meitu 19.03.2007 11:08:50 | |
---|
Joka valitettavasti ei ymmärrä sointuja. Toki mukavaa avaruusääntä sillä saa, mutta ei esimerkiksi niitä mystisiä näppäilyjä, minkä oikea Whammy tekee parhaiten. Eipä meikäläisen Whammy IV:kään soinnuissa loistanut. Liekö koko efektissä sellainen tyyppivika että soituihin ei sovellu niin hyvin kuin yksittäisiin ääniin.? "There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston |
Exhausted 19.03.2007 11:15:29 | |
---|
nääh. Kävin soittelemassa itse Whammy IV:llä ja kyllä se sointunäppäilyistä selvisi, vaikka pientä sirinää päälle tulikin. Juuri sellainen pelottava sundi mitä uusissa Apulannan kipaleissa kuulee. Sen sijaan Podin Whammy rupeaa pulputtamaan ja arpomaan jos soittaa kaksi sävelkorkeutta samaan aikaan, vaikkakin eri aikaan näppäiltynä. |
hq 19.03.2007 12:43:57 | |
---|
Eminencen suunnittelema elementti on vi*un hyvä! Noita Eminencen G12 MegaTön -elementtejä tuskin saa ostettua mistään irrallisina? Entä tietääkö joku Eminencen "Legend Modeling 12" -elementistä? Onko siitä mihinkään? http://www.usspeaker.com/legend%20modeling12-1.htm Eipä meikäläisen Whammy IV:kään soinnuissa loistanut. Liekö koko efektissä sellainen tyyppivika että soituihin ei sovellu niin hyvin kuin yksittäisiin ääniin.? GT-8:n manuaali sanoo ettei pedal bend sovellu kuin yksittäisille äänille, mutta ei se soinnuistakaan ihan täysin sekoa. |
Ristikita 19.03.2007 14:49:05 | |
---|
millasia noi päivitys systeemit on? mistä ne saa? oon aatellu vähän hommata podin ja olis kiva tietää... maksaako ne jotain? "Jesus is our saviour there will be no other..." -Hillsong |
Exhausted 19.03.2007 15:03:21 | |
---|
millasia noi päivitys systeemit on? mistä ne saa? oon aatellu vähän hommata podin ja olis kiva tietää... maksaako ne jotain? Model packit maksaa, eli niillä saa reilusti lisää efektejä ja vahvarimalleja. Sen sijaan tuo Podin Firmwaren päivitys on ilmaista. Line6:n sivuilta saa ladattua softan nimeltä Line6 Monkey, joka osaa hoitaa nuo päivitysasiat. Podi siis kytketään USB:lla koneeseen. Tämä siis tosiaan vain XT-sarjalaisissa. |
min 19.03.2007 16:22:17 | |
---|
Noita Eminencen G12 MegaTön -elementtejä tuskin saa ostettua mistään irrallisina? Itse asiassa olin maileitse yhteydessä www.g66.eu , ja kysyin tätä asiaa. Vastasivat, että ens kuun lopulla olis tulossa satsi pelkkiä elementtejä. Hinnasta ei puhunu vaan mitään. -Min- |