Nacher 17.12.2006 21:15:47 | |
---|
Vertikaalista noin 20 metrin päästä samalta kadulta löytyy kitarakauppa Huima Lumous. Vie sinne, homma hoitunee varmasti. Fazerissa myös on tuo huoltopuoli pelannut erittäin nopeasti ja luotettavasti, tyyliin mikki vaihdettu päivässä ja samalla putsattu otelaudat sun muut pyytämättä. |
Ylilordi 29.12.2006 12:20:36 | |
---|
Tulipahan tämäkin nyt selväksi, vein Huimaan Lumoukseen ja homma selvisi(vein 23. päivä ja sain takas 27. päivä, välissä 3 pyhäpäivää joten kohtuullisen nopeata toimintaa). Olivat sitten Vertikaalissa kytkeneet HUMPPARIT YKSIKELAISIKSI! Prkl, ku on ammattitaidotonta. Lopussa kiitos seisoo kuitenkin, nyt on niin mahtavat soundit että itkettää |
pekurides 29.12.2006 23:14:04 (muokattu 29.12.2006 23:15:59) | |
---|
Eri mikki merkeissä noi kuuman ja kylmän jne.piuhojen värit vaihtelevat ja ollu varmaan semmonen ammattilainen asentamassa ihan vanhasta muistista eikä jaksanut tarkistella kaavioita ja sitten vaan koklannu viritysmittarilla tuleeko signaalia tai vetässy vaan yhden soinnun kitarasta vaffarilla ja todennut että tää on selvä, kassan kautta kiitos:) edit, kumma kun et itse huomannut kun tutkit noita kytkentöjä? (väärät värit) Tunteella päin vittua. |
Ylilordi 31.12.2006 13:03:31 | |
---|
Eri mikki merkeissä noi kuuman ja kylmän jne.piuhojen värit vaihtelevat ja ollu varmaan semmonen ammattilainen asentamassa ihan vanhasta muistista eikä jaksanut tarkistella kaavioita ja sitten vaan koklannu viritysmittarilla tuleeko signaalia tai vetässy vaan yhden soinnun kitarasta vaffarilla ja todennut että tää on selvä, kassan kautta kiitos:) edit, kumma kun et itse huomannut kun tutkit noita kytkentöjä? (väärät värit) Johtuu puhtaasti siitä että "mä vaan skuulaan skebaa", kaikki nuo mikkien kytkennät ynm. on yhtä hepreaa. |