jmyrakka 23.08.2013 13:51:02 | |
---|
no siis jossain vaiheessa tulee kyl kaappien rajoitukset vastaan et riippuu siitä miten matalasta alapäästä puhutaan. tietääkseni jos mennään jonnekin meshuggah- osastolle niin siinä ei kyllä enää tavalliset 12" kaiuttimet enää riitä. olen älyttömämpi kuin miltä vaikutan |
Shredator 23.08.2013 15:30:14 | |
---|
Styrkkareissa nyt ei tarvitsisi olla muutenkaan sitä muhkeaa alapäätä edes äärijyystössä. Sitä varten on basisti. Musiikissa tärkeintä on se, että nuotteja soitetaan paljon ja nopeasti. |
jmyrakka 23.08.2013 15:45:14 | |
---|
niin. loppujen lopuks se djönk saundi ei ole niin älyttömän basso voittoinen miltä se ehkä joskus vaikuttaa. se menee sit ihan puuroks. olen älyttömämpi kuin miltä vaikutan |
A.O.K. 23.08.2013 16:42:26 | |
---|
Joo, en ole Meshuggah-meininkiä hakemassa. Enemmänkin perinteisempää alapäätä. Juuri mitä Eddiellä on, tai mitä perusmarsuissa on. Kyllä soundissa alakertaa pitää olla, ei Eddielläkään mikään varsinainen näkkärisoundi ole. Hyvä tietää että tuossa pienemmässäkin on sitä tarjolla. Well by seventy-six we'll be A.O.K. |
jmyrakka 23.08.2013 16:44:18 | |
---|
A.O.K.: Joo, en ole Meshuggah-meininkiä hakemassa. Enemmänkin perinteisempää alapäätä. Juuri mitä Eddiellä on, tai mitä perusmarsuissa on. Kyllä soundissa alakertaa pitää olla, ei Eddielläkään mikään varsinainen näkkärisoundi ole. Hyvä tietää että tuossa pienemmässäkin on sitä tarjolla. siihen meininkiin kyllä nimenomaan passeli. todella hyvä alapää ja paksu saundi. ei siinä paljon eroa 100W ole... olen älyttömämpi kuin miltä vaikutan |
phf 08.11.2014 22:44:46 | |
---|
"My songs aren't sad, they're hopeless. They're the truth" Townes Van Zandt |
TTV 09.11.2014 02:31:20 | |
---|
phf: Miks ihmeessä power ja stand by vivut on laitettu taakse? Vaikuttaa epäkäytännölliseltä..? http://www.thomann.de/thumb/bdbmagic/pics/bdb/271807/8861693_800.jpg Kotelon koko varmaan rajoittaa tuon. Jos muu putkisto ja elektroniikka on saatu mahtumaan tiettyyn tilaan, niin sitä ei kannata kasvattaa etupaneeliin liitettävien kytkinten takia. Epäkäytännöllistä käyttää, mutta taloudellista tuottaa ... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Jucciz 09.11.2014 02:34:34 | |
---|
Jos tarvitset putkien mittauspalveluita, tsekkaa täältä. Jos komppilaput kiinnostavat, tsekkaa sivut täältä. |
phf 09.11.2014 09:38:08 | |
---|
Allright, ihan päteviä syitä, haha :) "My songs aren't sad, they're hopeless. They're the truth" Townes Van Zandt |
JohnPatrick 09.11.2014 10:21:26 | |
---|
Nyt kun ketjua on nosteltu sopivasti niin kovasti kiinnostaisi tietää nimenomaan tämän Fenderin 5150 III:sen luotettavuudesta? Jotain ongelmia on ilmeisesti ollut "normaalia" enemmän, mutta olisko jollakin laitteen omistaneella kertoa kokemuksia? |
arppah8 09.11.2014 10:59:19 (muokattu 10.11.2014 17:23:28) | |
---|
JohnPatrick: Nyt kun ketjua on nosteltu sopivasti niin kovasti kiinnostaisi tietää nimenomaan tämän Fenderin 5150 III:sen luotettavuudesta? Jotain ongelmia on ilmeisesti ollut "normaalia" enemmän, mutta olisko jollakin laitteen omistaneella kertoa kokemuksia? Mulla on ollut 50w nuppi ja 212 kaappi nyt pari vuotta eikä mitään ongelmia jos ei sellaiseksi lasketa että potikannupit ovat halkeilleet itekseen (sain uuden chickenhead-satsin takuuseen, kuulemma oli yleinen ongelma). Ihan paras vahvistin ja systeemin tilttausmahdollisuus monitorointiin on huippua keikkahommissa. E: Ja ihan keikkahommissa on ollut, tulee noita useampi kymmen vuodessa tehtyä kun bilehuorahommia tekee. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
mitja 10.11.2014 17:21:16 | |
---|
On ollut oikein luotettava ainakin rundeilla. En omista peliä, mutta vuokrattuna kys. vahvistimet on pomppineet trailerissa 30.000km putkeen ilman ongelmia. |
