ballfish 06.03.2007 20:55:28 | |
---|
Pistäpä Itch guitarista kuvia..;) Tiedäkkö miksi sillä on tuollainen nimi... No sanoppa. Kumminki haluut sanoa. 8) |
fox 06.03.2007 20:59:01 | |
---|
No sanoppa. Kumminki haluut sanoa. 8) Se täytys nähdä se kuva, ei siit muuten pääse käsitykseen, ja sen verran, että se liittyy japanilaiseen Edo-kauden lakkatyöhön, se ei kaiketi oo ihan "artesaaniystävällisin" homma. Mutta jos sitä kuvaa... |
Thule 06.03.2007 21:00:36 | |
---|
"Astronomy makes Stairway To Heaven sound like the theme to Gilligan's Island." |
Töynävä 06.03.2007 22:48:08 | |
---|
Kuvaa... Kun jaksais kameraa käytellä enempi, ni bueno, mutta on tossa omasta nyt yksi kuva... http://s172.photobucket.com/albums/ … n=view¤t=Itchguitar02.jpg Taitaa olla headstock´istakin kuva... Myrkkyskitta. Hoshinon tehtaalla tais legendan mukaan olla tasan yks jannu joka suostui läträän stigun värien kanssa. -97 vuodelta ja 12 (tai 24) kappaletta koko muailmassa..."My pride ´n joy". |
Werde 07.03.2007 09:05:19 | |
---|
Kuvaa... Kun jaksais kameraa käytellä enempi, ni bueno, mutta on tossa omasta nyt yksi kuva... Onko tuossa oikealla ylhäällä jonkun signeeraus? I kneel only to God.. I don't see him here. |
Töynävä 07.03.2007 16:07:32 | |
---|
Onko tuossa oikealla ylhäällä jonkun signeeraus? Jep... Satch (siis, Satriani) on pistänyt tussaillen... Perskuta, ite en sitä saanut otettua, joskaan kyseistä kitaraakaan en vielä silloin omistanut, kun G3 poikkesi Suomessa... Alempaa - ei näy kuvassa - löytyy vielä Vai-Sedänkin signeeraus... |
atha 11.03.2007 17:02:04 | |
---|
Mistä sieltä? Ei kai kuitenkaan niin paljon halvemmalla? Ikebe-Gakki on kyllä halvempi, mutta ei sekään pääse lähellekään sellaista hintaeroa. Onko siellä jokin muu halvempi paikka, mistä tilata? Näyttäis olevan kuluineen 1100-1200 euron luokkaa nyt ainakin pari kpl, jonkin verran halvempi kuin euroopassa: http://www.ikebe-gakki.com/shopping … mp;cate=1&s_cate=1&brand=32 |
p_ofony 12.03.2007 10:00:59 | |
---|
Nyt olis torilla toi mun capa myynnissä, ostakkee pois! VHT Pittbull = über sound |
P2 12.03.2007 10:34:04 | |
---|
Nyt olis torilla toi mun capa myynnissä, ostakkee pois! Mikäs siinä oli vikana? "No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/ |
Werde 12.03.2007 10:42:38 | |
---|
Mikäs siinä oli vikana? USA Jackson :) I kneel only to God.. I don't see him here. |
p_ofony 12.03.2007 12:51:59 (muokattu 12.03.2007 12:56:47) | |
---|
Mikäs siinä oli vikana? Ei siinä ole mitään vikana, USA Jackson on yks syy, niinkuin jäsen Werde tuossa jo mainitsi, ja toinen syy on raha. Toisaalta myös mieltymys ohuempiin kauloihin ajoi myynti päätökseen. Helvetin kova skebahan toi on, harmittaa myydä, mutta taas on muuta kiikarissa niin minkäs teet... VHT Pittbull = über sound |
DZN 12.03.2007 13:24:14 | |
---|
Hihii, mun Dellinger7 tuli tänään. Laitan kommenttia heti, kun olen tutustunut siihen tarkemmin. Aka. Dino and 6077dino |
Boge 12.03.2007 20:30:47 | |
---|
Älytön caparison buumi yhtäkkii vaikka kitaroita on ollu saatavilla kauankin. Hitto p_ofony oisit todennu kitaran sopimattomaks kuukausi takaperin ni olisin napannut talteen, tosin kyllä mä horuksellakin toimeen tuun :D Don't try to argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience. |
p_ofony 13.03.2007 12:31:11 | |
