Aihe: Sähkis+vahvari hakusessa
1 2
blues_n_heaven
25.12.2006 23:32:01
no jok ualoitteliaj pakkaus olis iha jees kai sit.. niistäkin löytyy välil todella hyvii yksilöitä... Itse ajattelin ostaa kaverilt pois 120 euron japsi straton jonka soitettavuus todella hyvä ja clean soundi todella hyvä.. merkkiä en kyl muista.. itse olen pettyny liian usein näihin ns. ammattilais skittoihi eli malliin maksetaan miljooan kitarasta joka soundaa ku 400 skitta :D.. eli juuri joku Yamaha + Roland vois olal kova veto
Blues'n'Heaven
Juustonaksu
25.12.2006 23:39:45
Itse ajattelin ostaa kaverilt pois 120 euron japsi straton

Hoho. Kova diili, jos tuohon hintaan saat Japsistraton. Vaikka olisi käytetty niin taitaa silti olla joku Korea/Kiina/Indonesia -rimpula eikä Japsi. Jos siellä lukee Made in Japan niin pistähän toki lisätietoja, kiinnostaisi itseäkin tuollainen.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Tympee Huttunen
25.12.2006 23:43:19
Hoho. Kova diili, jos tuohon hintaan saat Japsistraton. Vaikka olisi käytetty niin taitaa silti olla joku Korea/Kiina/Indonesia -rimpula eikä Japsi. Jos siellä lukee Made in Japan niin pistähän toki lisätietoja, kiinnostaisi itseäkin tuollainen.

Ei kai tossa merkistä mitään puhuttu?
Juustonaksu
26.12.2006 00:02:12 (muokattu 26.12.2006 00:02:40)
Ei kai tossa merkistä mitään puhuttu?

Ei mutta en ole vielä kohdannut susipaskaa Japaninmaalta tullutta kitaraa.

Nuo kaikkein karmeimmat ritsat kun ilmeisesti tehdään juuri Kiinassa tai Indonesiassa.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)