teukka 29.07.2008 09:27:17 | |
---|
Ja niin nyttä sitten että ei se Harley V30 kaappi ole mikään juurikaan, melko paska :D Soi, mut siinä se melkein onkin... Nitinatipörrpörr No mites jos sen aukaisee ja liimaa vähän lisää tukea ja levyä sisään? Pääsis ehkä helpommalla kuin kokonaan uuden vääntämällä. Noin tekisin itse. Aluksi tätä vaihtoehtoa suunnittelin jos olisin HB.n ostanut mutta halusin sittenkin rakentaa kokonaan oman mallin. Ulkokuorihan on ihan ok. There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
Disposal 30.07.2008 00:33:24 | |
---|
No mites jos sen aukaisee ja liimaa vähän lisää tukea ja levyä sisään? Pääsis ehkä helpommalla kuin kokonaan uuden vääntämällä. Noin tekisin itse. Aluksi tätä vaihtoehtoa suunnittelin jos olisin HB.n ostanut mutta halusin sittenkin rakentaa kokonaan oman mallin. Ulkokuorihan on ihan ok. Niinpä, se vois kyllä varmastikkin auttaa. Niin pitkälle en ole viela jaksanut aatella tosin, mutta täytyypä khyllä miettiä sitäkin... Keinonen on nöitä |
oiva tumpeloinen 30.07.2008 00:40:17 | |
---|
Niinpä, se vois kyllä varmastikkin auttaa. Niin pitkälle en ole viela jaksanut aatella tosin, mutta täytyypä khyllä miettiä sitäkin... Meinasit sitten, että oot sen rungon vuodessa luukuttanut paskaksi? Vai miten se yht'äkkiä muuttui huonommaksi, kun vuosi sitten se oli vielä kova laitos? Ja samaa sanoo sun kuvaus vieläkin..... |
WinterMad 30.07.2008 00:55:12 | |
---|
Täytyy kysyä, että miten kaapin rungon voi saada rikki kuin pahasti pahoinpitelemällä? |
Disposal 31.07.2008 21:02:52 (muokattu 31.07.2008 21:05:13) | |
---|
Emmäätiedä oonko mä sen luukuttanut paskaks, epäilen. En mä sillä mitenkään erityisen rajusti ole soitellut. Jotenki ei vaan miellytä korvaa niinkuin miellytti aikasemmin, vähän ohut soundi. Ja sillon oli niin hirvee hypetys päällä, kun kirjottelin nuita, että sekin kyllä vaikuttaa, hoh. Toki putkien vaihtokin voisi tehdä terää... Mielipiteet vaan muuttuu?! Siis onhan se ihan asiallinen toosa, mutta parempikin vois olla. Niinkuin aina... Eikö? Keinonen on nöitä |