Dr. Muff 27.02.2007 00:16:23 | |
---|
Onko se noissa vaahteraotelautaisissa noin häiritsevän vaalea, kuin kuva antaa olettaa? Noissa isolapaisissa ei kuulukaan olla tinttiä kaulassa, vaan kirkas lakka. Kuvailusi sopivat sekä Custom Shopin '66 että '69 stratoihin jotka ovat hyvin samankaltaisia, joskin '66 on nitrolakattu ja '69 ei. Toki muutakin eroa on kuten mikit ja logo. '66ssa transition logo. Mutta samapa tuo 1200€ budjetti ei riitä. Käytetyt liikkuvat maailmalla noin 1700USD tietämillä. Ja sanottava on myös että nuo Custom Shopit ovat eri tasoa kuin Meksikon Classicit ja niin pitää tottakai ollakkin kun hintaa on kolminkertaisesti. |
saastara 27.02.2007 00:17:20 | |
---|
Kaikella kunnioituksella asiallista vastaustasi kohtaan, mutta missä vaiheessa väitin ettei kyse olisi Fenderin tuotteesta? Niin.. Näkökulmakysymksiähän nämä. Mietin vain, että jos lähtee Warmothilta osia tilailemaan.. Voihan se jollekulle toki olla isokin juttu mitä siinä lavassa lukee. Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Minä soitan A-vireestä koska minulla ei kasva parta vielä ja kikkelini on kovin pieni. Sitten kun tuo partaongelma ratkeaa, voin virittää kitarani takaisin E:hen ja ryhtyä soittamaan oikeaa musiikkia. |
Manicci 27.02.2007 00:24:13 (muokattu 27.02.2007 00:26:16) | |
---|
Niin.. Näkökulmakysymksiähän nämä. Mietin vain, että jos lähtee Warmothilta osia tilailemaan.. Voihan se jollekulle toki olla isokin juttu mitä siinä lavassa lukee. Nojuu, omasta mielestäni jos ihan omien mieltymyksien custom- stratoa kasailee niin en sitä fenkku logoa sinne lapaan väkisin laittaisi, kun kyse ei kuitenkaan ole edes jonkin oikean fenderin mallin replicasta. Tosin omissa tapauksissani (olen uudelleen logottanut F-logoilla ihan Fenderin aitoja kauloja ja jokusen muun merkkisen kaulan myös) olen pari vintage fenkku replicaa rakentanut, ja niihin olen F-logot laittanut iha sillä että se on ns. viimeinen silaus koko projektille. Olihan ne logot alkuperäisissäkin? Tosin mahdollisissa myynti/omistajavaihdos tilanteissa olen aina maininnut mikä tuote on kyseessä, vaikka lavassa lukisikin Fender. Kusettaminen on perseestä. Tosin eriasia on taas se että muutaman aidon Fender kaulan olen "entisöinyt" laittamalla niihin uudet ja ehjät fenkkulogot. Ja tätä lähinnä nykyäänkin haen. (e: en kuitenkaan mitään viisnelosia stratoja ole mennyt refinishoimaan :D) How blue can you get? |
bluehippie 28.02.2007 14:18:45 | |
---|
Mul on warmothin kaula ja se on todella laadukas. Niissä on vain aina 22 nauhaa. Mut sieltä saat muuten sellasen ku haluut. Myöskään Fenderiä ne ei sinne lapaan ala kirjoittelemaan kun se olis vähän laitonta, kai. Mut sen tekstinhän saa sinne ihan itse. Ei pidä paikkaansa. Total Vintage -mallin kaulat on vintage-spekseillä ja siis 21-nauhaisia ( http://www.warmoth.com/guitar/necks … s.cfm?fuseaction=strat_totalvintage). Mulla on tuollainen Warmoth "Pro"-mallin kaula, ja voin kertoa, että on loistava. Profiilia kannattaa sitten miettiä ennen tilausta. Fender-logoja eivät kyllä laita/toimita. |
bluehippie 28.02.2007 14:21:21 | |
---|
...niin paitsi että Total Vintageja ei näköjään saakaan isolapaisina, sori. |
varakeef 28.02.2007 14:35:44 | |
---|
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
J_Mantyla 28.02.2007 15:06:56 | |
---|
Onko muuten kellään tietoa että saako tuollaisia Fender- siirtokuvalogoja enää mistään? Tai muita vinkkejä Fenkku tekstin saamiseksi lapaan? joskusmuinoin noita siirtokuva logoja laitoin muutamaan kaulaan mutta ei vaan oikeen saa enää mistään. Mulla on kaksi joutilaana, pukkaa PM:ää jos kiinnostaa ... ... jaanytvai ? |
Wespa 28.02.2007 15:39:19 | |
---|
No tässähän olisi aitoa asiaa, kun keulitat budjettia parilla sadalla. http://www.custom-sounds.com/epages ... 74274159fa3d3d06e6+FI/products/2226 Hehe, muuten oikein nätti, mutta toi naturalväritys on jotain... nojoo. Tällä hetkellä näyttää vahvasti siltä, että palapeliksi menee, mutta saapahan sitten ainakin juuri sellaisen kuin haluaa. WD:ltä saa 21-nauhaisen isolapaisen kaulankin, tosin hinta onkin sitten aika hulppea, melkein 250 dollaria. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Numb 28.02.2007 15:42:16 | |
---|
Jos haluaa "just" jotain, niin silloin on saatava just sitä jotain. Jos siitä joutuu maksamaan, niin silloin pitää maksaa, tai olla kokonaan ilman. Muuten tulee vain paha mieli. Näin ainakin allekirjoittaneella. Gattubi ö skugi, bing bang bong -Remu Aaltonen |