---|
Älytön caparison buumi yhtäkkii vaikka kitaroita on ollu saatavilla kauankin. Hitto p_ofony oisit todennu kitaran sopimattomaks kuukausi takaperin ni olisin napannut talteen, tosin kyllä mä horuksellakin toimeen tuun :D Sori, tää on tämmöstä tän GASin kanssa... kitarat menee ja tulee ja koskaan ei tiedä mikä kitara on huomenna kädessä... Mutta jumalauta kun on hauskaa! VHT Pittbull = über sound |
DZN 13.03.2007 18:09:06 (muokattu 14.03.2007 02:26:14) | |
---|
Dellinger7 Tärisevin käsin avasin kitaralaukkua ja siellä se oli. Kitara ei näytä päällepäin kauhean bling bling henkiseltä vaan on enemmän työkaluosastoa. Mahonkikoppaa ei ole lakattu vaan öljytty, Saman käsittelyn on saanut myös kaula. Kaula on viidestä osasta koottu ja erittäin tukeva. Profiili on ekoilta nauhoilta U mutta muuttuu C-mäisemmäksi ylänauhoille mentäessä. Kaula on myös vähän Ibanezin kauloja paksumpi. Asymmetristä muotoilua on myös kaulassa ja se tekee siitä erittäin miellyttävän. Satula on 49mm, Ibanezilla 48mm, eli kaula tuntuu mukavan leveältä. Otelauta on hienoa ruusupuuta, väri on kaunis ja otelauta tuntuu liukkaalta. Nauhat ovat 6100 kokoa, eli extra jumbo. Otelaudan radius on 350mm-400mm(14inch-16inch), eli muuttuva radius tässäkin. Vähän aikaa tuota soiteltuani otin Ibanezin K7 käteen ja ero on aika selvä. Iban kaula on litteämpi, litteämmällä radiuksella(430mm) ja kapeampi. Caparison tuntuu valtavalta verrattuna Ibanezin seiskakaulaan, mulle tuntuu Caparison seiska olevan mukavampi. Floikka on Non recessed-mallia pull back cavityllä, eli mikit ja floikka on aika korkealla. Tämä taas vaatii vähän kaulakulmaa kitaraan. Kitara on erittäin mukava ja hyvin luontevan tuntuinen soittaa. Mikit ovat makuasia, ei ne kuraa ole mutta saattaa olla, että menee vaihtoon. Kitara soi akustisesti kovaa ja viimeistely hakkaa jopa J-custom Ibanezit. En ole nähnyt edes Custom Shop Jacksoneissa näin huolellisesti tehtyä nauhojen asettelua. Aika kurko keppi siis. Kallis se oli mutta vie Universejä korvasta! Aka. Dino and 6077dino |
BlackGoat 12.12.2010 23:36:25 | |
---|
Jos jollain sattus olemaan ajantasasta infoa: Sattuuko kukaan tietämään onko näitä pk-seudulla jossakin musaliikkeessä nii et pääsis testaa? -M.A- |
Juzpe 12.12.2010 23:58:06 | |
---|
Mä tyyppasin jäsen f_lamen dellingeriä, ja varsin hyvin istu 50's tyyliseen lessun kaulaan tottuneen kätöseen. Soundikin oli hyvä. Jos niissä ois nätimmät lavat niin kyl mä semmosen superstratokuumeeseen ostasin. Hyvää kamaa: http://www.youtube.com/watch?v=QArjeq4TcHk |
P-man 13.12.2010 20:43:23 | |
---|
BlackGoat: Jos jollain sattus olemaan ajantasasta infoa: Sattuuko kukaan tietämään onko näitä pk-seudulla jossakin musaliikkeessä nii et pääsis testaa? Varmaa tietoa ei ole, mut tuskimpa on. Kannattaa kysya jos joku Mnettilainen tarjois testi session. |
Muuki 13.12.2010 21:06:21 | |
---|
Juzpe: Jos niissä ois nätimmät lavat niin kyl mä semmosen superstratokuumeeseen ostasin. Ei ne mun mielestä ny niin kauhean rumiakaan ole, mutta ei toki parhaimmasta päästäkään. Eio |
BlackGoat 13.12.2010 21:22:49 | |
---|
P-man: Varmaa tietoa ei ole, mut tuskimpa on. Kannattaa kysya jos joku Mnettilainen tarjois testi session. Ihan niin kriittinen tarve ei ole ja siinähän joutuisi kokeilemaan niin että joku katsoo/kuulee ;) -M.A- |