Kiinankeisari 15.04.2007 17:33:44 | |
---|
Mitkäs helmetin henkselit.. Hyh, ennemmin ilman hihnaa kun noilla. :) no niinpä cliplockit sopii kyllä johonkin rg-ibaan muttei mihinkään oikeaan kitaraan. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Jormaz 15.04.2007 17:38:59 | |
---|
On niitä nahkaisiakin, ja joku gepardikuvioinen Malmsteen-signature. www.dimarzio.com , ei pysty linkittämään kun on flash-sivu. Mutta kukin tavallaan. a game of bingo gone horribly wrong |
Kjukka 15.04.2007 17:40:37 | |
---|
|
Kiinankeisari 15.04.2007 20:43:56 | |
---|
"soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
cruel_destiny 15.04.2007 20:48:48 | |
---|
no niinpä cliplockit sopii kyllä johonkin rg-ibaan muttei mihinkään oikeaan kitaraan. oikeeseen kitaraan, hah! :D pistämpä plussan, et ois voinu paremmin sanoa... Thomannin piuhalla saat hevivahvarisi clean-kanavaan maukkaan kevytroson. |
Ze Kink 15.04.2007 22:36:46 | |
---|
Cliplock on kyllä paras systeemi. Itselläni on sekä Dunlopit että Schallerit siirtyneet hyllyn päälle pölyä keräämään. Stratossa on tietty gepardikuvioitu ynkkähihna, ja tuossa kitaroiden saatanassa (7-kielinen Ibanez RG) taas neonvihreä, tosin ostan varmaan kohta valkoisen tilalle. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Ostan Ebow plussan, myy! |
Jesus_Plastica 16.04.2007 01:45:45 (muokattu 16.04.2007 01:46:15) | |
---|
Cliplock oli muuten hyvä, mut kitaraa ei saanu säädettyä tarpeeks ylös gambale tyyliin. |
pekurides 16.04.2007 02:10:19 | |
---|
Jos mahdollista, suosittelen lämpimästi kitaran viemistä säädettäväksi semmoiseen paikkaan missä se ainakin osataan. Perus kitaraliikkeet tuskin siitä ottavat 20€ enempää. Siinä samalla sitten tulee kitara varmasti säätöihin, ja varmasti myös ilmi jos jotain on hajonnut. Tai sitten löysäät sitä kaularautaa siihen missä olikin. ei maksa mitään. Sen jälkeen etsit haulla neuvoja kitaran säätämisestä ja opettelet tekeen ite ja taaskaan ei maksa mitään:) Kaulahan se herkin kohta kitarassa, pahimmassa tapauksessa voikin jotenkin liimauksetkin pettää liitoksesta.. mää veikkaan että liian vähän on reliefiä tuon raudan kiristysoperaation jäljiltä, ja sitten myös hiukan tallaa nostat soi puhtaammin myös. Tunteella päin vittua. |
pekurides 16.04.2007 02:12:15 | |
---|
Cliplock oli muuten hyvä, mut kitaraa ei saanu säädettyä tarpeeks ylös gambale tyyliin. Voishan tuo ihan pätevä ollakkin mutta kyllä se vaan helvetin ruma on ei voi mitään ja toisaalta mitä vähemmän muovia kitarassa sen parempi:) Tunteella päin vittua. |
Daissi 16.04.2007 03:00:28 | |
---|
|
Simo78 16.04.2007 08:44:02 | |
---|
Ja sitten seuraavksi ostoslistalle hihnalukot. Halpa vakuutus. Mulla on kaikissa kitaroissa Schallerin lukot, ikinä ei ole yksikään pudonnut. Toivottavasti ei tullut damagea. JuSu Mulla kitaroissa vielä halvempi vakuutus, roudarinteippi. Yhtä kaikki, jollain kannattaa hihna kiinnittää... |
McNulty 16.04.2007 09:26:54 | |
---|
Minun mielestäni DiMarzio Cliplock on aivan kammottava. Ensinnä se ohut nylonremmi... hiertää niin helkkaristi ainakin minun olkapäätä ja niskaa. Toisekseen se ohut muovinen cliplock-osio josta itse hihna alkaa ei myöskään vakuuta. Joskus omistin tuollaisen remmin ja se kiinnityskohta nimenomaan petti siitä. Nykyään käytän vain Levy's MSS1 leveää nahkaremmiä ja sen kanssa joko Dunlopin tai Schallerin hihnalukkoja. Se että ne Schallerin "nupit" siinä törröttävät ovat pienempi paha kuin meikäläisen niskaa ja olkapäätä hiertävä nylonremmi. Tosin, eipä miulla ole SG-mallista kitaraa tms. jossa se Schallerin lukkomekanismin tappi jäpittäis ikävästi kelteisille tai jotain... Joka tapauksessa, täältä iso "EI" myöskin tuolle DiMarzion systeemille. Hyvä idea kyllä, kunhan tekevät siitä remmin ja lukkomekanismin liitoksesta jykevämmän ja saavat tuon järjestelmän tarjottua vaikka leveän nahkaremmin kera. Jään odottelemaan innovaatiota... get out of my space - www.myspace.com/dimeshred |
pulliha 17.04.2007 17:15:15 | |
---|
schallerin straplockit vaa ni ei varmaan tipu. ja näyttää kaikist parhaimmilt Joo tota kai totta kai, ai häh ? |
Wahi 18.04.2007 16:49:59 (muokattu 18.04.2007 16:50:16) | |
---|
E: Ei sittenkään mitään. Rölölöö! |
LamaAjanElvis 18.04.2007 19:04:34 | |
---|
se ohut muovinen cliplock-osio josta itse hihna alkaa ei myöskään vakuuta. Tulee mieleen jonkun vyölaukun tai power rangers koulurepun klipsit. |
Explorer 18.04.2007 19:17:11 | |
---|
Tulee mieleen jonkun vyölaukun tai power rangers koulurepun klipsit. Aika hirveä tosiaan. All men play on 10. |
ministeri 18.04.2007 21:01:13 | |
---|
Mitkäs helmetin henkselit.. Hyh Ho ho hoo:D hilipatihippan |