pekurides 17.03.2007 01:10:28 | |
---|
Mitä itse jynkytyksessä kokeilin distortionia niin loppuvaikutelma oli hiukan tumppu. Vertailukohteena oli tonezone joka piäksi sen joka osa-alueella dynaamikan ja todellisen "tonen" osalta:) eli kaari laski dissulla ja hymy palasi taas huulille kun tz:n löin taas tulille. Tosin toiset mikitkin vaan kuulostavat toisten vaffarien ja kepukoiden kanssa paremmilta kuin toiset... tiedä nyt sitten näistä. d-sonic listalla itselläkin joku päivä... sillä kaulamikillä loppupeleissä niin väliä... :) Tunteella päin vittua. |
DZN 17.03.2007 16:54:17 | |
---|
Distortion on pirun hyvä kun alavirettä on tarpeeksi. Itse en sellaista laittaisi standardi vireiseen keppiin millään. Hullun hyvä vaihtoehto olisi tietysti Bare Knuckle Pickups ja Lundgren... Aka. Dino and 6077dino |
kesamieshartsa 18.03.2007 12:35:25 | |
---|
Itsekkin tuli selailtua noita BareKnuckleja, mutta tulin siihen lopputulokseen että ovat liian tyyriitä minulle. Pirun mielenkiintoisiltahan nuo kyllä vaikuttavat. Vielä piti kysymän että mitenkäs nuo Tonezone/Air Norton mikit tykkäävät droppivireistä? Onko tukkoisuutta/mutaisuutta havaittavissa? Kovasti kiinnostaisi kokeilla tallassa myös tuota X2N:nää. Mietityttää vain että onko liian extreme omaan käyttöön, vaikka olisi varmasti kuin kotonaan droppivireissä. Ainakin mitä Diablon komppailua kuuntelee (Diablohan taitaa vetää B:stä uudella levyllä). Optimisti luulee että tämä on paras mahdollinen maailma, pessimisti tietää sen. |
Sähköjumala 18.03.2007 12:37:36 | |
---|
Tarkotuksena olis tilata ens viikolla duncanin JB. Kitarana on epin les paul custom. Onkos kellään kokemusta tommosessa kepissä duncanin mikeistä? |
Jesus_Plastica 18.03.2007 15:28:13 | |
---|
Tarkotuksena olis tilata ens viikolla duncanin JB. Kitarana on epin les paul custom. Onkos kellään kokemusta tommosessa kepissä duncanin mikeistä? Toimiva yhdistelmä. |
Sähköjumala 18.03.2007 15:35:07 | |
---|
Toimiva yhdistelmä. Oon kyl käyny kovaa tasapainottelua Jb:n ja Customin välillä mut jotenki oon kallistunu JB:n puoleen ihan sen takia ku se kuulostaa helvetin hyvältä kaikilla musiikkityyleillä. Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |
Lancelot 18.03.2007 15:59:23 | |
---|
Tarkotuksena olis tilata ens viikolla duncanin JB. Kitarana on epin les paul custom. Onkos kellään kokemusta tommosessa kepissä duncanin mikeistä? Joo toimii kyl mut mielestäni distortion on astetta parempi. Molemmat mikit löytyy. |
Sähköjumala 18.03.2007 16:03:11 | |
---|
Joo toimii kyl mut mielestäni distortion on astetta parempi. Molemmat mikit löytyy. Eikös se oo oo enempi äärimmäiseen metalliin vai olenko väärässä? Olen avoin kaikille ehdotuksille paitsi aktiivimikeille. Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |
Lancelot 18.03.2007 16:28:17 | |
---|
Eikös se oo oo enempi äärimmäiseen metalliin vai olenko väärässä? Olen avoin kaikille ehdotuksille paitsi aktiivimikeille. No niin no, se on aika lähellä Jb:tä mut jotenki astetta munakkaampi. Nevalaisen Masalla kun modautin Ibanezia niin erityisesti hän kehaisi tuota distortionin saundia. |
Sähköjumala 18.03.2007 16:31:55 | |
---|
No niin no, se on aika lähellä Jb:tä mut jotenki astetta munakkaampi. Nevalaisen Masalla kun modautin Ibanezia niin erityisesti hän kehaisi tuota distortionin saundia. Olisko misään ääninäytteitä? Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |
fox 18.03.2007 16:43:38 | |
---|
|
Lancelot 18.03.2007 16:45:19 | |
---|
|
