Aihe: Kiertoa kuriin?
1 2
Thule
25.09.2009 17:54:41
mvirta: Pistä vaan se JB kiinni kaikkine suhinoineen ja kerro kuinka kävi. Veikkaan että vinkuna loppui.

Selvä, testaten siis.
Señorita mas fina, who's that girl?
Thule
01.10.2009 18:17:05
Thule: Selvä, testaten siis.

Tänään pääsin vasta koeajolle.

Kiertoherkkyys oli pienempi, mutta samalla tumppuuntui soundikin.

Nakkaan nupin pajalle, jahka siellä on tilaa. Mä olen aivan varma, että jokin siellä mättää. Ekoissa treeneissä soundit oli juuri sitä mitä pitääkin, nyt aivan jotain muuta.
Thule
19.11.2009 16:56:49
Thule: Nakkaan nupin pajalle, jahka siellä on tilaa. Mä olen aivan varma, että jokin siellä mättää. Ekoissa treeneissä soundit oli juuri sitä mitä pitääkin, nyt aivan jotain muuta.

Jees, nuppi on nyt ollut sen puolitoista kuukautta reissussa kahdella eri pajalla, eikä kummallakaan kertaa löytynyt mitään vikaa. Komponentit ja putket olivat ehjiä, soundikin oli kuulemma hyvä ja se, mitä tältä nupilta sopii odottaa. Mitään erityistä kiertoherkkyyttäkään ei esiintynyt.

No, kait se on sitten uskottava että "vika" on psykoakustisella tasolla, tai paremminkin ns. kädessä, joka kehtoa keinuttaa.
mvirta
19.11.2009 17:07:21
Psykoakustisiin ongelmiin oikea lääke on mikinvaihto.

Tosta laitat:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=364960

Evot on mun kokemukseen mukaan selkeitä ja melko häiriövapaita
mikkejä, hyvä dynamiikka.

Tallaan voi pudottaa f-spacedin oli sitä floikkaa eli ei.
Shut Up 'n Play Yer Guitar
jussi1976
19.11.2009 17:13:24
+1 Evolle.

Erittäin korkealaatuinen ja - tehoinen mikki, joka ei kierrä helposti. Ei edes aina silloin kun haluaisi sen kiertävän... Jos meinaa tulla oikein toivottamaksi, laita HUSH noisegate väliin, ei pihahda takuulla mikään...
Thule
19.11.2009 17:14:51 (muokattu 19.11.2009 17:23:38)
mvirta: Psykoakustisiin ongelmiin oikea lääke on mikinvaihto.

Tosta laitat:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=364960

Evot on mun kokemukseen mukaan selkeitä ja melko häiriövapaita
mikkejä, hyvä dynamiikka.

Tallaan voi pudottaa f-spacedin oli sitä floikkaa eli ei.

Tottahan tuokin, mutta Evo-kakkonen (ja "ykkönenkin", tosin täysin erilaisessa kitarassa) on ollut ja mennyt, ei erityisemmin säväyttänyt. Duncan Distortion voisi olla seuraavana listalla, jos nyt ylipäätään mikrofonia päädyn hankkimaan. Ehkei tuo SL-X sitten vain ole meikäläisen juttu.
Volle
19.11.2009 17:20:16
Mulla ei ole kyllä tullut mikkien kiertoa edes sinkkumikeillä Marshall slx:llä ja 2*12"-kaapilla, vaikka volaa ja säröä on molempia suht reippaasti. Silloin toki kiertää, kun kielistä päästää irti, mutta sehän kuuluu asiaan.
Mr. Speed
19.11.2009 17:50:25
Tuohon, että kiertoa tulisi vatkaimesta riippumatta kun hevimedeliä vedellään, niin kyllä mulla ittelläni on kierrot kurissa melko suurellakin volalla, ja ihan riittävällä säröasteella. Omalla kohalla riittää kun näyttää persettä vahvarille, ja seisoo parin metrin päässä kaapista. Tosin noista mikeistä kuumin on JB mikä omsta käytöstä löytyy.
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)