mitä mieltä ootte tästä kitarasta: http://www.ibanez.com/eg/guitar.aspx?m=RG1570 ? kävin testaamassa sitä tänää ja se istui kyllä hyvin kädessä. sitte vaa ajattelin että pitäiskö ostaa käytetyn tai kaupasta? Itse ostin tuon RG1570 pari kuukautta sitten ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Kitaran soiton suhteen olen aloittelija, eli en tiedä soundin suhteen paljoa vertailukohteita, mutta mielestäni soi oikein hyvin. Puuseppänä kuitenkin voin sanoa, että kitara on kyllä aivan viimeisen päälle hyvin tehty, myös metalliosat, talla, lukot ym. ovat erittäin jämäköitä, ei mitään pellinpalasia niinkuin joskus näkee. RG kitaroista oli Mnetissäkin keskustelua jossa epäiltiin, että ovatko ne sen parempia kuin muut Ibanez kitarat tai onko niitäkään tehty Japanissa, no myyjä ja kitaran lapa kuitenkin selvästi kertoo valmistusmaaksi Japanin. En väitä että valmistusmaa tekisi kitarasta paremman, mutta uskon että laadunvalvonta on tiukempi näissä RG malleissa. Suosittelen ostamaan uuden koska saat sen reilusti alle 800€ eikä sitä silloin ole kukaan päässyt kolhimaan piloille. Kitaran mukana tulee myös kova laukku, mikä helpottaa kitaran säilymistä ehjänä.