pekurides 07.06.2007 02:46:02 | |
---|
http://www.tiptop.se/cgi-bin/multipage.cgi?id=2438 Siin olis komee Edwardsi. Ruottista. E: Noin niinku ohimennen kun puhe on ollut. n.740euroa... + rahdit ja oliko siin laukku messissä. ...jonkin verran reissua lähteä kokeilemaan:) no, olis ainakin tekosyy lähteä ruottinlaivalle vetää perseet! Minun mielestäni myös nuo korea, kiina osaston leppä/mahonki lespat aika rimpuloita ja saundit kaukana siitä oikeasta Lespa-saundista. Käytetty japan tokai tai sitten Tsekkiepilespa tai joku muu Japanin LP-kopio. MIkit nyt melkein joutuu muutenkin melkein jokaiseen kitaraa laittaa uusiksi oman maun mukaan! myös Gibsoniin:) . ps. aika halvalla ollu noita Epifonin Zakk Wylde malleja kaupan ja tuntuvat ihan hyviltä peleiltä jos vaan ulkonäköön tottuisi:) Tunteella päin vittua. |
Y3J 07.06.2007 22:22:45 | |
---|
...Ts. kaularaudan totteleminen säädettäessä on paljon tärkeämpi ominaisuus kuin että se jököttää luotisuorana. Vääntöä, vääntöä... Sanasi ovat viisaita ja allekirjoitan niistä jokaisen. Pointtini oli lähinnä se että kokeilemani MIK-tokait ovat olleet defaulttina usein niin korkkiruuveilla että soittaminen on ollut lähes aina mahdotonta. It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of gum! |
Geffen 19.06.2007 19:27:22 | |
---|
Mitä luulette pysyyky tälläne kitara vireessä normaalisti jos kitaran lapa on murtunut ja ammittilainen on korjannu? Nice boys don't play rock n' roll |
Pehvanssi 19.06.2007 19:39:20 | |
---|
Mitä luulette pysyyky tälläne kitara vireessä normaalisti jos kitaran lapa on murtunut ja ammittilainen on korjannu? Pysyy jos se on hyvin tehty...Oli se sitten Epi, Tokai tai ihan aito Gibsoni ;) |
LaXu 19.06.2007 20:01:43 | |
---|
Mitä luulette pysyyky tälläne kitara vireessä normaalisti jos kitaran lapa on murtunut ja ammittilainen on korjannu? Luulisi pysyvän, mutta myyminen (jos tulee tarvetta) voi olla hankalaa. |
McNulty 19.06.2007 20:04:51 | |
---|
Luulisi pysyvän, mutta myyminen (jos tulee tarvetta) voi olla hankalaa. Hyvin teki aikanaan Wallin Peten modattu ja liimailtu LP Deluxe kauppansa :) Pitää vain hankkia soittajalle nimeä niin raihnaisempikin luuttu kelpaa kovaan rahaan markkinoille. End of rölötys. clenching the fists of dissent |
cruel_destiny 19.06.2007 20:42:39 | |
---|
Hyvin teki aikanaan Wallin Peten modattu ja liimailtu LP Deluxe kauppansa :) Pitää vain hankkia soittajalle nimeä niin raihnaisempikin luuttu kelpaa kovaan rahaan markkinoille. End of rölötys. jatkampa rölötystä, oliko peten lespan lapa liimailtu takaisin? totapa en tiennyt... Thomannin piuhalla saat hevivahvarisi clean-kanavaan maukkaan kevytroson. |
Joees 19.06.2007 21:18:59 | |
---|
Mitä luulette pysyyky tälläne kitara vireessä normaalisti jos kitaran lapa on murtunut ja ammittilainen on korjannu? Ammattilaisen korjaamana se on melkein yhtä hyvä kuin uusi. Siitä kohti se lapa ei ainakaan enää murru... Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi. |
McNulty 19.06.2007 21:20:20 | |
---|
jatkampa rölötystä, oliko peten lespan lapa liimailtu takaisin? totapa en tiennyt... Olihan siitä lapa katki kerran nyt ainakin. Jotenkin muistelisin että kahteen otteeseen. Jossain minulla on iso läjä kuvia jotka ko. skeban nykyinen omistaja miulle lähetti. clenching the fists of dissent |
Les Fender 19.06.2007 21:25:54 | |
---|
Hyvin korjattuna pysyy ihan yhtähyvin koossa ja vireessä kun liimaamatonkin. Myyminen sujuu ihan yhtälailla kun ehjänkin, hinta vaan pitää olla suhteessa tuohon. Gibsoneissa vaikuttaa n.10-20%. Hyviä ostoksia mielestäni käyttökitaroiksi, kunhan se hinta on kohillaan. Kokemusta on ostajana ja myyjänä. "Living is easy with eyes closed!" |
Geffen 20.06.2007 17:34:01 | |
---|
No veikkaan et saan myytyä jos joskus kaukaisessa tulevaisuudessa tarvii. Meinään ku MÄ oon ostamassa korjattuna sen;P Nice boys don't play rock n' roll |
Numb 20.06.2007 19:23:42 | |
---|
Jos minulle tulisi vastaan kaulakorjattu kitara, merkillä ei väliä, niin tutkisin kyllä sen korjauksen. Mutta ostopäätökseen sillä ei juuri olisi merkitystä, jos soitin ja hinta miellyttäisivät. Olen muutamalla kaulakorjatulla soittanut ja yhden omistanut. Mistään niistä en soitettavuuden ja soinnin puolesta olisi osannut sanoa, että on korjattu. Joistain en olisi tiennyt lainkaan, jos ei sitä olisi minulle kerrottu. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen |
Geffen 20.06.2007 19:38:28 | |
---|
niin tutkisin kyllä sen korjauksen soitinrakentajalla korjattu ja maksasnu 100e se korjaus et uskon ettei mitään ihan huonoo jälkee ainakaan;D Nice boys don't play rock n' roll |
Stanley.Climbfall 20.06.2007 20:18:07 | |
---|
Onks noi Tokai ALS50Q mistään kotoisin? |
Ziggy Bubba 21.06.2007 03:59:11 | |
---|
Onks noi Tokai ALS50Q mistään kotoisin? Voihan tuo ollakin, mutta hirveän paljoa sillä ei ole Gibson LP Standardin kanssa tekemistä, ulkonäköä lukuunottamatta tietty. Myspace.com/Crookmachine |
letthekidout 01.11.2007 14:06:38 | |
---|
Onks noi Tokai ALS50Q mistään kotoisin? Ihan kelpo peli. Ei juurikaan kauhean Gibson mainen. Helppo soittonen ja mikkien vaihdolla hyvä soundinen. Playlist full of shit, You drove us all to Kill the Radio!!! |