http://www.youtube.com/watch?v=Gsbhhr5A6tA Joo, ei siellä kyllä ME-50 multiefektiä missään näy.. Mutta tuosta itse kyseisestä vedosta, onko minulla korvissa vaikkua, vai kuulostaako kenestäkään muusta, että melko räpellystä on tuo soitto? Varsinkin noissa pitkissä melodiapätkissä on sellanen tuntu, että pysyykö soitto timessä vai ei. Ikävä kuunnella, ku koko ajan odottaa, että millo koko homma romahtaa. Juu taitaa tehdä mulla silmät temppujaan sitten. Olisihan tuo kyllä Murraylle ollut erikoinen ratkaisu tuommoista (ME-50) hankkiakkaan kun ilmankin on pärjännyt ;). Edittiä: Niin ja olihan tuo ihan OK veto. (Siis minusta) Ehkä hieman rutiini. |
Niin tässä Downloadia katsellessa, huomasin että jumpet soikoon Davyllä on pirun hyvät soudit, ja niinpä pikaisen selvityksen jälkeen en löytänyt asiastu juuri enempää, kuin että hän soittaa Marshaleilla. Mutta millä.. JCM 800 voisi olla aika lailla oikea veikkaus mutta kiinnostaisi tietää koska vahvistin on oston alla, ja kun tuo soundi noin miellyttää niin miksen kokeilisi että sopiiko kyseinen vahvistin itselleni. A real live one-levyn läpysköistä löytyy "equipment list" jossa näyttäisi oleva Daven kamojen kohdalla: 2 custom Jackson stratocasters 2 custom Fender stratocaster 1 Gibson Chet Atkins acoustic guitar Ernie ball strings 09-036 3 Marshall JCM 900 amplifiers + 1 Mesa boogie MK IV 6 Marshall 4x12 cabinets with celestion speakers 2 Marshall 4x12 cabinets with electrovoice speakers Pete Cornish custom built effects rack Tc electronic prosessor All guitars fitted with Seymour duncan Jeff Beck or Di Marzio super distortion pick-ups. Noilla siis 1992. JCM 800:lla tai 900:lla, hyvällä stratocasterilla ja ehkä tubescreamerilla varmaan pääsee aika lähelle. Tietty soittotatsillakin voi olla jotain vaikutusta soundiin ;) |