Aihe: Olis kysymys jos voisitte auttaa
1 2
Elukkaa
28.07.2007 13:44:20
jees kiitos kommenteista mä käyn vielä siellä musamaailmassa testaamassa ja sitte jos on hyvän tuntune käsis ja soi hyvi nii laitanpa tilauksee ;)
Bald Anus
28.07.2007 13:47:15

jees kiitos kommenteista mä käyn vielä siellä musamaailmassa testaamassa ja sitte jos on hyvän tuntune käsis ja soi hyvi nii laitanpa tilauksee ;)

Mitä meinaat sitten tehdä sen floikan kanssa? Pitäähän se säätääkin, eikä sitä kannata ostaa, jos sitä ei oikeasti käytä/tarvi. Paitsi jos blokkaa, niin mikäs siinä :)
Jos haluat tutustua muusikkoon, sinun täytyy kuunnella hänen soittoaan
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1
Elukkaa
28.07.2007 13:51:10
niih no eiköhän sille jotain löydy tekemistä :P
Bookkeeper
28.07.2007 14:34:07 (muokattu 28.07.2007 14:37:09)
koskeeko toi mua?

No mitäs luulet?

Jos haluat että muut neuvovat, ei voi olla liian vaikeaa keksiä otsikkoa josta käy ilmi mistä on kysymys. Sama pätee _kelvollisen_ tekstin tuottamiseen. Jos kaveriporukassa ei ole "coolia" käyttää välimerkkejä/isoja kirjaimia tai oikeita sanoja niin mikäs siinä. Mutta täällä monet meistä eivät ole halukkaita kirjoittamaan informatiivista ja selkokielistä vastausta, jos kysyjä ei viitsi nähdä sen vertaa vaivaa että ilmaisee asiansa _ymmärrettävällä_ tavalla.
"I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)