Aihe: Multiefektiä hankkimassa
1 2
Exhausted
17.12.2006 14:09:38

Tuolla Line6 POD XT Livellä saa varmaan tallennettua USB:illa suoraan PC:lle?
Eli suoraan POD:in mallinnukset tms efektit koneelle?
Näin olen ymmärtänyt eli onko näin? Ja saako laadukasta jälkeä?

Vastaan kaikkiin kyllä :)
WinterMad
17.12.2006 14:26:19 (muokattu 17.12.2006 14:29:30)
Mulla on Bossin GT-6 ja voin kyllä suositella! Käytettynä liikkuu tuossa 300€ tienoilla. Omani sain Kuopion panttihuutokaupasta hintaan 210€.
Tuosta lähtee kaikki soundit mitä oon ikinä kuvitellutkaan tarvitsevani. Käy tsekkaan Artikkelit...

EDIT: Riippuu tietenkin että millaiseen käyttöön multiefekti tulee. Jos koneelle meinaat soitella ja et soita sillä keikkoja niin turhaa sun on ostaa lattiamallista laitosta. Podit on hyviä kotikäytössä.
Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä. Huoh?
teukka
17.12.2006 14:40:40
Treenikämpällähän tuollaista olis tarkoitus pitää pääasiassa.
sitten jos himassa haluu tallentaa tekeleensä niin se olis sitten siihenkin kätevä laite.
Vittu kun meikäläinen haluu taas ihan kaikkea...:)
Efektiä,lisää kitaroita, projektikitaroita....(loputon lista)
WinterMad
17.12.2006 15:10:45
No sittenhän sun kannattaa katella joku Bossin GT -sarjalainen, ei mennä metsään millään sarjan pedaalilla.
Paskaa paskaa ja vielä kerran paskaa. Ace of spadeskin on ihan v***n paska kappale ja ihan paska laulajakin niillä ja vielä basisti, että kyllähän Iron Maiden maailman paras bändi, 90 maailman parasta kappaletta. -Eräs M.netin käyttäjä. Huoh?
teukka
17.12.2006 19:50:06
POD houkuttaa enemmän,on tietty myös kalliimpi.
live malli sen takia kun työstää biisejä niin saa lennosta polkaistua mahdollisesti efektiä käyntiin bändin kanssa.
saastara
17.12.2006 21:51:04
POD houkuttaa enemmän,on tietty myös kalliimpi.
live malli sen takia kun työstää biisejä niin saa lennosta polkaistua mahdollisesti efektiä käyntiin bändin kanssa.

Jeps.. Ja onhan tuo pedaali myös melko kätevä.. Swellit wait ymv jutut onnistuu hieman helpommin tuolla kuin ilman. :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)