Aihe: Fender Stratocaster Highway One
1 2
Karhukoira74
10.10.2007 23:47:08

Ja minä istun tässä koneella ja silitän kitaran kuvaa ennenkuin on kotona se oma jonka kanssa mennä nukkumaan =D
Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on sellainen.
ahvenonkala
11.10.2007 11:05:14

...väri luonnollisesti Daphne Blue

Onhan se kyllä nätti väri, mutta minua häiritsee siinä tuo satiinilakkaus mitä jo tuolla aikaisemmin omassa HW:ssani niin kovasti ylistin. Jotenkin ei noihin 50s väreihin se istu. Joka tapauksessa onnittelut hienosta valinnasta! Ja sitten ei muuta kuin hakemusta Fender-huoneeseen vetämään!
- Alko - Tarvitset vain tekosyyn
Karhukoira74
11.10.2007 11:21:58

Jeesh...näin täytyy tehdä ;)
Karhukoira74
18.10.2007 14:43:46

Uujaa.....tänään oli UPS tarjonnu pakettia kottiin....täytyy käydä neljän jälkeen paikallisesta postista hakemassa.... =D
marko.m
18.10.2007 15:26:26
Uujaa.....tänään oli UPS tarjonnu pakettia kottiin....täytyy käydä neljän jälkeen paikallisesta postista hakemassa.... =D

No nih. Laitahan sitten vähän viiliksiä kehiin uudesta tulokkaasta.
Karhukoira74
18.10.2007 21:15:01

Huoh..joo. Kyllä olen taas rakastunut. Tämä Fender käy käteen kuin hanska. Huomattavasti parempi mitä 60's Classic....ei tässä nyt näin iltahämyssä ole pystynyt kun akustisena testaamaan, mutta tuntuma on mahtava. Esa Pulliainen virtaa sormissani nauhoille välittömästi :D Taidan laittaa Fenixin myyntiin...ja haun Fender-huoneeseen...

Täydet pinnat lisäksi toimittajalle, musik-produktiville! Kitara lähti 12.10. ja nyt täällä...ei voi väittää että turhan kauan kestäisi. Vire on ilmeisesti säädetty, ei ainakaan korvakuulolta eroa tule eikä kielet rämise.
marko.m
18.10.2007 22:54:08
Itse tykkäsin 60s':stä enemmän kun testasin molempia mutta sain käytettynä tuon oman kappaleen suht halvalla niin ostin sitten sen. Mutta erittäin tyytyväinen olen ollut valintaan.
Karhukoira74
19.10.2007 10:39:23

jooh...nyt tuli hieman testailtua virran kanssakin....Mikitys on kyllä monipuolinen. Ihan mikin vaihdolla soundi muuttuu jo moneksi, saati sitten kun sotkee tuon Line6:n kautta vielä. Ei varmasti jää kitarasti kiinni, soitti mitä soitti. Eikä eilinen kuivatuntuma huonontunut yhtään....kyllä on minulle käypäinen kitara tämä. ei voi kun suositella...ja kuka sitä omaa ostostaan haukkuisikaan.... ;)
marko.m
19.10.2007 23:50:47
jooh...nyt tuli hieman testailtua virran kanssakin....Mikitys on kyllä monipuolinen. Ihan mikin vaihdolla soundi muuttuu jo moneksi, saati sitten kun sotkee tuon Line6:n kautta vielä. Ei varmasti jää kitarasti kiinni, soitti mitä soitti. Eikä eilinen kuivatuntuma huonontunut yhtään....kyllä on minulle käypäinen kitara tämä. ei voi kun suositella...ja kuka sitä omaa ostostaan haukkuisikaan.... ;)

Joo saundia löytyy kyllä moneen. Ihan heviin ei ehkä taivu single coileilla. Mutta jos olis tallassa humppari niin ehkä sitten. Normikokoisella humpparilla en kyllä straton ulkonäköä pilaisi mutta semmosen yksikelaisen kokoisen vois tallaan tuikata. Saattais tallamikillekin löytyä paremmin käyttöä sen jälkeen. Eniten tulee kyllä käytettyä kaulamikkia. Sen saundi on vain jotain mahtavaa.
marko.m
01.04.2008 23:18:41
Lainaanpa seku vaikka tätä keskustelua.

Mikähän on HW1 straton (ei upgrade vaan vanhempi pienilapainen) otelaudan radius. onko se sama kuin upgradessa 9,5"?
Kiinankeisari
02.04.2008 00:01:28
näin näppituntumalta sanon että on.
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)