kimurantti1 05.02.2007 21:57:46 | |
---|
Nyt täytyy hieman korjata käsitystäsi... Kiitos paljon korjauksesta! Tuli mullekin uutta tietoa. Oon aina luullut, että "prestige" viittaisi muuhunkin kitaran viimeistelyyn. |
tommiot 05.02.2007 22:17:07 | |
---|
USA Custom on tietty parasta mitä tonnilla saa, niistähän tuossa mainittiin jo jotain ;) Osta USA Custom, ostan sen sulta pois kun oon taas rahoissa ja maksan tietty sulle vähän ylimääräistä jos eBaysta sen tilaat ;) |
KUNU 05.02.2007 23:16:03 | |
---|
|
tommiot 05.02.2007 23:57:26 | |
---|
|
Thule 06.02.2007 09:08:06 (muokattu 06.02.2007 09:15:02) | |
---|
Ei ole maksanut noin paljon uutena, ei mitenkään. No ei. Itse ostin samanlaisen, tosin galaxy black-värityksellä, uutena markka-aikaan, jolloin hinta oli tasan 6300mk kovan laukun kanssa. Mitä hiukan myöhemmin katselin, niin saman kitaran olisi saanut halvemmalla ties kuinka monesta paikasta... Edit: Hinta korjattu - tarkistin kuitista. |
oiva tumpeloinen 06.02.2007 09:13:19 | |
---|
Mä voin myydä melkein uuden RG1570:n niillä DM:n merkkimikeillä tuohon hintaan. Ei taida siltikään kädet paljoa nousta......=) |
Werde 06.02.2007 09:40:07 | |
---|
Mä voin myydä melkein uuden RG1570:n niillä DM:n merkkimikeillä tuohon hintaan. Ei taida siltikään kädet paljoa nousta......=) Joo, itse möin kesällä 570EX- mallin jossa on bindaukset, hainevät ja kaikki 2x Dimarzioilla + kovalla laukulla satasen tuota edukkaammin, ja siihenkin hintaan sain yli kuukauden sitä kaupitella. RG:t kärsivät kyllä pahasta arvonmenetyksestä nykyään. 'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä |
Lancelot 06.02.2007 14:20:53 | |
---|
RG:t kärsivät kyllä pahasta arvonmenetyksestä nykyään. Varmaan siks et niille on luotu semmonen kuva et niitä saa käytettynä puoli-ilman.. |
McNulty 06.02.2007 14:28:32 | |
---|
Eli millasta ibanezia kannattais tonnin budjetilla lähteä hankkimaan? Pitää olla talla joka on kelluva eli floikan tyylinen (olisko ibanezilla toi edge 3 tai joku lo pro).. Kertokaa omia kokemuksia ja mistä ibanezeja kannattaa lähteä ostamaan.. ite oon katellu thomannista.. =) kiitoksia taas valmiiksi vastanneille.. :) Tonnilla pystyy jo valitsemaan mieleisensä RG-osastolta. Käytettyä tai uutta, kumpaakin löytää. Talloista tuossa onkin jo mumistu valmiiksi, mutta kerrataan nyt pikaisesti vielä. Eli hyväksi havaitut EDGE, Lo-Pro Edge ja Edge Pro (ilman mitään numeroita) ovat niitä parempia tallaratkaisuja joita RG-sarjasissa näkee. Levytukku Oy Stadissa pystyy ainakin Thomannin hintoihin + siellä niitä soittimia pääsee kokeileen ennenkö lyö rahat tiskiin. Uusista malleista uskallan suositella: RG2620, RG2570E & RG1570... ovat ihan päteviä soittimia nuo, ja hinnat siinä 800-1100e välillä riippuen vähän ostopaikasta. Käytetyistä katsastaisin ehdottomasti RG3120 Prestigen joka oli tuossa 90-luvun puolivälissä ja loppupuolella se "kallein ja paras" jaappanin RG-sarjanen. Se Twilight Blue on hieno väritys, kitarassa on hyvä talla ja aidot DiMarzion mikit. Se on ihan eri maailmasta kuin nämä uudet "mukamas-Prestiget". Fuck HiFi, Bring In The HiGain - Brassknuckles To The Teeth! |
Chieftain 06.02.2007 14:35:30 | |
---|
Uusista malleista uskallan suositella: RG2620, RG2570E & RG1570... ovat ihan päteviä soittimia nuo, ja hinnat siinä 800-1100e välillä riippuen vähän ostopaikasta. Tuohon 800-900e hintahaarukkaan mikä noista vaan varmasti lähtee Levytukusta. Itse sain 2570EX:n tohon 800 euroon ja tyytyväinen oon ollut. Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä!
-M4ss3 m/
Saatko tuosta crybabystä terävää ääntä vai pehmeää?
