Aihe: Digitech Hot Head
1 2
Jaqqi1991
26.05.2007 22:55:45
Hot head on paras.

Ps. Mulla olis myynnissä
We may be humans, but were still animals
Credence
27.05.2007 00:03:35
Joo.Kaveri sai tuollasen joku pariviikkoa sitten ja täytyy sanoa ettei kuulosta läheskään niin hyvältä, ainakaan pikkuvahvarista, kuin minun Death Metal. Olen sillä saanut jos jonkinlaista distortionia ulos ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Saundi ei loppujen lopuksi ole mitään Yyperslayermeininkiä, sellaista että aivan sama mitä soittaa niin pauhu on sama :D En itse edes kummemmin enää hevistä perusta.
H.Corruption
29.05.2007 23:18:21
Jepujee, olen taas pari päivää epätoivoisesti väänneskellyt namiskoita sekä pedaalista että nupista onnistumatta saamaan mitään aikaan.

"Räikkämäinen" raakuntasoundi on ja pysyy, vaikka mitä tekisi. Jotenkin tuntuu että se mikä puuttuu on enemmän siellä death metal-säröjen ja nykysoundin välimaastossa. Rokkipelinä tää Switchblade on kyllä mainio, mutta kun intressejä on myös sellaiseen kamaan mihin tarvitsisi vähän metallihtavampaa säröä.

Varsinkin pelimusaprojektia varten olen kaivannut vähän erilaista lead-soundia, mihin toivoin säröspeduilta apua. Mitä nyt noita esittelyvideoita olen katsellut, niin jokaisesta purkista tuntuu lähtevän samanlaista ohutta, alamiddletöntä raakkumista.

Tosin mun soundikorva toimii vasta jos nauhoitan soittoani ja kuuntelen niitä jälkeenpäin kun olen pitänyt pari päivää taukoa soittelusta. Esimerkiksi saatan helposti soitella pitkän aikaa mikkivalitsin keskiasennossa huomaamatta eroa, kunnes huomattuani asian kytken sen takaisin tallamikille ja soundi kirkastuu roimasti.

Pitää harkita kesäduunirahojen sijoittamista joko toiseen nuppiin, kaappiin tai olueen. Jälkimmäistä on nautittu myös tänä iltana, joten siksi tämä postaus.

Eli BUMP vaan, kuten 4chanittajat sanoo.

Tuli yks juttu mieleen. Siinä on eq aika tehokas ja saa pedaalin lähdön ruvelle varsinkin jos alapäätä on liikaa. Kokeilin pedaalia 12V:n powerilla ja se pörinä häipy kun dynamiikkaa tuli lisää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)