Ziggy Bubba 02.02.2007 21:12:20 | |
---|
Tämähän ei nyt enää oikein kuulu tähän topiciin mutta mikäs tän bad monkeyn tehtävä on? Niinkun ihan käytännössä? Paljon oon kuullu kehuttavan. Toimiiko esim jonain säröbuustina? Toimii, ja vielä äärimmäisen hienosti. Purkkia voi käyttää myös aivan yhtä mukavasti puhtaiden kanssa pienen roson ja "putkimaisuuden" aikaan saamiseksi. Oikeastaan sitä voi käyttää vähän kaikkeen säröilyyn - mulla se on aina soitellessa vehkeissä kiinni. Myspace.com/Crookmachine |
Hutte 02.02.2007 21:53:19 (muokattu 02.02.2007 21:55:56) | |
---|
Toimii, ja vielä äärimmäisen hienosti. Purkkia voi käyttää myös aivan yhtä mukavasti puhtaiden kanssa pienen roson ja "putkimaisuuden" aikaan saamiseksi. Oikeastaan sitä voi käyttää vähän kaikkeen säröilyyn - mulla se on aina soitellessa vehkeissä kiinni. Mitenkäs kun ite oon tässä lähiaikoina ottanut ton podin2.0 kaapista ja yritänyt siitä jotain käyttökelposta sundia saada (erittäin hankalaa mutta mahdollista), niin toimiiskohan toi badmokey niin että kitara -> podi -> bad monkey -> (wahi, volume) -> combo. Että bad monkeystä tekis vaan periaatteessa sellasen liidi buustin jonka aina soolon omalle kohdalle sattuessa polkaisis käyntiin, vai tuleeko siitä jo ihan mössöä ? Näillä mennään |
Walrus 03.02.2007 00:58:29 | |
---|
Enpä usko että noi pedaalit kovin hyvin toimii etuasteen ja pääteasteen välissä. Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
saastara 03.02.2007 01:07:07 | |
---|
Enpä usko että noi pedaalit kovin hyvin toimii etuasteen ja pääteasteen välissä. Näinpä.. Podin eteen tuon mäiskäisisin.. Toki kannattaa kokeilla, siinä takanakin. Jos vaikka soundiin ihastuisit. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Hutte 03.02.2007 01:14:33 | |
---|
Näinpä.. Podin eteen tuon mäiskäisisin.. Toki kannattaa kokeilla, siinä takanakin. Jos vaikka soundiin ihastuisit. onkos siitä mitään käytännön hyötyä? tuskin mitään radikaaleja muutoksia saundiin tulee? oisko kellään nurkissa pyörimässä ylimäärästä pahaa apinaa? =) Näillä mennään |
saastara 03.02.2007 01:17:31 | |
---|
onkos siitä mitään käytännön hyötyä? Ei todennäköisesti yhtään sen enempää kuin tavallisen vahvarisoundin buustaamisesta yleensäkkään.. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Hutte 03.02.2007 01:19:51 | |
---|
Ei todennäköisesti yhtään sen enempää kuin tavallisen vahvarisoundin buustaamisesta yleensäkkään.. :) ...eli täysin hyödytöntä Näillä mennään |
Sweeppaaja 03.02.2007 01:24:40 | |
---|
Meikäkin kokeili hakua tästä gorillasta ja kehuja löytyi vaikka muille jakaa... Ja silloinhan mua kiinnostaa :)) , eli ensi kuussa luultavasti saan fyffeä lissää niin oisko tää se mun säröpedaali ? Mihin kaikkeen se soveltuu ? Onko se vaan semmonen Bluesrosopedaali, vai saako siitä irti Gainia rankempaankin menoon ? Toi hinta on senverran alhaalla, ja kun kerta hinta/laatu suhde on kohdallaan, niin tostahan jäis aika paljon fyffeä kaiken muun krääsän ostamiseen :P |
saastara 03.02.2007 01:24:58 | |
---|
...eli täysin hyödytöntä Missasit nyt pointin. :) Buusti lisää mahdollisuuksia ja monipuolistaa soundia. Mikä ainakin on minulle aina bonusta. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Hutte 03.02.2007 01:26:16 (muokattu 03.02.2007 01:29:31) | |
---|
Näillä mennään |
Sweeppaaja 03.02.2007 01:43:03 | |
---|
Ei tuo ton arvostelun ja ääninäytteiden perusteella oo ihan mun laite. Toki voishan tuon ostaa bluusiin ja sitte toisen vähän raskaampaan vaikka :P |
saastara 03.02.2007 01:46:10 (muokattu 03.02.2007 01:49:52) | |
---|
Ei tuo ton arvostelun ja ääninäytteiden perusteella oo ihan mun laite. Toki voishan tuon ostaa bluusiin ja sitte toisen vähän raskaampaan vaikka :P Itse en tuohon ole kovin paljon tykästynyt itsellään, ei löydy itselle tarvetta. Mutta kyllä tuolla reeniksellä teiniheviä vedellessä saa soundiin oikein paljon rintakarvoja soundiin buustaamalla. E: Itselle on tuo lähdössä kaiketi piakkoina marketista tuon Pod Xt Liven eteen tulossa.. Tällä hetkellä olen tuolla Bossin Eq:lla buustaillut leadeja, sekun vain valitettavasti kuulostaa melko karmealta.. Ja huutaa kuin mikä. Jääpä tuo Eq sitten johonkin parempaan käyttötarkoitukseen. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Hutte 03.02.2007 01:50:56 | |
