Twinkle 31.03.2007 04:05:14 | |
---|
Olisi kiva kuulla miltä vahvari kuulostaa paremmilla putkilla. En ole Sovtekin putkista koskaan pahemmin välittänyt ja (myös New Sensorin valmistama) EH ei mielestäni ole mitenkään loistava etuasteputki - liikaa yläpään sirinää. Jooh, minusta tuo särö kuulostaa tosiaan siltä että koko soundi tulee järkyttävästi yliajetusta etuasteputkesta. Minua se muistuttaa ainakin paljon yliajetusta mikrofonille tarkoitetusta putkietusesta. Ei siis mitenkään ylitsepääsemättömän hehkeältä. |
Twinkle 01.04.2007 21:45:46 | |
---|
Säätöä tehty, huomenna teen lisää samplei tosta. Tuo särö tosiaan noissa sampleissa on hieman riipivä mutta ei se paljoa parane. Yritän tehdä huomenna uusia, täytyy vaan säätää tuon mikrofonin kanssa lisää. Paitsi elementti on varmaan eri? Tuossakin se on varmaan aika merkittävässä osassa noin niin kuin ei-niin-hyvässä mielessä. Tätä tutkittu, mitä suuremmalla todennäköisyydellä kummassakin on samat. Epiphonessa on Weberin Special Design ämyri, johon on lätkäisty vaan Epiphonen tarra. Nuo on ihan samanlaiset ulkoisesti ja mitoiltaan noiden vahvareiden kajarit, pyöreät reiät metalliripustuksessa on poikkeukselliset että kytkentäpisteen ympärillä olevat 8 pientä reikää on kanssa aivan poikkeukselliset. Että minun analyysi kertoo noin ja se on parasta tietoa mitä minä tuosta pystyn antamaan, varmaa tietoa se ei ole mutta itse olen hyvin vakuuttunut siitä että tuo elementti on sama. |
tapiomarko 16.03.2010 12:55:53 | |
---|
Harley Benton GA5 guitar combo - 5W Class A, 8" speaker, 1 channel, .... 5 Watt @ 4 Ohm, 1x 8" Weber Special Design with Alnico magnet Speaker, ... Kitaristista hyvä ihminen tulee, mutta miksi sen pitää olla niin vaikeaa... |
Klapp 16.03.2010 13:31:03 | |
---|
Harley Benton GA5 guitar combo - 5W Class A, 8" speaker, 1 channel, .... 5 Watt @ 4 Ohm, 1x 8" Weber Special Design with Alnico magnet Speaker, ... Sanoisin, että vuosituhannen nosto.
"Tahdikkuus ja pidättyväisyys ovat aivan paikallaan ihmisten kanssa rupatellessa, mutta ei pidä kierrellä ja kaarrella, kun on kysymys musiikista."
-David Mitchell: Pilvikartasto |
aristoteles666 16.03.2010 13:46:25 | |
---|
Klapp: Sanoisin, että vuosituhannen nosto. ei se muuten haittaisi mutta ääninäytteestä ei kuulu mitään. |
Twinkle 16.03.2010 14:17:19 | |
---|
aristoteles666: ei se muuten haittaisi mutta ääninäytteestä ei kuulu mitään. no ei kai ku mitään tähän liittyvääkään ei ole ollut linjoilla kolmeen vuoteen. Eikä ole tulossa, myin tuon vahvarin hemmolle joku 3 vuotta sitten. |
aristoteles666 16.03.2010 14:34:29 | |
---|
Twinkle: no ei kai ku mitään tähän liittyvääkään ei ole ollut linjoilla kolmeen vuoteen. Eikä ole tulossa, myin tuon vahvarin hemmolle joku 3 vuotta sitten. yritin olla vitsikäs, sori, en tee toiste. |