Wahi 27.03.2007 22:16:32 | |
---|
Tässä muutama kuukausi sitten tilasin puhelimessa kiireessä Behringerin noisegaten liikkeeseen, ja pedaali löytyikin sieltä jo hyllystä ja lupasin parin päivän sisällä hakea sen. Ei ollut varaa sijoittaa paljoa polkimeen ja G-majorin ostaminen oli suunnitteilla, niin päädyin halpaan kopioon varsinkin kun täysin toimiva EQ oli jo omasta takaa kyseiseltä valmistajalta. Menin sitten liikkeeseen ja sanoin, että kyseinen pedaali pitäisi olla odottamassa. Myyjä kaivoikin sen nopeasti esille kiinnittämättä pakettiin minkäänlaista huomiota ja alkoi näppäillä hintaa koneeseen. Katse kiinnittyi pakkaukseen liimattuun muistilappuun ja sen tekstiin: "Lauri Lxxxx, not-so-pro :(". Luin ääneen ja toinen myyjä tiskin tapana oli kuolla nauruun ja toinen oli korviaan myöten punainen ja nolostunut. Valitteli tapahtunutta eikä kuulemma pitänyt mun nähdä lappua ollenkaan, vaan oli sen omaksi ilokseen siihen kirjoittanut. Vaikka en ollut tapahtumasta moksiskaan, niin pedaalista tuli monta euroa alennusta ja vielä plektrat kaupan päälle ;) Hahaha, ei hemmetti! :D Tulee vähän mieleen se autoliike tapaus: "Huom! Asiakas on mulkku" Josta oli lehdissä isot jutut silloin joskus. Rölölöö! |
Mars Mountain Music 30.03.2007 17:16:52 | |
---|
Jormazin kommentista tuli mieleen, kun olin kaverin mukana katsomassa kitaraa hänelle. Hän ei siis tiennyt niistä yhtään mitään ja olin "piilokaverina" katsomassa ettei häntä kusta silmään. Kun kohdalle tuli Behringer kitarapaketti, myyjä sanoi suoraan että "Älä tätä vaan osta, se on paskaa naamioituneena kitaraksi." Minulla ei ollut yhtä hyvä tuuri ja ostin semmoisen Ahosen Musiikista. Myyjä oikein suositteli sitä. |
Y3J 30.03.2007 17:30:52 | |
---|
Minä: Moi, mulla oli Whammy tilauksessa ja tulin nyt hakemaan sitä. Myyjä: Ai terve, joo ootas *kaivaa hyllyä* tässäpä tämä. Paljonko me sovittiinkaan hinnaksi? Minä: 180e oli puhe... ootas otan rahat esille. Myyjä: ai 120e? Selvä! Tässäpä tämä, otappa vielä tuosta piuha että saat luuppii kiinni! Minä: ehhh joo, kiitos! Olipahan hymy suussa tuona jälkeen =) jäi vielä pizzarahatkin päälle! Kamoilla ei soiteta. Tai siis soitetaan, mutta siis tiedättehän, |
Dunga 30.03.2007 17:35:11 | |
---|
Minä: Moi, mulla oli Whammy tilauksessa ja tulin nyt hakemaan sitä. Myyjä: Ai terve, joo ootas *kaivaa hyllyä* tässäpä tämä. Paljonko me sovittiinkaan hinnaksi? Minä: 180e oli puhe... ootas otan rahat esille. Myyjä: ai 120e? Selvä! Tässäpä tämä, otappa vielä tuosta piuha että saat luuppii kiinni! Minä: ehhh joo, kiitos! Olipahan hymy suussa tuona jälkeen =) jäi vielä pizzarahatkin päälle! Varmasti, 60:llä eurolla saa aika ison pizzan? ;) Ridin´ with the Horst. |
saastara 30.03.2007 17:37:02 | |
---|
Minä: Moi, mulla oli Whammy tilauksessa ja tulin nyt hakemaan sitä. Myyjä: Ai terve, joo ootas *kaivaa hyllyä* tässäpä tämä. Paljonko me sovittiinkaan hinnaksi? Minä: 180e oli puhe... ootas otan rahat esille. Myyjä: ai 120e? Selvä! Tässäpä tämä, otappa vielä tuosta piuha että saat luuppii kiinni! Minä: ehhh joo, kiitos! Olipahan hymy suussa tuona jälkeen =) jäi vielä pizzarahatkin päälle! Oikea meininki. :) Ja pakko sanoa, että jumalattoman kalliita ovat pitsat teidän lakeuksilla. :D Lisää middleä. |
Y3J 30.03.2007 17:37:12 | |
---|
Kamoilla ei soiteta. Tai siis soitetaan, mutta siis tiedättehän, |
Numb 30.03.2007 17:37:32 (muokattu 30.03.2007 17:38:03) | |
---|