JohnPatrick 10.11.2014 19:03:12 | |
---|
mitja: On ollut oikein luotettava ainakin rundeilla. En omista peliä, mutta vuokrattuna kys. vahvistimet on pomppineet trailerissa 30.000km putkeen ilman ongelmia. Heh, melko vakuuttava "kenttätesti" ja antaa kyllä ihan hyvä kuvan laitteen kestävyydestä. Voihan se olla, että alkupään malleissa on jotain ongelmia ollut, mitä on sittemmin päivitetty, who knows... |
Shredator 27.10.2015 20:09:16 | |
---|
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
Tilutusta: https://www.youtube.com/watch?v=2jqjU-7mLUc |
Savu 27.10.2015 22:00:41 | |
---|
"Torilla" tavataan! |
Karvanaama-Zakk 28.10.2015 20:05:10 | |
---|
Karvojen kasvatus on miesten hommaa! |
Morri 29.10.2015 18:59:38 (muokattu 02.11.2015 19:36:36) | |
---|
Karvanaama-Zakk: https://www.youtube.com/watch?v=lAERKvlhYXs Tossa ois ääntä ja kuvaa pedaalista. Saattaa hyvinkin mennä joulupukin toiveisiin tuo jos vaan ehtii tänne maailmankolkkaan ennen joulua, myös tuo nuppi harkintaan... ;) - Edit. Pistinpä äsken Thomannilta tuon nupin tilaukseen, toivottavasti tulee ennen joulua. Ei tuossa pahasti vikaan voi mennä, jos hyvä niin pidän, jos ei niin palautan ja rahat takaisin :) Tuossa vielä ihan hyvä pätkä nupista, 15W vs 50W https://www.youtube.com/watch?v=NeIJwPvWSWg Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Morri 12.12.2015 19:14:15 | |
---|
Itse itseäni lainaten, mutta silti. Tuli ostettua myös tuo pedaali ja samoin nuppi kotiutui tällä viikolla. Pakko todeta, että molemmat ovat täyttä timanttia. Itse asiassa tuo pedaali on tasan ensimmäin "säröpedaali" joka ihan oikeasti tekee sen minkä lupaa, voin lämpimästi suositella, soundi on todella iso ja paksu ilman mitään surinoita ja hurinoita. Nuppi sen sijaan on ihan järjettömän kovaääninen peli, olkoonkin vain 15w-nuppi, ei tuota pysty avaamaan kuin ihan vähän, muuten volumetaso tässä omakotitalossakin on aivan sietämätön. Hyvä puoli sen sijaan on että tämä soundaa todella hyvältä pienelläkin äänenpaineella. Tekee itseasiassa mun Bluetone Bugaboon ihan turhaksi, käytän sitä vain enää cleankanavan vuoksi ja tuon pedaalin "alustana". Jos siis haluat todellisen "särömonsterin" niin suosittelen kumpaakin, sekä pedaalia että 15w-nuppia. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |
Savu 13.12.2015 00:00:38 | |
---|
Morri: Itse itseäni lainaten, mutta silti. Tuli ostettua myös tuo pedaali ja samoin nuppi kotiutui tällä viikolla. Pakko todeta, että molemmat ovat täyttä timanttia. Itse asiassa tuo pedaali on tasan ensimmäin "säröpedaali" joka ihan oikeasti tekee sen minkä lupaa, voin lämpimästi suositella, soundi on todella iso ja paksu ilman mitään surinoita ja hurinoita. Nuppi sen sijaan on ihan järjettömän kovaääninen peli, olkoonkin vain 15w-nuppi, ei tuota pysty avaamaan kuin ihan vähän, muuten volumetaso tässä omakotitalossakin on aivan sietämätön. Hyvä puoli sen sijaan on että tämä soundaa todella hyvältä pienelläkin äänenpaineella. Tekee itseasiassa mun Bluetone Bugaboon ihan turhaksi, käytän sitä vain enää cleankanavan vuoksi ja tuon pedaalin "alustana". Jos siis haluat todellisen "särömonsterin" niin suosittelen kumpaakin, sekä pedaalia että 15w-nuppia. Pistä viestiä sit ku pedaali on myynnissä ;D Torilla tavataan! |
Morri 13.12.2015 13:33:03 | |
---|
Savu: Pistä viestiä sit ku pedaali on myynnissä ;D Voipi olla että näin ei ihan heti käy, sen verta hyvä on ;) Ja toisekseen, tuossa 15W:ssa ei ole puhdasta kanavaa ollenkaan, joten pedaali hoitaa "eeveehoo"soundit ulos sitten muista styrkkareista niin hyvähän tuo on vaikka varastossa pitää. Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.
André Gide |