Twinkle 02.02.2007 20:58:20 | |
---|
Kokeilin, ei onnistu. Elixirit on pakattu paffilootikkoon joten toi helposti kuoren 30mm enimmäipaksuuskin ylittyisi jos niitä ois kolme päällekkäin. Neljäkään ei ihan kivutta mene, en tosin voinut kokeilla kun kolmella paketilla. Tjooh, no ei käytetä helpostikuoria sitten vaan haen postista tavallisia kuoria. Täytyy tota miettiä, mutta pienin riesa tällä hetkellä tuo sisämaan postitus on. E: Laitetaanko tilaus tähän, vai pikaviestillä? Laita tähän vaan. |
Ze Kink 02.02.2007 21:11:56 (muokattu 02.02.2007 21:13:37) | |
---|
en tiedä onnistuuko, kyselen kaupasta. Kui kriittisiä nuo on, että otatko nuo muut setit jos noita irtokieliä ei saa? E: Tai itseasiasassa, ihan sama, saa niitä irtokieliä Kitarapajaltakin. Eli jos niitä ei tuolta saa lainkaan, niin se ei haittaa. |
Les Fender 02.02.2007 21:32:43 | |
---|
2 x 11152 _12-String Light 3 x 16052 _Light Acoustic Phosphor Bronze Guitar Strings 2 x 16077 _LightMedium Phosphor Bronze Guitar Strings 2 x 12052 _Light Electric Guitar Strings with ultra-thin NANOWEB 1 x 12077 _Light-Heavy Guitar Strings with ultra-thin NANOWEB 2 x 12102 _Medium Electric Guitar Strings with ultra-thin NANOWEB Laitoin Elixirin tuotenumerolla. Kaikki pitäis olla nanoa. Sori, miljuunaa kokoa. Kokeilen samalla erillaisia settejä eri kitaroissa:o) "Living is easy with eyes closed!" |
Super-Jari 02.02.2007 21:43:00 (muokattu 03.02.2007 06:08:59) | |
---|
Jos irtokieliä saa niin niistäkin voisi ilmoitella. Voisin ottaa niitäkin. |
Twinkle 02.02.2007 22:13:17 | |
---|
Laitoin Elixirin tuotenumerolla. Kaikki pitäis olla nanoa. Sori, miljuunaa kokoa. Kokeilen samalla erillaisia settejä eri kitaroissa:o) Eipä mittään, pistetään listaan. Jos irtokieliä saa niin niistäkin voisi ilmoitella. Voisit ottaa niitäkin. Täytyy kysellä kauppiaalta, listoillaan ei ainakaan näkynyt mutta kysytään. |
Werde 02.02.2007 22:20:56 | |
---|
Irtokielen kyselijöille tiedoksi, että esim. saitenkatalog veloittaa noista paksuista irtokielistä 5,5 eugenia joten paketin hinta pompsahtaa kerralla jos sellaisen ottaa. Muutenkin suosittelen laittamaan seiskaan ja alavireisiin vaikka GHS:n paksun irtokielen, sillä tuo muovipinnoite alkaa repsottaa aika nopeasti noista paksuista Elixireistä. 'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä |
Twinkle 02.02.2007 22:23:58 | |
---|
Hah, oli mennyt Ze King ja JAK sekaisin kun on mustavalkoinen avatar.. mut ok. Ja tilauksessa mukana 10-46 (light) x 4 ja 10-52 (Light-Heavy) ja 9-42 Super Light x 2 sekä bassolle (twinklen tarkoittama extralight lienee superlight?) Super Light _Long _- _040 _060 _075 _095 muistinko mainita että bassonkielet on semmoinen 27 Euroa paketti plus verot ja muut? Ja kyllä, tuo extralight -nimellä se on tuolla mutta superi on tuo vahvuus. laitetaan listaan. |
Twinkle 02.02.2007 22:27:24 | |
---|
Mä voisin ehkä olla mukana, kuinka kiire homma on lähtee messiin? Varmaan joudun puhaltamaan pelin ohi jo tänä iltana. Kattelin noita postikuluja, niin määrät ei enää tietyn rajan jälkeen vaikuta merkittävästi, niin jos tämä nyt menee tarpeeksi kitkattomasti niin uutta tilausta lähtee jo parin viikon sisään. |
Twinkle 02.02.2007 22:33:33 | |
---|
Ja juu, tämä oli tässä. Ekat koekaniinit on valittu. Mennään vähän pienemmällä määrällä aluksi niin saan tällä luottorajalla nämä veettyä kotio. Jos menee kitkattomasti niin uutta tulee parin viikon pintaan. |