Varmasti, 60:llä eurolla saa aika ison pizzan? ;) Eh, mä luulen että se oli pizza ja normaalit ruokajuomat :) Edit: tulin, näin, olin myöhäs. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen |
masterhat 30.03.2007 21:19:37 | |
---|
Veronpalautus päivänä musakauppaan, ja ostin uuden kitaran, sekä pitkän listan piuhaa, hihnaa, yms. kaikenlaista. Myyjä siten tokaisi: "Taitaa olla palautuksia tullut, ihan on kun lapsi karkkikaupassa. Kuluttaminen pitää markkinatalouden hengissä" :) Ja sainkin vielä mukavasti alennusta loppusummasta, kun tulee pyörittä liikkeessä usein testailemassa yms, ja aina hyvää kohtelua olen saanut. Myöskin keskitän ostokset aina sinne, jos tuote heiltä vain löytyy. Näin ollen alennuksetkin ovat kohdallaan, ja palvelu aina ensiluokkaista. I am the Horsemaster |
Sanetium 31.03.2007 01:22:59 | |
---|
Myyjä: Montakos plektraa tuos olikaan? Minä: Viistoista. nää oli euron kappale... Myyjä: Sanotaan nyt hinnaksi vaikka 6 euroo. Nythän on joulukin tulossa. Lyhyestä virsi kaunis. Tämän maailman tärkein henkilö olet sinä itse. |
spede from hell 31.03.2007 09:46:03 | |
---|
Tässäpä fiksu kommentti: Myyjä: En mä voi tuota sun vanhaa marshall satsia tänne ottaa ku ei nykyään kukaan käytä noin isoja... Mutta jos otat tuosta ton line6:n mallintavan (hp.300e) niin vaihdetaan päikseen... Saat kunnon vaffarin jossa on nuo sun marshallin sounditkin mallinnettu ja paljon muuta, eiks jeh?!! Minä siihen: Go f*** your self... Ja lähdin pois... newoldschool bognroll!!! |
Fide 31.03.2007 12:33:07 | |
---|
Juuri äskettäin etsiskelin halpaa kakkos vaffaria, ja päädyin liikkeeseen peräti oman skitan kanssa paikallista tarjontaa kokeilemaan. Kysyin "sovituskoppia", jotta en häiritsisi maksavia asiakkaita, vaan eipä sellaista ollut. Mutta että "siitä vaan, niin ne muutkin". Joten soittelemaan. Siinä sitten leppoisasti eri vaffareita tyypittäen (konservatiivista mekkalaa pitäen, kun mullakin on herkät korvat...) myyjät jatkavat vilkasta toimintaansa ja aika-ajoin karjuvat toisilleen kassalta takahuoneeseen ja takaisin milloin mitäkin. Lopulta tilannetta seurannut kolmas myyjä toteaa, jotta asiakas kysyi koppia ettei häiritse myyntityötä, mutta myyjät tässä taitaisi koppiin joutaa =) Mielestäni mukava huomio. Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
Puoskari 31.03.2007 19:54:41 | |
---|
Kerran olin kaupassa kitaraa kokeilemassa, niin siinä oli muutama pieni kitaristin alku testailemassa mallintavia vahvareita (niitä oli seinät täynnä, putkivahvareita pari). Toinen myyjä sit toteaa siinä tyyliin: "nää mallintavathan on aivan perseestä, kyllä ne tietysti johonkin humppaan käy". Toinen myyjä (omistaja), katsoo ilmeettömällä ilmeellä kaupan toiselta puolelta. Musiikki on perseestä. |
hartza 31.03.2007 20:26:58 | |
---|
Piuhaa olin ostamassa kitaraani joskus pari vuotta sitten... Minä (50e VF:n johto kädessä): Niin, paljos tämä piuha maksaa? Myyjä: 50e se taisi olla Minä: Eikun paljo se oikeasti maksaa? Myyjä: noo, annetaan 45e kun olet kanta-asiakas. Minä: Ei kyllä oikeen miellytä... Ota huomioon, olin täällä joskus töissä. Myyjä: 30e. Sillä saat. Sain siis 50e johdon 30e, "työntekijäetu" toimi vielä työsuhteen päätyttyäkin :) Sehän näyttää juustolta... |
koponen 31.03.2007 20:41:20 | |
---|
http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182 |
bluehippie 02.04.2007 12:52:48 | |
---|
