Gibsonia se pitää olla. (kato omakuva.. öhöm..) No niinhän ne jotkut luulee ;-) Ei vaan, valitettavasti näyttäisi siltä, että kaikista paras vasenkätisten kitaroiden tarjonta on noista "old school" -merkeistä ja -malleista. Les Paulia ja Stratoa saa vasurina, mutta koitapas saada Ibanezin Jemiä tai Universea vasurina, niin se on melko vaikea (joskaan ei aivan mahdoton, jos rahaa löytyy) tehtävä. No sitten jos nuo "old school" -mallit eivät kiinnosta, niin ainahan voi teetättää itsellensä kitaran jossain "custom shopissa". Seiskakielistä on todella vaikea saada vasurina. Schecter taitaa olla yksi harvoista vaihtoehdoista ja vaikka olenkin Wolfin seiskakimppatilauksen "moottorina", niin ostin vielä itselleni käytetyn Schecterin seiskan, kun sain sen 256 USD:lla. Väri vain on valitettavasti musta, ja olen itse jo aikoja sitten kyllästnyt mustiin skeboihin, sillä eka kitarani (jonka sain 8 -vuotiaana) oli musta japanilainen les paul -kopio... Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Charvel 3,
Wolf KP3C,
Landola F6/Cut
Muut vehkeet:
ADA MP-1,
Digitech DSP-2101 Artist,
Rocktron Velocity 300W,
Marshall JCM900 4x12",
Music Man Mini,
jne. jne. |
Näin on. En ole edes nähnyt sellaisesta kuvaa. Kiva olisi kokeilla. Jep. Siksipä "mobilisoin" seiskakielisten kimppatilauksen Wolfille. Olen tosin ainoa vasuriseiskan tilaaja koko joukossa, mutta kitaroiden hinnaksi tulee noin ~204 euroa / kitara. Kitaroissa on eebenpuuotelauta, EMG:n Select -mikit, Wilkinsonin virittimet ja sininen loimukuvioinen maali. Sitten kun näin vielä tuon Schecterin suhtkoht kohtuuhintaan, niin ajattelin hommata myös sen itselleni. Ihan vaikka siltä varalta, että joskus tulisi keikkailtua ja siinä "hötäkässä" katkaistua kieli, jolloin olisi "back-up" seiska täydessä vireessä. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Charvel 3,
Wolf KP3C,
Landola F6/Cut
Muut vehkeet:
ADA MP-1,
Digitech DSP-2101 Artist,
Rocktron Velocity 300W,
Marshall JCM900 4x12",
Music Man Mini,
jne. jne. |