this1sux 30.04.2006 16:20:24 | |
---|
kohtuus kaikessa, mutta eikös se kuitenkin oo parempi nostaa vanhoja ketjuja, kuin aloittaa pussillinen uusia jne. alex |
Swan 30.04.2006 16:37:27 | |
---|
kohtuus kaikessa, mutta eikös se kuitenkin oo parempi nostaa vanhoja ketjuja, kuin aloittaa pussillinen uusia jne. Jos tarkoituksena on esittää kysymys aiheesta, kyllä. Vanhaan viestiin vastaamisessa sen sijaan ei ole järjen hiventä, sillä asia tuskin ketää enää sen suuremmin koskettaa. Ja vaikka koskettaisikin, hän siitä kyselköön. Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26 Tori: Engl Screamer + Z-5 |
mokes 30.04.2006 22:43:12 | |
---|
Kyllä mä luulen et toi Andyn kitaralista pitää paikkansa, koska oon aika monella keikalla ollu ja monia noista kitaroista nähny. |
steven 03.06.2006 01:34:40 (muokattu 03.06.2006 02:16:14) | |
---|
No kyl se Andyn sivuilla oleva lista nyt aika hyvin pitää paikkansa, osin voi olla tosin vanhentunutkin kun kitaroita tulee ja menee, mut sen voin sanoa et kyl siitä paljon skeboja jätettiin poiskin, listattiin vain huomionarvoisimpia. Mm. akustiset uupuu. |
cruel_destiny 03.06.2006 01:50:10 (muokattu 03.06.2006 01:50:55) | |
---|
niin no mitä olen andyn kamoista nähny muutamaa akustista enempää oo... jos ei puhuta niistä puol akustisista mitä hänellä on. Kyllähän se on aika paljon viime aikoina myynyt kitaroitansa, ku halus vähän karsia kokoelmaa kuulemma... kyllä ne marsun uudet TSL nupit tippuu vieläkin (jätkällä on kuulemma niitä 3 kpl, ku myi ne vanhemmat 1959 mallit (tuli liikaa volaa), yksi treenis käyttöön ja keikalle, yksi pekästään keikka käyttöön ja yksi varana / kotihommiin)... Kitarosta sen verran että black beatyajensa se ei ikinä myy, mutta pari firebirdeä on lähtenyt jakoon japaniin. Kaveri tuntee Andyn, tullu pari kertaa juteltua itekkin äijän kanssa. Kyllähän se osaa kepittää- EDIT: ja nykyään keikoilla tulee käytettyä aika paljon niitä custom valmistajien malleja... myykääs mulle Hiwatt Custom 50 vahvistin tai ibanezin UE-405 multiefekti |