Joees 02.02.2007 22:49:47 | |
---|
Ja juu, tämä oli tässä. Ekat koekaniinit on valittu. Mennään vähän pienemmällä määrällä aluksi niin saan tällä luottorajalla nämä veettyä kotio. Jos menee kitkattomasti niin uutta tulee parin viikon pintaan. Jees, katsellaan toiste, ei mulla just ole tässä pahaa tarvettakaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Werde 02.02.2007 22:52:02 | |
---|
Mä voisin myös siihen seuraavaan lähteä sitten mukaan, pitää ensin katkoa nuo joita juuri hiljan tuli saitenkatalogilta. 'Raha ei tee onnelliseksi, vaan sen käyttäminen' -minä |
Nieby 02.02.2007 23:38:25 | |
---|
oisko tietoa bassonkielet? oisko kellään hintatietoja? |
Tasapaino 02.02.2007 23:51:26 | |
---|
10 x 12102 Medium - 011 (Nanoweb) Se ottaa ken ottaa ja joskus voipi ottaa kunnon shamanistisen kännin ja olla lähempänä esi-isiä, mutta silloin soittamiset voi sitten jättää muille. |
Juustonaksu 03.02.2007 00:11:30 | |
---|
Ja juu, tämä oli tässä. Ekat koekaniinit on valittu. Mennään vähän pienemmällä määrällä aluksi niin saan tällä luottorajalla nämä veettyä kotio. Jos menee kitkattomasti niin uutta tulee parin viikon pintaan. Joo lisätään vielä niistä Nanoweb Mediumeista, että otan nyt vaikka 4 settiä ensihätään. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
mhukka 03.02.2007 10:00:04 | |
---|
Jäi eilen laittamatta mitä settejä otan. Eli 4 x light ja 4 x light-heavy, kiitos. |
Lego 03.02.2007 10:03:05 | |
---|
Prkl, twinkle, tilasitko jo? Korjasin humalahuuruiset virheeni settien lukumäärän suhteen. Nyt on oikein.. I Wage War! |
Twinkle 03.02.2007 10:25:20 | |
---|
Hauska homma tämä. Kaikki muut kauppiaat on tähän mennessä ilmoittaneet että eivät voi lähetellä kieliä jenkkien ulkopuolelle valmistajan asettamien määräysten takia. Tämä yksi diileri jonka tarjousta tässä hyödynnetään ei sanonut tommoisesta mitään. Toivottavasti nyt kuitenkin se ei tule katumapäälle.. Tosiaan ensi viikon alussa vingutellaan visaa. Prkl, twinkle, tilasitko jo? Korjasin humalahuuruiset virheeni settien lukumäärän suhteen. Nyt on oikein.. emmie vielä, täytyy siirtää katetta kahden tilin välillä niin Visa ulvoo vasta maanantaina. Ilmoitatko minulle miten tuo sinun tilaus muuttui kun nuo kaikki on tuossa isossa läjässä enkä ole vielä eritellyt kuka saa mitäkin. |
Lego 03.02.2007 10:27:10 | |
---|
emmie vielä, täytyy siirtää katetta kahden tilin välillä niin Visa ulvoo vasta maanantaina. Ilmoitatko minulle miten tuo sinun tilaus muuttui kun nuo kaikki on tuossa isossa läjässä enkä ole vielä eritellyt kuka saa mitäkin. Päivitin sen tuohon aloittamasi viestin jälkeen eli toiseen postaukseen koko threadissa. I Wage War! |
Twinkle 03.02.2007 11:08:38 | |
---|
Päivitin sen tuohon aloittamasi viestin jälkeen eli toiseen postaukseen koko threadissa. joo, mutta lähinnä että mitä tuli lisää, mitä meni pois. Minulla on kaikkien tilaukset yhdessä isossa listassa kaikkien tilaukset erittelemättä. en viittis käydä koko threadia uudestaan läpi ja kerätä mitä menee kullekin. |
Lego 03.02.2007 11:15:08 | |
---|
joo, mutta lähinnä että mitä tuli lisää, mitä meni pois. Minulla on kaikkien tilaukset yhdessä isossa listassa kaikkien tilaukset erittelemättä. en viittis käydä koko threadia uudestaan läpi ja kerätä mitä menee kullekin. Juu siis muutoksetkin löytyy sieltä. Eli vähensin yhden 10-46 light-setin ja lisäsin 2 settiä 10-52 lightheavyä, muuten ennallaan. I Wage War! |