OT: on muuten Pete vähän bodaillut. Silti toi Under a Glass Moonin soolo meni kyllä vähän räpeltämällä... Ja saundi oli kyllä vähän inha megasärö. Itse varmaan pitäisin tuota mikkiä toisin päin. Petellä oli ranne rikki nauhoituspäivänä bodauksista johtuen eikä ollut omia kamoja mukana, olikohan se muistaakseni Stiletto Ace-combon läpi soitettu? En ole ihan varma. Makuasioista ei voi kiistellä mutta mä olen aina oikeassa. |
Lupailin taannonin arviota D-sonic seiskasta, kunhan sen saan ja asennan. D-sonic 7 on mitä sopivin tallamikki mahonkirunkoon. Mikki on kirkas, neutraali EQ:lta ja tavallaan "kristallinen" soundiltaan. Mikistä löytyy lämpöä ja alapäätä tarpeeksi mutta muhjuksi soundi ei mene. Päällimmäisin ajatus oli mikin luonnollisuus. Se ei korosta mitään vaan tuo kitaran oman soundin kauniisti esiin. Itse asensin mikin solid bar tallaan päin. Miinukseksi täytyy sanoa, että mikki on erittäin häiriöaltis. Se ottaa suhinaa ja mutinaa kaikista muista sähkölaitteista. Kannattaa käyttää noise gatea tämän kanssa jos säröä on paljon. Kyllä sen kanssa tulee toimeen mutta esim. Blaze on reilusti hiljaisempi. Leppä- ja lehmuskoppaan on tarjolla parempia seiskamikkejä mutta mahonkiin tämä on aika lailla täydellinen. Vielä kun se olisi häiriöttämämpi... Dino Aka. Dino and 6077dino |