Aihe: Hei kokeneet kitaristikeikkailijat!
1 2
kondensaattori
20.10.2007 12:28:08
Jos luet tuon mitä kirjoitin, niin siellähän se on todettu.. Toki saahan sitä teoriaa tarjoilla laitepuolella ja hyvähän se on tietoa saada.

No niimpä olikin.
Twinkle
20.10.2007 12:36:19
Nojoo, mutta saa laittaa varmaan aika paljon rahaa, että lähetin/vastaanotin on noin hyviä.

Niin noh, se tietty riippuu. Itse en paljoa noita käytellyt, mutta ei se kitarasignaalin virheetön siirtäminen noin 300 megaherzin modulaatiotaajuudella ole mikään ylivoimainen tehtävä, esim. se harrikan suhteellisen halpa, satasen setti ei räpsinyt ja äänenlaadussa ei ole valittamista pikaisella kokeilulla..

Että kyllä minä ainakin tulen jossakin vaiheessa hankkimaan sen harrikan lähetin/vastaanotin yhdistelmän, ihan muuten vaan vaikka en sitä suoranaisesti tarvitse.
tilikum
03.11.2007 23:52:57 (muokattu 04.11.2007 00:08:44)
http://www.thomann.de/fi/akg_wms40_pro_insset_single_eu62.htm
Onko tuollainen sallittu Suomessa? Niitä kun eri megahertzilukemilla, niin mikä olisi paras? Vai kannattaako jättää suosiolla väliin ja ostaa laadukkaita piuhoja?
En viitsinyt aloittaa uutta aihetta, kun mielestäni tämä menee täällä aivan hyvin.(Muistaakseni olen kyllä itsekin joskus perustanut jonkun turhan langaton-threadin:)
sepisti
04.11.2007 12:15:44
http://www.thomann.de/fi/akg_wms40_pro_insset_single_eu62.htm
Onko tuollainen sallittu Suomessa? Niitä kun eri megahertzilukemilla, niin mikä olisi paras? Vai kannattaako jättää suosiolla väliin ja ostaa laadukkaita piuhoja?
En viitsinyt aloittaa uutta aihetta, kun mielestäni tämä menee täällä aivan hyvin.(Muistaakseni olen kyllä itsekin joskus perustanut jonkun turhan langaton-threadin:)

En oikein keksi miksi ei olisi, ja vaikka ei olisikaan, niin tuskin sitä kukaan huomaa rangaista jos vain toimii:)
Ei Seppo ole Seppoa pahempi Seppo
tilikum
04.11.2007 16:01:21
En oikein keksi miksi ei olisi, ja vaikka ei olisikaan, niin tuskin sitä kukaan huomaa rangaista jos vain toimii:)

ok, pitääpä sitten tilata, sillä johtoihin loppui kärsivällisyys:D Voihan sen sitten palauttaa, jos ei toimi odotetusti.
kondensaattori
04.11.2007 19:31:03

Eri maissa saattaa olla eri taajuusalueet varattu vapaaseen käyttöön.
Fortune
04.11.2007 20:23:43 (muokattu 04.11.2007 20:24:14)
Muutamia juttuja tulee mieleen, joskin enimmäkseen kuulopuhetta kun itellä on vaan ollut joku db:n langaton hetken aikaa testissä.
- Thomannilta tilatessa: Suomessa "virallinen" sallittu taajuus on 363-365Mhz

Eikös tuo taajuusalue kuitenkin ole 836-865 MHz?

Ainakin näin päättelen ao. dokumentista (Viestintäviraston sivuilta) löytyvästä lainauksesta:

"LANGATTOMAT KAIUTTIMET, KORVAMONITORIT, KUULOKKEET,
HUONOKUULOISTEN APUVÄLINEET, KYPÄRÄPUHELIMET JA
RADIOMIKROFONIT:

863,000 -865,000 MHz Efektiivinen säteilyteho 10 mW ERP."

http://www.ficora.fi/attachments/su … ntFile/Viestintavirasto15X2007M.pdf

Tämän perusteella ylläoleva Thomannin tuote ei Suomessa ole ok-kamaa.
Subdivisions in the high school halls
Katso Holikin uusitut nettisivut!
tilikum
04.11.2007 20:32:05
Eikös tuo taajuusalue kuitenkin ole 836-865 MHz?

Ainakin näin päättelen ao. dokumentista (Viestintäviraston sivuilta) löytyvästä lainauksesta:

"LANGATTOMAT KAIUTTIMET, KORVAMONITORIT, KUULOKKEET,
HUONOKUULOISTEN APUVÄLINEET, KYPÄRÄPUHELIMET JA
RADIOMIKROFONIT:

863,000 -865,000 MHz Efektiivinen säteilyteho 10 mW ERP."

http://www.ficora.fi/attachments/su … ntFile/Viestintavirasto15X2007M.pdf

Tämän perusteella ylläoleva Thomannin tuote ei Suomessa ole ok-kamaa.

Ahaa, onneksi en vielä ehtinyt tilaamaan:) Ja muutenkin tuo 250 euron hintainen Akg:n diversity-malli alkoi houkuttamaan, hmm, taidanpa säästää vähän lisää, että saa kerralla kunnollisen.
Fortune
04.11.2007 20:46:47
Ahaa, onneksi en vielä ehtinyt tilaamaan:) Ja muutenkin tuo 250 euron hintainen Akg:n diversity-malli alkoi houkuttamaan, hmm, taidanpa säästää vähän lisää, että saa kerralla kunnollisen.

Kysy nyt vielä jonkun muunkin mielipide, itse menin jo ihan sekaisin Viestintäviraston dokumenttien kanssa. Äskeinen oli siis minun tulkintani, joku varmaankin tietää ihan tiukkaa faktaakin. Mulla on vain piuhoja :)
Subdivisions in the high school halls
Katso Holikin uusitut nettisivut!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)