Joo eli olin tuolla tampereen vertikalissa testailemassa cube 20x comboo, ja myyjä laitto mulle sellasen kitaran minkä lavassa luki maveric tai mavric vai mikä se merkki ny oli? Nii tuolla sit siinä soittelin, ja se kitara oli oikeesti ihan uskomaton. sopi käteen ku unelma, soi niin kauniisti niillä nakki hevi saundeilla, rokki saundeilla kuin clean saundeilla. Itse testasin kyseistä skebaa viime kesänä kun piti tappaa aikaa ennen kuin pääsi sauna open airiin. Aloin tietenkin heti vertailemaan omaan lespaani kun saman henkisiä ovat nuo, enkä kyllä mistään hinnasta vaihtaisi maverickiin. Ei vain ollut "sitä" tatsia siinä mulle ja eniten ehkä häiritsi noi ihme potikat. Mutta olemmehan kaikki erilaisia =) Eikun vaan sitä rahaa säästöön jos tota halajat. Edit: Ja toi on vielä mun mielestä rumimpia skittoja joita olen soittanut... Life has a strange way to kick you in the nuts - Ozzy |
Mulla tuli tästä mieleen, etten ikinä ole pitänyt mitään vahvistinta ihan täysillä, koska pelkään niiden hajoavan. Yhden stereovahvarin olen kyllä kerran kyykyttänyt huudattamalla. Miksi vahvistimista tehdään sellaisia, etteivät ne kestä täysillä soittoa? Miksei vahvistimia ole rakennettu niin pomminvarmoiksi, ettei potikoita kääntelemällä voi niitä hajottaa? Vai onko jotkut sellaisia? Omaa Valve junnuani pidän aina täysillä, mikäli haluan hyvän särön ilman speduja. Se kuulostaa nannalta potikka kaakossa. ;) The rain falls hard on a humdrum town, this town has dragged you down. |