Nää jutut sattui joskus yli kymmenen vuotta sitten Seinäjoella eri liikkeissä, joissa sama myyjä oli töissä (eri aikoihin kuitenkin): 1. Aikomus oli ostaa Cry baby, ja testailin paria eri versiota. Myyjä alkoi vieressä kertomaan, että hänellä on Voxin wahi, ja tykkää siitä "niin saatanasti. Niitä sais tuosta naapurikaupasta." No minähän kävelin naapurikauppaan ja ostin Voxin, eikä ole kaduttanut. Todellista asiakaspalvelua! 2. Selitin myyjälle, että pitäis saada Marshall-soundinen pienempi vahvistin. Myyjä tuumi, että se varmaan pitäis sitten olla ihan aito Marsu, mutta totesi samaan hengenvetoon silloin markkinoilla olleesta JCM600:sta, että "se on kyllä suoraan sanoen paska." |
hartza 02.04.2007 14:36:17 | |
---|
1. Aikomus oli ostaa Cry baby, ja testailin paria eri versiota. Myyjä alkoi vieressä kertomaan, että hänellä on Voxin wahi, ja tykkää siitä "niin saatanasti. Niitä sais tuosta naapurikaupasta." No minähän kävelin naapurikauppaan ja ostin Voxin, eikä ole kaduttanut. Todellista asiakaspalvelua! Itsellä on käynyt kanssa vähän samaan tapaan, tosin monta vuotta sitten moponrengasta ostaessa. Ei ollut liikkeessä, josta kyselin, soittivat sieltä sitten toiseen liikkeeseen ja sanoivat, että siellä on :) Sehän näyttää juustolta... |
bluehippie 02.04.2007 15:43:09 | |
---|
Aikomus oli ostaa Cry baby, ja testailin paria eri versiota. Myyjä alkoi vieressä kertomaan, että hänellä on Voxin wahi, ja tykkää siitä "niin saatanasti. Niitä sais tuosta naapurikaupasta." No minähän kävelin naapurikauppaan ja ostin Voxin, eikä ole kaduttanut. Todellista asiakaspalvelua! Tuossa huvittavaa oli vielä se, että liikkeessä oli todella hiljaista, tämä myyjä vain itse soitteli alakerran bändikamaosastolla kitaraa mennessäni. Eli kauppa ei käynyt tälläkään kertaa, mutta asiakas oli lopulta oikein tyytyväinen. |
Stalkah 02.04.2007 16:03:49 | |
---|
Aikomus oli ostaa Cry baby, ja testailin paria eri versiota. Myyjä alkoi vieressä kertomaan, että hänellä on Voxin wahi, ja tykkää siitä "niin saatanasti. Niitä sais tuosta naapurikaupasta." No minähän kävelin naapurikauppaan ja ostin Voxin, eikä ole kaduttanut. Todellista asiakaspalvelua! minullapa kävi vähän toisenlainen juttu wahia ostaessa. juteltiin myyjän kanssa siinä liikkeessä kun oli wahi saapunut ja tuli puhetta että miksi tuli valittua juuri se crybaby GCB-95. Sanoin jotain, että paras se on hinta-laatusuhteeltaan kun voi tarpeen tullen modata ja vaihtaa vähän potikkaa kunnon 3PDT:hen ja hotzpotzia laadukkaampaan niin myyjä sanoi et "ne on vähän niitä muusikoiden.net juttuja". heh, pisti vähän jostain syystä naurattamaan tuo kun kävelin ulos liikkeestä. Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia. |
CanYouStayStill 12.05.2007 23:56:25 | |
---|
Kävi Tampereen Vertikaalissa: -Moro kyselisin tuosta Jacksonista mikä roikkuu tuolla seinällä. Toi Ke3. Mitkä noi mikit tuossa on? - en mä tiedä. Jotkut Jacksonin mikit. *lähtee katsoo kitaraa - jaa tääkö? *näyttää jotain muuta kitaraa -Eiku se viereinen. -Jaa tää. Eiku siinä onkin Duncanin mikit. - Mikäs malli? -En mää tiedä. En mä tiedä Jacksoneista mitään. *lähtee pois. Enpä sit kauaa enää siinä liikkeessä ollut. Ei nyt ehkä kaikista *fiksuin* kommentti mitä voisi kuulla, mutta tulipahan tänne kirjoitettua. by the way eikös vertikaali nyt lähde Tampereelta? Tulee takaisin joskus jos saa uudet tilat. Näin käsitin... |
Jormaz 13.05.2007 00:05:49 | |
---|
Summer is coming, fat boys are happy |