Aihe: Jackson Pro Series Dk2m Dinky ja muut n. 600e kitarat
1 2
haggi goira
08.07.2007 23:59:27
Haggigoira tohon 700€ ois saanu jo DeLuxe -sarjan LTD:tä. Itse ostin kiinteätallaisen MH-1000:in hintaan 740€ käytettynä.

jaahasta:D no tuo on jo postissa nytte nii sen nytte ostan ja jos floikan kanssa tulee ongelmia nii ostan OFR:än ku eihä se oo ku n.250e
Mikkoz
09.07.2007 00:05:06
jaahasta:D no tuo on jo postissa nytte nii sen nytte ostan ja jos floikan kanssa tulee ongelmia nii ostan OFR:än ku eihä se oo ku n.250e

Niin ja tuo reilu 700€ + 250€ olisi saanut jo deluxe ltd:n OFR:llä uutena, mut joo eihän siinä jos tykkää.
hullu_ukko
09.07.2007 00:07:17

250€ = 1486 markkaa ja 50 penniä.. Kait se sitten joillekkin on vähän rahaa..
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf
haggi goira
09.07.2007 00:09:15 (muokattu 09.07.2007 00:11:06)
Niin ja tuo reilu 700€ + 250€ olisi saanut jo deluxe ltd:n OFR:llä uutena, mut joo eihän siinä jos tykkää.

nii no miehä oon sellane porho että:D:D
no ei, mut jos ei floikka toimi ja rahaa on sen verra että saa oFR.än nii sittepä ostan, nyt ei ollu ku tuo 700E :P

e: ei piä ajatella kaikkee markkoina, saa tuntumaa kaiken nii suurelta summalta:D mut kyl se sillei on iha helvetisti rahaa jos käy ajattelemaa:S
WinterMad
09.07.2007 01:11:53 (muokattu 09.07.2007 01:13:46)
On tuo 250€ sen verran paljon että ite peruisin tilauksen, säästäisin sen 250€ / Kattelisin käytettynä semmosen Deluxe -sarjan LTD:n. Siinä on sitten jo kaikinpuolin laatuosaa. OFR, 81 - 81, necro-thru, vaahterarunko (M-1000), mahonkirunko (MH-1000) ja perkeleen hienot abalone -bindaukset.
Sir Härö
09.07.2007 15:43:32
en suosittelisi tätä sen takia että tässä on lisenssi floikka, ne menettää aika usein vireen pidon ajan myötä, tähän hintaan jos floikan haluat niin ibanezin lisenssi floyd roset on kuitenkin erittäin kehuttuja. muutenkin ibanezilla on mielestäni parhaat hevi kitarat tässä hintaluokassa, jacksonien hinnoissa on jonkun verran ilmaa. :p

Toi vireenpitojuttu on suurelta osin liioiteltua. Hyvinpitkälti kiinni siitä että mikä lisenssifloikka on kyseessä. Jacksonin floikat on ihan hyviä.
Itsellä on Jacksonin dinky reverse 90-luvulta ja pitää edelleen vireen mainiosti vaikka omaakin lisenssifloikan.
Turpa kiinni ja kuuntele! "Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua."
pulliha
09.07.2007 16:54:06
Tampereella oli yhdessä liikkeessä (en muista mikä) semmonen Fernandes revolver pro...EMG aktiivit, lisenssi floikka, fernandes sustaineri... En muista tarkkaan mut tais mennä hieman yli budjetin, mut must tuntu todella hyvältä soittaa sitä ja olis vähä erilainen merkki ku nää tavallisemmat...
Semmone lämmin sustain ja iha vitusti säröö
Räkkipeli
09.07.2007 17:06:38
Toi vireenpitojuttu on suurelta osin liioiteltua. Hyvinpitkälti kiinni siitä että mikä lisenssifloikka on kyseessä. Jacksonin floikat on ihan hyviä.
Itsellä on Jacksonin dinky reverse 90-luvulta ja pitää edelleen vireen mainiosti vaikka omaakin lisenssifloikan.

Sama juttu. Joku "sanavaltainen" on vaa laittanu huulen lentämään ja nyt kaikki on siinä uskossa.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
saastara
09.07.2007 19:46:05
Sama juttu. Joku "sanavaltainen" on vaa laittanu huulen lentämään ja nyt kaikki on siinä uskossa.

