Terve taas! Melkeen oon jo päättäny et en osta tota kitaraa, mutta vielä viimeinen "mahollisuus":
Sitä kitaraa ei oo muuna ku punasena, sinisenä ja ainakin vaaleenvihreenä. Mustaa väriä ei oo standardina. Onnistuisko se sitte? Veikkaan että ei mutta ei se haittaa koska olen jo melkeen luopunut siitä ajatuksesta sijoittaa säästöt tuohon Ibaneziin.
Rahani riittää jompaan kumpaan:
Tähän Ibanezin ostoon, TAI
EMG Zakk Wylde -mikkisettiin ja Bigsby B7-vibrakampeen, jotka tulis mun mustaan Tokai Love Rock ls70 -kitaraan.
Ehkä kannattais ostaa mieluummin toi mikkisetti ja vibrakampi? Mutta kiitos kuitenkin vastauksista!!! =)
P.S.
Tavoitteeni on saada samat soundit kuin Viikate saa (tiedätte yhtyeen?), sama tavoite on kaverillani Sampalla, joka yrittää lähestyä pikkuhiljaa samaa tavoitetta kohti aiheessaan "Kitaran aktiivimikit"
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=134167 ...Eli kun tavoite olis tällanen, niin kannattais mieluummin hommata ne mikit ja vibrakampi? Kiitos paljon! =)
Mielessä olis että jos hankkis vahvistimeksi Tech21 Trademark 60-wattisen combovahvistimen? Heh, eli:
Tokai Love Rock ls70 + EMG Zakk Wylde -mikkisetti + Bigsby B7 vibrakampi + Tech21 60-watin combovahvari= Viikate-soundit? :D