Aihe: Häröpurkki haussa
1 2
bigmasi
23.09.2007 14:20:25
Joopa joo... niin siinä sitten kävi, että luottokortti vingahti. Rahaa ei olis, mutta minkäs teet kun boltseissa kutiaa ja suupielet valuu.

En sitten lähtenyt ihan täysin rutina linjoille vaan tilasin tanskasta kaksi purkkia ihanuutta. Josko vihdoin se ns. "oma soundi" löytyis. Jäi vielä kaivelemaan semmonen ring modulator, mutta kaikki aikanaan, eli tällä kertaa tuli hankittua

Devi Everin TP

sekä

PRESCRIPTION ELECTRONICS - EXPERIENCE

...tuohon kun runttaan vielä joskus tulevaisuudessa sen MoogFooger 102 ring modlatorin niin luulis pääsevän jonnekin kauas perinteisestä ranttatantasta. Katsellaan...
Artist
23.09.2007 14:37:57
Tuo on kiinnostava peli tuo Experience. Devin TP on ääninäytteiden perusteella myös mainio, itselläni on SM.

Ring modulaattori kyllä pitäisi joskus hommata.

Mielenkiintoisia häröpurkkeja löytyy myös Death By Audiolta, samoin esim. Subdecayn "noise box" voisi olla hauska.
"Is she really going out with him?"
Volle
23.09.2007 16:33:54
Vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta. Kellään käytännön kokemuksia tuosta?

Mulla on tietty. Kitaran saundi periaatteessa tuhoutuu ja tilalle tulee analogisyntikan pörinää. Laite tunnistaa soitetun sävelen ja tekee siitä oktaavin ylös- ja alaspäin ja kanttiaallon, joita voi sekoittaa haluamassaan suhteessa. Tämän lisäksi laitteessa on filtteri. Alkuun vehje oli vähän hankala säätää, mutta säädöistä sai aika nopeasti kiinni. Lisäksi soittotatsin pitää olla tietynlainen, jotta järkeviä ääniä saa ulos.

Lisäominaisuutena olisi mukava, jos filtterin lopputaajuus olisi säädettävissä erillisellä polkimella. Nytkin säätö onnistuu, jos soittaa sukkasillaan, mutta ei välttämättä keikkaolosuhteissa.

Ääninäytettä mulla ei ole pistää nyt. Jotain reenikämppäjameja saattaa jossain olla. Pitäis ettiä.
Piis
rytilahti
23.09.2007 16:43:52
Mulla on tietty. Kitaran saundi periaatteessa tuhoutuu ja tilalle tulee analogisyntikan pörinää. Laite tunnistaa soitetun sävelen ja tekee siitä oktaavin ylös- ja alaspäin ja kanttiaallon, joita voi sekoittaa haluamassaan suhteessa. Tämän lisäksi laitteessa on filtteri. Alkuun vehje oli vähän hankala säätää, mutta säädöistä sai aika nopeasti kiinni. Lisäksi soittotatsin pitää olla tietynlainen, jotta järkeviä ääniä saa ulos.

Lisäominaisuutena olisi mukava, jos filtterin lopputaajuus olisi säädettävissä erillisellä polkimella. Nytkin säätö onnistuu, jos soittaa sukkasillaan, mutta ei välttämättä keikkaolosuhteissa.

Ääninäytettä mulla ei ole pistää nyt. Jotain reenikämppäjameja saattaa jossain olla. Pitäis ettiä.

tänks! Pitää katsoa jos paikallisista löytyis, vois käydä testaa..
Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!!
LamaAjanElvis
23.09.2007 18:19:55
Zoomin 505II:ssa oli joku efekti joka sai kitaran kuulostamaan ihan kirkkouruilta. Ei nyt vaan muista minkä niminen efekti oli kyseessä.
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista. "I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin
Zarmo
23.09.2007 19:23:14

tästä kaveri sai ihan käsittämättömiä juttuja: http://www.thomann.de/fi/line6_tone_core_liqua_flange.htm
Olen muuten psykopaatti
Sosiaalinen tyylini on alistava ja vihamielinen: itseä vähättelemällä sopeutuminen: masokistinen tyyli
Vapinamonologeja
Jungleman
23.09.2007 20:18:25
Devi Everin TP

sekä

PRESCRIPTION ELECTRONICS - EXPERIENCE

Tuota PE-E:tä minäkin juuri Tanskanmaan nettiputiikin sivuilta kuolasin, olisikin ollut budjetissa enää yhtään venymisvaraa... raporttia molemmista, jahka ehtivät testailuun, jookos?!?
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
Artist
23.09.2007 20:33:11
tästä kaveri sai ihan käsittämättömiä juttuja: http://www.thomann.de/fi/line6_tone_core_liqua_flange.htm

Hmm. Tällä ilmeisesti pitäisi onnistua through zero flanging?

Pitääkin varmaan testata jossain...
"Is she really going out with him?"
keskiorv
24.09.2007 09:21:49
Devi Everin TP

Purkki taitaa olla versio Effector 13 Torns Peakerista. Olen omistanut vehkeen noin vuoden ajan ja EDELLEEN valuu suupielistä hunajaa...

EXPERIENCE

Kerrothan toki kokemuksistasi, kun niitä on alkanut kertyä.
Jucciz
24.09.2007 12:13:13 (muokattu 24.09.2007 12:26:46)
Oisko Sweet Sound Mojo Vibe liian vaisu?

http://mp3.jucciz.com/mojovibe/

Itse hain ns. äärimmäistä muljutinta ja kyllä tämä yhdessä parin-kolmen särön, tremolon ja wahin kanssa alkaa olla jo siinä rajoilla, että tunnistaako kitaraksi ensinkään.
Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_
Terry Pantheras
24.09.2007 12:47:02
Xotic RoboTalk on todella hämmentävä laitos:

http://www.custom-sounds.com/epages … 8274159fa3d3d0673+FI/products/12702

Soundisample:

http://www.custom-sounds.com/isroot/Customsounds/Service/randomR.mp3

Samassa boxissa myös envelope filter jolla saa myös kohtuullisen kummallisia soundeja.
Siellä nahka palaa, missä voi sulaa. -Martti Servo
pöpö
24.09.2007 13:25:36
Itsehän käytin.. tai käytän vieläki yhdistelmää jossa on behrigerin komp/limit ja buusteri + Zoom 606:sen edellä. Siinä hajoaa muutaki kun tärykalvot, jos alkaa polkeen kunnolla.
Onko millään mulla väliä ku sillä, millä on väliä?Vai onko silläkään väliä, jos kukaan ei välitä?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)