Aihe: Kauppiaat rulettaa!! 1 2 | |
---|---|
![]() 11.11.2006 01:27:17 | |
Ne kai keräilee noita "urpo"-puhelinnumeroita vaan lapuille ja todnäk nauraa baarissa työpäivän jälkeen ja laskeskelee numerolappusia et "näin monta urpoo kävi tänään, montas sulla?" Just ton takia ei kannatakaan jättää mitään liikkeen "tilattavaksi". Jos ei mistään tunnu löytyvän, niin sitten pitää tilata ulkomailta liikkeestä, mistä sellainen löytyy hyllystä. | |
![]() 11.11.2006 10:47:27 (muokattu 11.11.2006 11:23:20) | |
Mitvit???? Mulla oli just kitara Oeschilla nauhahionnassa. Kesti 3 ½ viikkoa. Eikö kannata jo kysellä muitakin soitineksperttejä. Lottonen hioi kaikki nauhat aikaa varaamatta seuraavalle päivälle, ja kaupan päälle oikaisi TOM tallan ja korjasi lohjennutta lakkausta ... ja oli verstaan muutto samaan aikaan päällä! Hinta oli sama kuin muillakin, joilta tarjouspyyntöä kyselin hionnalle. Eikö sitä kannattaisi shoppailla vähän, jos on näitä kuukausien jonoja. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. | |
![]() 11.11.2006 10:53:51 | |
Eikö kannata jo kysellä muitakin soitineksperttejä. Lottonen hioi kaikki nauhat aikaa varaamatta nauhat seuraavalle päivälle, ja kaupan päälle oikaisi TOM tallan ja korjasi lohjennutta lakkausta ... ja oli verstaan muutto samaan aikaan päällä! Hinta oli sama kuin muillakin, joilta tarjouspyyntöä kyselin hionnalle. Eikö sitä kannattaisi shoppailla vähän, jos on näitä kuukausien jonoja. Mikä jottei, jos on kiire saada kitara pois sieltä. Mä olen vain jämähtänyt tuohon pajaan niinä muutamina kertoina, kun olen kitaraani jossain huollattanut. Tietääpähän ainakin, mitä on odotettavissa. Sitä jämähtämistä tietenkin edesauttaa se, että tuo paja on melkein mun duunipaikan vieressä........ Pointtina tuossa reilussa 3 viikossa oli se, ettei sitä kannata mihinkään kuukausiksi jättää, jos kiire on. Noeammallakin sen huollosta saa. Sun esimerkki oli kieltämättä nopeampi. ....Ja kyllä Oesch myös fiksaa pikkujuttuja kaupan päälle. Tai ainakin mulle laitto viimeksi maadoituksen kuosiin, kun oli piuha jäänyt liian lyhyeksi ankkurin vaihdossa...... | |
![]() 11.11.2006 10:54:02 | |
hohoo! Et tule näkemään lespaasi ainakaan pariin kuukauteen! Parhaassa tapauksessa ei ikinä. Mun takuuhuoltoon mennyt kitara katosi täysin muutaman kuukauden odottelun jälkeen. Viimeiset havainnot oli kun se oli jostain eteläSuomesta lähetetty Ruotsiin. | |
![]() 11.11.2006 11:32:03 | |
Mikä jottei, jos on kiire saada kitara pois sieltä. Mä olen vain jämähtänyt tuohon pajaan niinä muutamina kertoina, kun olen kitaraani jossain huollattanut. Tietääpähän ainakin, mitä on odotettavissa. Sitä jämähtämistä tietenkin edesauttaa se, että tuo paja on melkein mun duunipaikan vieressä........ Pointtina tuossa reilussa 3 viikossa oli se, ettei sitä kannata mihinkään kuukausiksi jättää, jos kiire on. Noeammallakin sen huollosta saa. Sun esimerkki oli kieltämättä nopeampi. ....Ja kyllä Oesch myös fiksaa pikkujuttuja kaupan päälle. Tai ainakin mulle laitto viimeksi maadoituksen kuosiin, kun oli piuha jäänyt liian lyhyeksi ankkurin vaihdossa...... Mäkin vein perjantaina Oescille tuon Artistin täyshuoltoon. Nauhat vaihdetaan, vähän yhdestä kohtaa irvistävä otelauta liimataan, elektroniikat laitetaan kuntoon, uusi satula, säädöt yms. Sanoin, että pari viikkoa menee. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> | |
