Twinkle 21.03.2007 15:56:56 | |
---|
Niissä on paksu kaula! Tai ainakin niin väitetään. On se joo kohtuullisen paksu, mitä minä noita omistan. Tosin kyllä silläkin heviä soittaa, aina voi sijoittaa RG:hen jos paksuus ei miellytä. Myös LTD:n deluxe -mallistoa lohkaisee noin tonniin. Myös 400-sarjan kepakot on varsin asiallisia ja niillä pärjää kyllä valtaosa soittelijoista. Tämänkin unohdin, kalliimmat pacificat irtoaa alle tonnin... Mutta ei sentään alle 500. 421 ja 612 -sarjalaiset lähtee ensiksi mainittu kolmella sadalla, toisesta joutuu pulittamaan euron alta 500. Jälkimmäisessä on originaalit Seemore Tunkkaiset, JB:llä kyllä lähtee hevitkin jos tarve vaatii. Noissa tosin on vintagetalla vain, mutta se on lähinnä niitä valintoja.. |
telekeke 21.03.2007 19:23:37 | |
---|
Jackson Js-1 Bk |
oiva tumpeloinen 21.03.2007 19:38:17 | |
---|
Niissä on paksu kaula! Tai ainakin niin väitetään. Tekeekö se niistä jotenkin huonompilaatuisia? Noi mun ritsat kyllä kovin usein menee kyllä tuohon alimpaan hintaluokkamääritelmään. Ei niissä mun mielestä mitään vikaa ole. Viimetteek ostin RG1570:n, johon oli vaihdettu kaikki mikit DiMarzioksi ja alkuperäiset tuli mukaan. Hinta mahtuu tuohon alinpaan määritelmääsi, tosin tuosta tallasta voidaan sitten vääntää, että onko se hyvä vai huono. Mulla ainakin toiminut ilman ongelmia. Voihan se olla toki, että jonkun mielestä se ei ole hiiwikeihäs. Kitara oli ostaessa noin ½ vuotta vanha, kolhuja siitä löytyi tasan yksi noin sentin mittainen huomaamaton naarmu lavassa. Ja tuli ostettua se niinkin sisäpiiripaikasta kuin huuto.netistä. Mut ritsahan se on, ei siinä mitään..... |
Nacher 21.03.2007 20:08:55 | |
---|
Joskus noista originaalifloikilla, seymoureilla, earvanoilla, gototheilla ja ties millä tiplehöörillä varustetuista koreakitaroista puhuessa tekisi mieli ilkeästi sanoa, että hyvä kitara ei ole sama asia kuin hyvät speksit paperilla. Mutta joo. |
oiva tumpeloinen 21.03.2007 20:29:38 | |
---|
Joskus noista originaalifloikilla, seymoureilla, earvanoilla, gototheilla ja ties millä tiplehöörillä varustetuista koreakitaroista puhuessa tekisi mieli ilkeästi sanoa, että hyvä kitara ei ole sama asia kuin hyvät speksit paperilla. Mutta joo. Eihän tuossa ole mitään ilkeästi sanottu. Toisaalta, jos sanoo, että kalliimpi kitara on automaattisesti parempi, sanoo jo vähän ilkeämmin. |
ollikainen 21.03.2007 22:35:38 | |
---|
Joskus noista originaalifloikilla, seymoureilla, earvanoilla, gototheilla ja ties millä tiplehöörillä varustetuista koreakitaroista puhuessa tekisi mieli ilkeästi sanoa, että hyvä kitara ei ole sama asia kuin hyvät speksit paperilla. Mutta joo. Ja koreakitara on automaattisesti huono? T: Hyväosaisen koreakitaran omistaja. Fear the sky, eat the rich,
Just remember Life's a Bitch |