---|
saastara idäntietäjä, osaisitko yhtään sanoa että millasta soppaa tulis ku heittäis badmonkeyn podin eteen ? Näillä mennään |
saastara 03.02.2007 01:53:38 | |
---|
saastara idäntietäjä, osaisitko yhtään sanoa että millasta soppaa tulis ku heittäis badmonkeyn podin eteen ? Riippuu hieman siitä mitä sieltä Podista ulos on tulossa.. :) Todennäköisesti saat signaaliisi hieman lisää säröä, muhjua, terävyyttä, botnea, kulmikkuutta, sustainia ja vaikka mitä. Riippuu toki hieman miten sitä apinaa säädät. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Hutte 03.02.2007 01:59:19 | |
---|
Riippuu hieman siitä mitä sieltä Podista ulos on tulossa.. :) Todennäköisesti saat signaaliisi hieman lisää säröä, muhjua, terävyyttä, botnea, kulmikkuutta, sustainia ja vaikka mitä. Riippuu toki hieman miten sitä apinaa säädät. onse hyvä että mnet on keksitty, siitä kiitos juhanille =) muttah, jos nyt on tälläinen esimerkki tilanne: Oon Iron maidenin kanssa tavastialla keikalla, oon niin kova jannu et mut o palkattu lead kitaristiks. troopperia o vierähtäny mukava tovi ja soolo lähestyy , sormet hikoo ja kädet tärisee. Soolo alkaa polkasen badmonkeyn podin edestä päälle, signaali kulkee mun 800 wattisen über vahvariin. --> ja se itse kysymys, kuuluuko sieltä mun 800 wattisesta über vahvarista kaikkienaikojen hienoin soolosaundi vai hirveetä sihinää ja suhinaa? Näillä mennään |
Iron Horse 03.02.2007 02:07:58 | |
---|
--> ja se itse kysymys, kuuluuko sieltä mun 800 wattisesta über vahvarista kaikkienaikojen hienoin soolosaundi vai hirveetä sihinää ja suhinaa? Soundi lähtee sormista. Ja se riippuu täysin vahvistimen ja pedaalin asetuksista, mutta tuosta on mahdollista saada hyvä liidibuusti, mutta vielä en ole sellaista laitetta nähnyt, joka kuulostaa millä tahansa asetuksilla hyvältä.. Röyh. |
saastara 03.02.2007 02:10:48 | |
---|
--> ja se itse kysymys, kuuluuko sieltä mun 800 wattisesta über vahvarista kaikkienaikojen hienoin soolosaundi vai hirveetä sihinää ja suhinaa? Veikkaan ensimmäistä, ellet ole jotakin ihan totaalisesti ryssinyt. Epäilenpä, että ei se Monkey sinun soolosoundiasi ainakaan pilaa. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Hutte 03.02.2007 02:12:05 (muokattu 03.02.2007 02:13:09) | |
---|
Veikkaan ensimmäistä, ellet ole jotakin ihan totaalisesti ryssinyt. Epäilenpä, että ei se Monkey sinun soolosoundiasi ainakaan pilaa. kai se on sitten ihan kokeilunarvoinen laatikko Näillä mennään |
Walrus 03.02.2007 02:42:30 | |
---|
Ei tuo ton arvostelun ja ääninäytteiden perusteella oo ihan mun laite. Toki voishan tuon ostaa bluusiin ja sitte toisen vähän raskaampaan vaikka :P Selvennykseks vielä kun kysyjä on ilmeisesti vasta-alkaja, että noiden overdrivepedaalejen tarkoitus ei ole varsinaisesti tehdä mitään mättösäröä aivan puhtaan soundin pohjalta vaan tehdä se mättösärö tai leadsoundi, miten sitten pedaalia käyttääkään, jo valmiiksi yliajetusta soundista. Eli vahvarista särökanava päälle ja sitten kenkäsee sitä pedaalia niin johan lähtee! Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in |
rosberg 03.02.2007 10:38:39 | |
---|
ihan vaan neuvona sanoisin, että älä osta yhtään pedaalia. aluksi ihan hauskaa, mutta kun sitä paskaa alkaa kertyä keittiökaappeihin kymmenittäin niin hoitoon ne sut ohjaa. järkevämpää ostaa hyvä vahvistin, josta lähtee kaikki se mitä tarvitset. pa5kasta ei saa konvehti a ja joitan microcubeja vaan nyt ei ole edes tarkoitettu edes pedaaleja varten, joten save it for a rainy day. veikkaan, että kitaraa kysyttäessä opistopojat tarjoavat jammua käteen. |