Aihe: ESP LTD MMV SN:n Käyttäjät,kertokaa kokemuksianne!!
1 2 3
Guitarhero455
21.12.2006 21:15:50
Ja aloittaja: Jos tuo MMV ei ole ainoa vaihtoehto vaan saa ehdotella muitakin, niin käys ainakin kokeilemassa Jacksonin RR-3 updatea jos sellaisen satut löytämään jostain liikkeestä. Erona on se, että Jaskassa on Duncanin mikit (paremmat kuin MMV:n ESP:n HZ-kopiot ainakin omasta mielestäni), pulttikaula, 22 nauhaa ja leppärunko. MMV:n runkomateriaalista taas ei sanota mitään niin se voi olla oikeastaan melkein mitä vaan.

juu, eipä toi olekaan lopullinen päätös..
"Pistä Se Täysille!!"
Guitarhero455
21.12.2006 21:17:15 (muokattu 21.12.2006 21:17:56)
Jos oikein muistan niin viimevuoden mallissa oli nuo EGM-HZ mikit, tämän vuoden mallissa ESP:n omat.
eikös 06 -mallissakin ollut??
"Pistä Se Täysille!!"
Guitarhero455
21.12.2006 21:41:54 (muokattu 22.12.2006 14:45:33)
No, itse asiaan. Kokeilin kitaraa pari minuuttia ja en siitä nyt mitään ihmeellisen huonoa löytänyt, mutta ei se kyllä loistanutkaan. Jos pitää Laihoa idolina ja ei halua maksaa yli paria tonttua ja ostaa aitoa Laihon signaturea niin siitä vain ostamaan. Tallan pitävyydestä ei voinut sanoa oikein mitään nuin lyhyellä kokeilulla.
niin juuri. olen kyllä Laiho -fani mutta en sitä kyllä sen takia osta. se tuntui kyllä sikahyvältä käsissä ja sopi mulle.. en ainakaan löytänyt siinä vartin kokeilussa mitään epäselvää.. mutta olen aatellut vaihtaa siihen sitten jossain välissä ku oon ostamassa sitä että pitäiskö siihen vaihtaa joku Schallerin Talla tai jotain?
"Pistä Se Täysille!!"
Guitarhero455
21.12.2006 21:46:25
Ei kyllä kannata tosta 549e maksaa, torilta lähtee kolmeensataan.

Jos olet käynyt musamaailmassa sitä katsomassa, mihin tarvitset kuvia jos aiot ostaa sen uutena?

msiksi halusin kuvia ku ei siellä musamaailman sivuilla ole ku suurinpiirtein siitä eestä josta ei nyt hirveesti selekua saa. :D
"Pistä Se Täysille!!"
Guitarhero455
21.12.2006 21:48:30 (muokattu 22.12.2006 14:46:54)
Tottunut pulttiin yrittää vaihtaa liimaan.

juu. itselläni on tällä hetkellä pultti.. mutta kaverilla on liimakaula.. kaverilla se on näitä ibanez SZ -malleja.. mutta näen kyllä siinä välillä eron ja liima sopii paremmin.. eihän mun kitara maksanu paljo mitään.. mutta ei ollu varaa eka sähkökitaraksi ostaakaan mitään huippukeppiä.. mutta siksi tässä olenkin katselemassa uutta,parempaa..
"Pistä Se Täysille!!"
Chieftain
21.12.2006 21:51:59 (muokattu 21.12.2006 21:52:10)

msiksi halusin kuvia ku ei siellä musamaailman sivuilla ole ku suurinpiirtein siitä eestä josta ei nyt hirveesti selekua saa. :D

Käsitin että olet käynyt Helsingin Kampissa Musamaailma- musiikkikaupassa katsomassa kitaraa. Ilmeisesti olet siis vain Musamaailman netistä sitä katsellut?
Ite katoin eilen sitä ja siinä luki HZ joten repikää siitä! -M4ss3 m/
Pico
21.12.2006 23:29:00
niin juuri. olen kyllä Laiho -fani mutta en sitä kyllä sen takia osta. se tuntui kyllä sikahyvältä käsissä ja sopi mulle.. en ainakaan löytänyt siinä vartin kokeilussa mitään epäselvää.. mutta olen aatellut vaihtaa siihen sitten jossain välissä ku oon ostamassa sitä että pitäiskö siihen vaihtaa joku Schallerin Talla tai jotain?

