Aihe: Putkinuppia, 0-1000e
1 2
jo_tu
17.04.2007 22:15:16
voiko tähän nyt joku tyhjentävästi vastata mitä signaalitien muutoksia tuohon on tehty?

virtalähteen suotokonkkien määrä on vähennetty uudemmissa mutta nuohan ei signaalitien komponentteja ole. ja potikat ja jakit tullut piirilevylle kiinni, mutta ei kai tuollakaan muuta väliä ole kunhan huolehtii että potikat ja jakit on kunnossa. tuntuu että tämän mystisemmänkin henkimaailman asioita ainakin 2203 eri versioissa...
anssopikasso
17.04.2007 22:17:23
Kaks kanavainen se tais olla, vuosimallia en osaa kovin varmasti sanoa, mutta veikkaan että jostain kahreksankytluvun puolestavälistä. Meikä ei tykänny yhtään, ei kerenny kummemmin tsekkailla ja testailla ku se lyötiin 15min ennen keikkaa käteen että ei saatukkaan sisoa, soita tolla. Ja minä parka jätin oman luottopelin kotiin kun lupas tuttava järkätä lainavaffarin. :(
Paviaanit runkkaa ja rallattaa!
Räkkipeli
17.04.2007 22:46:24
Kaks kanavainen se tais olla, vuosimallia en osaa kovin varmasti sanoa, mutta veikkaan että jostain kahreksankytluvun puolestavälistä. Meikä ei tykänny yhtään, ei kerenny kummemmin tsekkailla ja testailla ku se lyötiin 15min ennen keikkaa käteen että ei saatukkaan sisoa, soita tolla. Ja minä parka jätin oman luottopelin kotiin kun lupas tuttava järkätä lainavaffarin. :(

No joo, kaksikanavaiset JCM 800:set. Sitä sattuu.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)