Aihe: Visual Clone Guitars SRV's "number one"
1 2
LamaAjanElvis
24.05.2007 12:44:17
Onko nuo visual clonet siis väsätty meksikon Fendereistä? Olen toki nähnyt yhden tai pari joskus F-musiikissa/Kitarapajassa.

Voi olla, mutta ideahan tuolla pajalla on myös että ne tekee asiakkaan jo valmiiksi omistamiin vehkeisiin noita relicointeja. Esim jos jollain on ihan mikä tahansa 60's style bursti Strato, niin siitähän ne tekee haluttaessa sen Stevie kopsun.
Hikinen_Teltta_Blues Sormet lähtee soundista.
Sammo
24.05.2007 13:23:29
Vanhassa Riffissä oli joskus noista juttua ... asiakas saa valita kitaran, mutta relikointi on sikäli harhaanjohtava termi, että noissa vissiin kaikki naarmut ja vauriot yritetään saada samanlaisiksi kuin alkuperäisessä. Jutussa oli kuvia #1:n lisäksi "Claptonin Browniesta" ja "Neil Youngin Lespasta" ... pitää ettiä se lehti jostain ...
"Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true." - Homer S
Kiinankeisari
24.05.2007 14:53:42
sillon kun kitarapajalla oli myynnissä se järvisen roadrunner-stratotele-lookalike, niin siinä aitoustodistuksessa luki lähtökohtana mehikon 60's classic-stratobody ja telekaula.
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen
Numb
25.05.2007 10:29:55 (muokattu 25.05.2007 10:31:03)

Jutussa oli kuvia #1:n lisäksi "Claptonin Browniesta" ja "Neil Youngin Lespasta" ... pitää ettiä se lehti jostain ...

Kuvathan löytyvät valmistajan sivuilta: http://www.leviatech.fi/monsteramps/fi/vcg.html

Tuo Keefin Micawber on kyllä aika namu... Ja miksei Youngin mustakin. Mutta minä kyllä haluan kitaroitteni relikoituvan ihan omassa käytössä.
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen
Sammo
25.05.2007 12:01:09
Mutta minä kyllä haluan kitaroitteni relikoituvan ihan omassa käytössä.
Mä tykkään että mun kitarat pysyy kohtuu siisteinä (eli käytön jälkiä tulee titenkin mutta muuten yritän pitää niitä hyvin ku mahdollista). Silti mua viehättää tuo "näköistämien" jollain tasolla paljon enemmän kuin pelkkä relikoiminen.

Kevään jossain Guitar Worldissä oli juttua EVHn Frankenstratin kopioista, ja siinä on menty *todella* pitkälle tuossa "näköistämisessä" -- yksityiskohtana vaikkapa että floikan viereen pultatut kolikot on ostettu ebaystä/kolikonkeräilijöilä/vaihtoautomaateista jotta ne olisi samalta vuodelta. Teknisten yksityiskohtien lisäksi. Hintaa onkin sitten 25 kilodollaria...
"Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true." - Homer S
darrell
25.05.2007 13:09:14 (muokattu 25.05.2007 13:12:41)
Jos haluaa SRV stratoa, niin siinähän pitäisi olla kunnon kaula!
Ei kait missään halvemmissa malleissa ole sellaista, vaan joku modern C tms.

Edit: on tuo kieltämättä hyvän näköinen verrattuna tehdasrelikointeihin.
Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen.
trih
25.05.2007 15:59:16 (muokattu 25.05.2007 16:00:07)
Jos haluaa SRV stratoa, niin siinähän pitäisi olla kunnon kaula!
Ei kait missään halvemmissa malleissa ole sellaista, vaan joku modern C tms.

Edit: on tuo kieltämättä hyvän näköinen verrattuna tehdasrelikointeihin.

Warmothilta saa SRV-kaulan parilla sadalla.

Ainii linkki:
http://www.warmoth.com/guitar/necks … cfm?fuseaction=back_profiles#custom
Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)