-M4ss3 m/ |
Soma city ward 06.02.2007 18:16:52 | |
---|
Joo, itse möin kesällä 570EX- mallin jossa on bindaukset, hainevät ja kaikki 2x Dimarzioilla + kovalla laukulla satasen tuota edukkaammin, ja siihenkin hintaan sain yli kuukauden sitä kaupitella. RG:t kärsivät kyllä pahasta arvonmenetyksestä nykyään. Mainion skitan sain kyllä varsin kohtuullista korvausta vastaan. Kiitos siitä ;) I LIED |
Werde 06.02.2007 20:42:06 | |
---|
Mainion skitan sain kyllä varsin kohtuullista korvausta vastaan. Kiitos siitä ;) Noissa on kyllä kitaraa miltei tuplasti hintansa edestä. Kiitokset vaan sinne :) 'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä |
musaniko 13.02.2007 15:25:33 | |
---|
saako levytukussa tingittyä yhtään vai onko se jyrkkä hinta? onko niillä muuten jotain kataloogia noista ibanezeista? |
Chieftain 13.02.2007 23:04:11 (muokattu 13.02.2007 23:04:36) | |
---|
saako levytukussa tingittyä yhtään vai onko se jyrkkä hinta? onko niillä muuten jotain kataloogia noista ibanezeista? Itse ainakin olen saanut tingittyä ihan hyvin. Levytukun sivuilla näkyy mitä keppejä sieltä löytyy, mutta hintoja ei ole. www.levytukku.fi E: Kirotus virhe. Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä!
-M4ss3 m/
Saatko tuosta crybabystä terävää ääntä vai pehmeää?
-M4ss3 m/ |
musaniko 14.02.2007 09:26:52 | |
---|
olis kyl kiva jos sais jostain tietää levytukun hintoja.. muuten ku kysymällä sieltä.. |
Thule 14.02.2007 10:30:36 | |
---|
olis kyl kiva jos sais jostain tietää levytukun hintoja.. muuten ku kysymällä sieltä.. Siis mitä? Miksi sä et haluaisi että sieltä tiedetään sun kyselleen hintoja, vai mitä tässä haetaan...? ;) Pistä vaikka anonyymi sähköposti ja kysele siinä. |
Sleepless 14.02.2007 10:34:29 (muokattu 14.02.2007 10:34:55) | |
---|
olis kyl kiva jos sais jostain tietää levytukun hintoja.. muuten ku kysymällä sieltä.. Suomessa Ibanezit on vähän edullisempia kuin thomannilla. Thomannin hinnoista saat vähän osviittaa mitä eri mallit maksaa. Hiljaa hyvä tulee. |
musaniko 14.02.2007 14:17:59 | |
---|
Siis mitä? Miksi sä et haluaisi että sieltä tiedetään sun kyselleen hintoja, vai mitä tässä haetaan...? ;) Pistä vaikka anonyymi sähköposti ja kysele siinä. Siis haetaan sitä että olisiko niillä jotain katalookia tai jotain millä voisi tehdä hintavertailuu kun oon vähän kahden vaiheilla.. ibanez rg prestige sarjalainen tai jackson rr24,,, onko noiden kauloissa eroa? millainen ero on verrattavissa esp:n ltd sarjaan? onko ohuempi kaula ibassa tai jaskassa kuin espissä? |
oiva tumpeloinen 14.02.2007 14:22:16 | |
---|
Siis haetaan sitä että olisiko niillä jotain katalookia tai jotain millä voisi tehdä hintavertailuu kun oon vähän kahden vaiheilla.. ibanez rg prestige sarjalainen tai jackson rr24,,, onko noiden kauloissa eroa? millainen ero on verrattavissa esp:n ltd sarjaan? onko ohuempi kaula ibassa tai jaskassa kuin espissä? Älä katsele niitä ohjehintoja, vaan soita sinne ja kysy. Tai vielä parempi, käy jos mahdollista. Ne lopulliset hinnat on kuitenkin jotain muuta kuin listoissa lukee (Musamaailma näyttää tosin aika usein tekevän poikkeuksen tähän sääntöön). Ja samaan syssyyn kokeile niitä kitaroita. Joidenkin mielestä "ei niin tuntuva" ero kaulaprofiilissa voi sulla kaataa koko maailman, tai vice versa. Vähän nyt yritystä siihen, niin saat luutun, minkä hommaaminen ei kaduta viikon päästä.....minkä se tulee tekemään, jos et niitä itse käy kokeilemassa ja tinkaamassa, vaan kyselet täältä. |
Sleepless 14.02.2007 14:53:15 | |
---|
Ja samaan syssyyn kokeile niitä kitaroita. Joidenkin mielestä "ei niin tuntuva" ero kaulaprofiilissa voi sulla kaataa koko maailman, tai vice versa. Todellakin, noiden kauloissa on paljon eroa. Oman RG:n myin pois kun ei sopinut käteen vaikka kaikki sitä tuntuivat hehkuttavan. Jacksonien/Charvelien kaulat on enempi mun juttu. Kummatkin noista on loistavia kitaroita, mutta aika erilaisia. Oletko nyt ihan varmasti miettinyt mitä oikeasti tarvitset? RG=monipuolisuus, H-S-H ym. mikkiyhdistelmien ansiosta. RR24 sopii hyvin vain junttaan bodyn muotonsa ja pelkän tallamikin takia. Itte en ainakaan humppakeikalle tolla lähtisi, RG:tä voisin ehkä jopa harkita:D Hiljaa hyvä tulee. |