Kuten aina, kun kama on halpaa, on laadunvalvontakin mitä on. Hyviä yksilöitä löytyy noista varmasti, mutta myös niitä huonoja. Oman RR X10:ni talla oli vuoden käytön jälkeen täysin kelvottomassa kunnossa.. Ehkä aikoinaan sitten osattiin tai jotain.. Itsellä ei ole kyllä noista halvemmista lisenssifloikista mitään hyviä kokemuksia.. Hyvä, että joillakin on sattunut parempi kohtalo.
Lisää middleä.
pepsident
09.07.2007 21:01:12
Kävin tänään testaamassa tota m-400 musamaailmas. Se oli ihan ok mut jotenki ei vaan sopinu käteen.. Levytukkuun en vielä kerenny sinne meen parin päivän päästä.
Räkkipeli
09.07.2007 21:29:10
Kuten aina, kun kama on halpaa, on laadunvalvontakin mitä on. Hyviä yksilöitä löytyy noista varmasti, mutta myös niitä huonoja. Oman RR X10:ni talla oli vuoden käytön jälkeen täysin kelvottomassa kunnossa.. Ehkä aikoinaan sitten osattiin tai jotain.. Itsellä ei ole kyllä noista halvemmista lisenssifloikista mitään hyviä kokemuksia.. Hyvä, että joillakin on sattunut parempi kohtalo.

Joo. Onhan niissä eroja varmasti. Oma on ainakin helvetin hyvässä vedossa vaikka on ollut tosi kovassa käytössä. Pitää vireen erinomaisesti.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
johjeli
19.07.2010 15:36:57
Itsellä kyseinen kitara uudemmilla mikeillä, ei oo ollu mitään moittimista.
joojeli
doctrine
19.07.2010 20:24:05

Mulla on tohon samaan hintaluokkaan DK2T ja RR3. DK2T sopii mun hanskaan paremmin (erilainen kaulaprofiili), ja tykkään siitä enemmän kun siinä ei ole floikkaa. Käytettynä ostin, maksoin siitä 350€ transparentilla mustalla värillä. Ei tohon hintaan vain yksinkertasesti voi mennä vikaan... Jos ostat käytetynä ja käyt testaamassa huolellisesti ennen kuin ostat, niin saat samaan rahaan parhaassa tapauksessa kaksi erittäin hyväkuntoista, valmiiksi säädettyä loistavaa kitaraa, joiden hinta-laatusuhde on aivan uskomaton. RR3:n ostin uutena vaikka niitä pyöriikin torilla aika paljon käytettyinä. Halusin nimeomaan tietyllä värillä orkkiskunnossa, jengi tuntuu modailevan niitä aika paljon, sakarat hajoilee helposti jne. DK2T on parempi mun käteen - suosittelen siis sitä. Jos oot kärsivällinen, niin saatat löytää käytettynä tohon hintahaarukkaan jo SLS3 soloistiakin. Tosin ne on jo sellasia aarteita että taitaa mennä kuin kuumille kiville jos joku sellaisesta haluaa luopua...
http://www.payloadband.info/
hevo
20.07.2010 15:09:38 (muokattu 20.07.2010 15:10:36)
Terve!

Tuosta kyseisestä DK2M Dinkystä voin kyllä sanoa oman kokemukseni perusteella ihan positiivista arvostelua. Toi lisenssifloikka kyllä pitää vireen todella hyvin. Itse soitellut lähinnä .9 - .10 seteillä, ja toimii. Vaikka vetäisi kovankin väännön kammesta niin vire kyllä itselläni pysyy, ei valitettavaa sen osalta. Nuo mikit JB ja tuo Jazz taitaa olla suht yleinen SD yhdistelmä, mun mielestä toimii hyvin, ihan puhtailla soundeillakin. Tone potikan ansiosta saa myös hieman enemmän vaihtoehtoa tohon lopputulokseen. Mitään moitteita soitettavuuden kannalta ei ole ollut. Hyvä kitara kaikin puolin.

Muihin, esim. käytettyihin samassa hintaluokassa en lähde kommentoimaan, muut ovat sen jo nähtävästi tehneet :).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)