Tomtom 05.04.2007 09:32:02 | |
---|
Akai Headrush on myos toimiva peli. Kannattaa testata jos jostain loytyy. Ostin omani kaytettyna ihan sokkona ja ei mennu taalerit hukkaan. Hyva nauhakaikusimu, perus-delay ja loopperi viela samassa. Paljon on saadettavaa ja opittavaa, mutta perussoundi loytyi nopeasti. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
kimurantti1 05.04.2007 10:09:02 | |
---|
Mikässe oli se Ibanezin delay. Kun eikö siinä ollut reverbikin samassa? Oliskohan se hyvä tähän tarkoitukseen? En mä allekirjoittaisi sen kaiun tarpeellisuutta. Riippuu tietysti minkälaista soundia haluaa, mutta isolla säröllä ja voimakkaalla delaylla ei musta tarvi. Siihen kun lisää kaiun, menee helposti puuroksi. Ainakin jos kaiun lisää, kannattaa järjestää pedaalit niin, että delay toistaa kuivan signaalin, eikä kaiutettua signaalia. Mulla on Bossin DD-3 toiminut juuri tuossa tarkoituksessa hyvin. Ei siinäkään tone-namiskaa ole, mutta soundi on sellaisenaan ihan hyvä. |
Hotlicks 05.04.2007 15:00:42 | |
---|
Asian viärest hikan... Onko kukaan pääsyt testaamaan tuota Hiwatt Custom Tape Echoa? Vissiin kohtuullisen kompakti vaite ja nopeuskin olis polkimella säädettävä. Hinta pyörii vissiin jossain tonnin nurkilla. Hiukan kuumottelis... http://www.hiwatt.com/data/HiwattFX.htmlKYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS. |
LamaAjanElvis 05.04.2007 15:37:54 (muokattu 05.04.2007 15:38:33) | |
---|
rautalankaan. Hankkisinko reverb vai delay efektin ja minkälaisen? Minä hankkisin kummankin. Itse nappailen Pod XT:stä rautalankaan Voxi tai Fenkku mallinnusta, kompuraa, delaytä ja kaikua. |
Jimi 08.04.2007 13:51:49 | |
---|
En mä allekirjoittaisi sen kaiun tarpeellisuutta. Riippuu tietysti minkälaista soundia haluaa, mutta isolla säröllä ja voimakkaalla delaylla ei musta tarvi. Siihen kun lisää kaiun, menee helposti puuroksi. Ainakin jos kaiun lisää, kannattaa järjestää pedaalit niin, että delay toistaa kuivan signaalin, eikä kaiutettua signaalia. Mulla on Bossin DD-3 toiminut juuri tuossa tarkoituksessa hyvin. Ei siinäkään tone-namiskaa ole, mutta soundi on sellaisenaan ihan hyvä. no en vissii meinannu, että niitä samanaikaisesti käyttäisin... Japaninkielistä PUNK musiikkia www.mikseri.net/kabe !!!! |