Sähköjumala 18.03.2007 16:50:41 | |
---|
Ei varsinaisesti, mutta tuos biisissä on SG jossa 2x SuperDistortion..tosin musiikkilaji ei oo varmasti sitä mitä haet.. http://www.lehmo.com/passion/audio/TheBear.mp3 Tosi lämmin ja pehmeä saundi. Tiedätkö millä kitaralla toi on vedetty? Varmaan tietysti tos on joku putkivaffari mitä mul ei oo vielä varaa hommata mut hyvän kuulonen oli silti :) Tosin ite vetelen aika ultimateheviä silloin tällöin että onkohan tossa potkua semmoseen? Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |
fox 18.03.2007 16:55:58 | |
---|
Tosi lämmin ja pehmeä saundi. Tiedätkö millä kitaralla toi on vedetty? Totta hitossa.. Soolokitara on Gibson SG Std jossa on DualSound ja Super Distortion, eli periaatteessa 2 x Super Distortion, soitettu Velocityn 150W päättärillä, Chameleon-etusella, ja ilman mitään pedaaleja. Kaappi Peaveyn 4 x 12... Komppikitara on Aria Pro II, vahvistimena Yamahan G 100 nuppi ja 2 x 12" omatekemä skobe. Varmaan tietysti tos on joku putkivaffari mitä mul ei oo vielä varaa hommata mut hyvän kuulonen oli silti :) Kiitos kiitos.. 8) Tosin ite vetelen aika ultimateheviä silloin tällöin että onkohan tossa potkua semmoseen? Onhan noita käytetty sellaseenkin, toki nykyään on sillekin osastolle varmaan useampiakin hyviä ehdokkaita.. |
Sähköjumala 18.03.2007 17:00:43 | |
---|
Totta hitossa.. Soolokitara on Gibson SG Std jossa on DualSound ja Super Distortion, eli periaatteessa 2 x Super Distortion, soitettu Velocityn 150W päättärillä, Chameleon-etusella, ja ilman mitään pedaaleja. Kaappi Peaveyn 4 x 12... Komppikitara on Aria Pro II, vahvistimena Yamahan G 100 nuppi ja 2 x 12" omatekemä skobe.
Kiitos kiitos.. 8)
Onhan noita käytetty sellaseenkin, toki nykyään on sillekin osastolle varmaan useampiakin hyviä ehdokkaita.. Tommosissa hyvissä saundeissa tulee mieleen ettei se vaadi paljoa efektejä.Pienellä tulee parasta :) Tavallaan tos näki taas ton putkivaffarin ylivoimaisuuden, eli alko pikkasen harmittaan koska itellä ei vielä oo varaa moiseen härveliin.. Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |
Spike 18.03.2007 17:03:50 | |
---|
Joo toimii kyl mut mielestäni distortion on astetta parempi. Molemmat mikit löytyy. Itse tykkäsin enemmän JB:stä. Molemmat toimivat imo paremmin tummasaundisissa kepeissä. Distortion on enemmän sirkkeli. JB ehkä vähän tiukempi ja enemmän ylämiddle. Molemmat ovat vähän kireitä ehkä saundiltaan. Look! I can play E5! I must be a fucking Mozart! |
fox 18.03.2007 17:05:25 | |
---|
Tommosissa hyvissä saundeissa tulee mieleen ettei se vaadi paljoa efektejä.Pienellä tulee parasta :) Tavallaan tos näki taas ton putkivaffarin ylivoimaisuuden, eli alko pikkasen harmittaan koska itellä ei vielä oo varaa moiseen härveliin.. Velocityt on kyllä trankkupäätteitä.. Samoin Chameleoni on ihan trankku. ;) |
Sähköjumala 18.03.2007 17:08:14 | |
---|
Velocityt on kyllä trankkupäätteitä.. Samoin Chameleoni on ihan trankku. ;) Juu no sitten :) Mä uskon et lähtee kohta geetee myyntiin ja alan ettiin kunnon vaffaria. Toi mun nykyinen trankkumarsu on ihan suolesta mut miksei niitä hyviäki yksilöitä oo :) Kaikki menee päin vittua paitsi kyrpä. |
Iron Horse 18.03.2007 17:11:56 | |
---|
Screeaming! Screaming for vengeance ! |
fox 18.03.2007 17:14:42 | |
---|
Käsittääkseni puhuivat Tunkkaisen Distortionista Niin puhuivat, minä tiedostin khyl, mutta tarjosin tota Larry DiMarstion mikkiä myös viivalle.. Ja ei kaiketi siit erehdysvaaraa ollut, kerta tuo DM on se SuperDistortion... 8) |