, ja tykkiä oli!

Niin, elämä on täynnä vaikeita valintoja... :)
Bladder
18.11.2007 18:15:01
Mitäs teillä on sanottavaa VOX AC50/100 nupista? Sellainen vähän houkuttelis ja varmaan vaihtus nykyinen marsun 1960 kaappi samalla voxiin. Musatyyli on indie-muse välikössä. Olisi ollut mahdollisuus testata Helsingissä, mutta prkl kun piti mennä niin myöhään ja liikkeet oli juuri menossa kiinni.
Jemi se olla pitää
pekkaee
18.11.2007 20:57:37
Sotken sitten minäkin Voxin omistajana tätä ketjua. Minulla on tuo paljonparjattu(-kin) Vox AC30 CC2X. Puhtaat saundit vekottimessa on ehkä parhaat mitä olen kuullut Marsun JTM45 ohella. Siis sellaista 3-ulotteista hyvää. Joten popit pitäisi irrota mellevästi. Säröosasto ei Voxeissa ole ehken kuuluisinta osaamista. Itse käytän FX-loopissa lähinnä buusterina Pahaa Apinaa ja säröttämään Bossin OD3:a. Soittodynamiikkaan Voxitin reagoi mielestäni niinkuin putkipelin kuuluukin. Saat puhtaat ja rosot kitaran volumepotikalla ja näppäily/plekutekniikoilla. Mökäähän vermeestä lähtee aivan älyttömästi - ei jää jalkoihin. Piirilevyvekotinhan tuo on ja siinä on tasasuuntausputken osalta ongelma, jonka ainakin minun laitehuoltaja poisti. Voi kai sen p2p vehkeenkin tehdä huonosti? Silti ne lienee helpompia korjata kuin piirilevyhärvelit, jotka lienee tasalaatuisempia ja ehken vaikeammin tviikattavia. Mihinkään uber-numetall-sirinään tuosta ei luultavasti ole. Fendereissä kuulaus on ykköstä ja Marsuissa säröosasto.
Data is not information. Information is not knowledge. Knowledge is not wisedom. Wisedom is not intelligence. Music is. (alunperin FZ:n ajatus)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)