mikset ostaisi jotain kitaraa jossa on valmiiksi se schallerin floikka :)
Hei sinä 23 vuotias mies! ota yhteyttä jos sinulta löytyy koira, ja isot vehkeet. :)
mhaarala
21.12.2006 23:50:03

http://sitruuna.unk.fi/esp/

Tuossa on omastani, otettu vähän ennen myyntiä. Suunnilleen vuosi sitten.. :)
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
Guitarhero455
22.12.2006 14:20:58
Käsitin että olet käynyt Helsingin Kampissa Musamaailma- musiikkikaupassa katsomassa kitaraa. Ilmeisesti olet siis vain Musamaailman netistä sitä katsellut?
olen myös testannut.. asun nimittäin täällä pohjanmaalla niin ei ihan helsinkiinkään viittiny sen takia lähteä.. kaveri ilmoitti et 30 km päässä olisi MMV SN musaliikkeessä niin päätin mennä sinne. ja hyvä se oli.
"Pistä Se Täysille!!"
Guitarhero455
22.12.2006 14:21:40
mikset ostaisi jotain kitaraa jossa on valmiiksi se schallerin floikka :)
budjetti on tiukalla. :)
"Pistä Se Täysille!!"
Guitarhero455
22.12.2006 14:23:24
http://sitruuna.unk.fi/esp/

wow, kiitoksia! siinä onkin joka kuvakulmasta kuvia. =)
"Pistä Se Täysille!!"
Guitarhero455
22.12.2006 16:59:38
no mitäs pidit mmv:stä? oliko hyvä keppi?
"Pistä Se Täysille!!"
Twistyh
22.12.2006 17:02:19 (muokattu 22.12.2006 17:03:00)
olen myös testannut.. asun nimittäin täällä pohjanmaalla niin ei ihan helsinkiinkään viittiny sen takia lähteä.. kaveri ilmoitti et 30 km päässä olisi MMV SN musaliikkeessä niin päätin mennä sinne. ja hyvä se oli.

Ai Top Soundiin?
Siä muute saattaa olla mun vanha skitta. Esp Ltd Khv Mmv 03, osta se.
mikkosah
22.12.2006 17:22:00
Unohtakaa nuo SV:n kopiot...

Kuitenkin mieli tekee sitä aitoa ESP SV standardia joten säästäkää ja ostakaa se. Himosta ei pääse ostamalla kopiota vaan se aito on kuitenkin saatava.

Ja onhan tuo esp ihan eri peli kun toi LTD.

Itse tein juuri niin että hieman säästin ja ostin ton kuvassa näkyvän skeban..........enkä todellakaan ole katunut pätkääkään vaikka upposihan siihen melkein se 2000€!
Lets go through the wall!!!!
loituma
22.12.2006 17:28:57

Kuitenkin mieli tekee sitä aitoa ESP SV standardia joten säästäkää ja ostakaa se. Himosta ei pääse ostamalla kopiota vaan se aito on kuitenkin saatava.

Itse tein juuri niin että hieman säästin ja ostin ton kuvassa näkyvän skeban..........enkä todellakaan ole katunut pätkääkään vaikka upposihan siihen melkein se 2000€!

toi on kyllä totta. onhan tuo ihan jumalattoman hieno.... varmasti hyvä peli. ottaisin jos antaisit :D
Dragonforce on menevää, saksan lukeminen hirveää.
mhaarala
22.12.2006 18:43:33
no mitäs pidit mmv:stä? oliko hyvä keppi?

En pitänyt. Alkuun ihan ok, otelauta suht hyvä, kaula ehkä vähän turhankin paksu. Talla oli paska, mutta sen kanssa pärjäsi kyllä.. eniten siinä kuitenkin ärsyttivät ne lukuisat pienet puutteet, kuten puuttuvat viisteet rungon reunoilta, pienet virheet viimeistelyssä (esim. naarmut otelaudassa, niin kuin tuosta yhdestä kuvasta näkyy) ja alasarveen kiinnitetty jakin paikka.

Soundillisesti se oli ihan ok. Ihan hyvä sustain kun ajoi putkikoneeseen, hevi ja rokki irtosi suht hyvin, kevyemmässä menossa sillä ei tehnyt mitään. Hinta on minusta uutena ostettaessa liian korkea laatuun nähden.
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
1976
22.12.2006 21:59:17
Meidän bändikämpällä on yks tommonen ja mitä olen sillä välillä soitellut, niin kaula on ihan hyvän tuntuinen ja helppo soitettava (hyvillä säädöillä). Ei niin muovinen, kuin LTD 200 mallissa, mutta aika kaukana siitä, miltä kämpiltä löytyvät parit esp:n horizon skebat on soitettavuudeltaan ja soundeiltaan. Mitenkähän noita voisi verrata, MMV resonoi ihan ok ilman sähköjä, mutta on jotenkin liian neutraalin kuuloinen sähköillä. Jotenkin siitä puuttuu se mojo ja viimeinen silaus, mikä noista vertailukohteista löytyy. Vertailussa mukana myös omistamani ~100e Samick pulttikaula lp kopio :)
76' the best of the bunch.
Guitarhero455
22.12.2006 22:11:35

budjetti on tiukka.
"Pistä Se Täysille!!"
Guitarhero455
22.12.2006 22:14:57
entä jos ei verrata ESP:n parintuhannen euron kitaroihin??
"Pistä Se Täysille!!"
1976
22.12.2006 22:16:51 (muokattu 22.12.2006 22:22:27)
lainataan: Vertailussa mukana myös omistamani ~100e Samick pulttikaula lp kopio :)

edit: subjektiivisia juttujahan nämä. Jos kerran olet käynyt testaamassa kyseistä kitaraa ja se tuntuu ja näyttää hyvältä sulle, niin osta pois.
76' the best of the bunch.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)