Aihe: Paras multiefekti satasella!
1 2
Sensonic
30.08.2007 15:22:20
Laitetaas nostaen kerran, jos vaikka saatas käyttäjäkokemuksia mukaan. Haluisin saada tilauksen mahd. pikaisesti vetämään että äkkiä viimeiset lusikat soppaan mukaan!

Jos harkitset M-Audio Black Boxin ostoa, niin luepa tuolta M-Audion sivuilta löytyvät jenkkiläisten kitaralehtien arvostelut laitteesta. Kaikki suitsuttavat sitä, kuinka hyvä laite tuo on hintaansa nähden.
Sähkikset (kaikki vasureita): Ibanez RG-550 Ibanez PF-250 Charvel 3 Legend Custom PRS -kopio (tulossa) Akustinen (vasuri) Landola F6/Cut Muut vehkeet: ADA MP-1 Digitech DSP-2101 Artist Rocktron Velocity 300W Marshall JCM900 4x12" Music Ma
Zieberheim
30.08.2007 15:24:08

Tuosta Black Boxista, itselläni on myös puolisen vuotta ollut kyseinen loota, kotiäänityksissä oon käyttänyt sitä lähinnä ja on kyllä ajanut asiansa todella hyvin. Viritin on omastakin mielestä hieman epäkäytännöllinen ja sen käyttö onkin jäänyt todella vähälle. Rumpukone on ihan hauska lisä ja efektejä löytyy kyllä aivan tarpeeksi, jos haluaa päästä soundeilla leikkimään :) Satasen ostokseksi todella kannattava!

Ja pientä offtopicia: Ainoa mikä häiritsee on se, että jostain syystä särösoundit on (ainakin minulla) hirveän tunkkaiset ja varsinkin dempatessa paria paksuinta kieltä kuuluu sellaista häiritsevää lärinää, mikä tekee demppauksesta todella ärsyttävän kuuloisen..
Kellään mitään ideaa mistä tämä voisi johtua? Tasojen ei pitäisi olla liian korkealla, punainen valo saattaa silloin tällöin palaa pari sekunnin sadasosaa. Voisiko vika olla siinä että ajan tätä laatikkoa monona? Ääh en tiedä mistään mitään.. toivottavasti joku ossaa auttaa!
Born free to be powerless to change the world
elbowski
30.08.2007 16:38:35
Mites tuo on kannattavinta tuolta intoluthmanilta hommata? Eipä ole yhtä halvalla tarjolla muualla.
There is blood on all the shoes you've worn
Dunga
30.08.2007 16:40:12 (muokattu 30.08.2007 16:40:21)
Mites tuo on kannattavinta tuolta intoluthmanilta hommata? Eipä ole yhtä halvalla tarjolla muualla.

Paikallisista liikkeistä kyselemään. Intolta ei tietääkseni voi suoraan tilata itselle, vaan kauppojen kautta.
"Rocket engines burning fuel so fast - Up into the night sky they blast"
Baraka
30.08.2007 16:55:18
Minä ainakin olen tykännyt tuosta Zoom G2:sta ja mitään valittamista ei ole :) Tosin noita muita en ole testaillut niin vaikea lähteä siltä kannalta sanomaan.
Pallo-Kala
09.09.2007 20:00:26
Nyt on tulossa uus styrkkari (screamer varmaa) ja cleaneille tarvis jotaa efektii mm. deley. saako satasella käyttö kelpoista multiefektiä? En siis tarvi mitää mallinnoksia vain efektejä. laittakaapas hyviä vaihtoehtoja
palomaeki
10.09.2007 21:18:16
Ostakaa multa DOD VGS50, halvalla lähtis!

Tuommonen iänvanha multiefekti Made In USA putkietusella.
Varmasti paras! Heha.

Itellä ei ole kyllä minkäänlaista käyttöä multiefektille, mutta silti tuo Black Box mietityttää. Ei kukaan viittis tehdä kunnon artikkelia laittehesta?
kitara on kiva.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)