![]() 11.11.2006 11:39:21 | |
Sanoin, että pari viikkoa menee. .. tai muutoin alkaa läski tummuun? | |
![]() 11.11.2006 11:53:12 | |
Parhaassa tapauksessa ei ikinä. Mun takuuhuoltoon mennyt kitara katosi täysin muutaman kuukauden odottelun jälkeen. Viimeiset havainnot oli kun se oli jostain eteläSuomesta lähetetty Ruotsiin. Älä saamari pelottele! :-/ Itsekin olen pahimmissa peloissani tuota mahdollisuutta miettinyt, mutten usko että siinä nyt voisi niin huonosti käydä. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg | |
![]() 11.11.2006 12:27:49 | |
Älä saamari pelottele! :-/ Itsekin olen pahimmissa peloissani tuota mahdollisuutta miettinyt, mutten usko että siinä nyt voisi niin huonosti käydä. Voit lohduttaa itseäsi vaikka sillä, että vastuu soittimesta ei ole nyt sulla. Jos noin ikävästi käy, ne jotka homman mokasivat (hukkasivat kitaran) ovat velvollisia hommaamaan sulle uuden. Mutta en mä usko, että noin käy. Kyllä se kitara sieltä tulee. | |
![]() 11.11.2006 16:50:26 | |
Mäkin vein perjantaina Oescille tuon Artistin täyshuoltoon. Nauhat vaihdetaan, vähän yhdestä kohtaa irvistävä otelauta liimataan, elektroniikat laitetaan kuntoon, uusi satula, säädöt yms. Sanoin, että pari viikkoa menee. Mulla oli juuri Haukiputaan pojilla (Amfisound) Nighthawk kaulaongelmien vuoksi /kuolleita kohtia sekä liitoskohdassa kohouma + paskat nauhat. 200€ kustansi uudet jumbo nauhat + otelaudan oikaisuhionta + uusi luusatula 11-52 kielille sovitettuna + keskimikin kiinnityksen parantelua sekä normaali täys huolto (puhdistus, otelaudan öljyt, potikoiden rasvaus jne). Työn laatu täydellinen. Ei mitään moittimista vaikka kuinka hakis. Ongelma kaulasta tuli muutamassa päivässä "täydellinen" eli soi hienosti joka kohdasta ja näyttää hyältä hionnan jälkeen. Taitaa olla hinta kohdallaan vai mitä? Suosittelen Amfisoundia varauksetta! Tästedes menee meikäläisen kaikki ns vaikeammat hommat herrojen tehtäväksi. Just ton takia ei kannatakaan jättää mitään liikkeen "tilattavaksi". Jos ei mistään tunnu löytyvän, niin sitten pitää tilata ulkomailta liikkeestä, mistä sellainen löytyy hyllystä. No juuri tuosta syystä en tätä niin äärimmäisen tosissani odottelekaan. Heti kun tarve tulee, niin niin tilaus lähtee muualle. Kunhan yritin samalla kun kävin tsekkaamassa poikien uusimmat soittopelit. Ei ihan "tyhjin käsin" kehdannut poistua niin piti laittaa tilaus, vähän niinkuin testimielessä vetämään. Tulos: ala-arvoinen. Tuota Urpo juttua en tajunnut? Siis onko jotenkin typerää yrittää tilata jotain tavaraa paikallisesta erikoisliikkeestä vai? ou beibi, jeah! uh uh.. | |
![]() 11.11.2006 16:52:48 | |
Ja kyllä Oesch myös fiksaa pikkujuttuja kaupan päälle... Vein kyseiselle herrasmiehelle viime vuonna vasta ostamani kitaran säädettäväksi. Hintaa tuli 36e. Extrana hän oli hieman pyöristänyt muutavia töröttäviä nauhojakin. Varsin hyvä palvelu kaikin puolin. Anodit loimuaa punaisena ja rautalanka soi! | |
![]() 11.11.2006 16:55:38 | |
Parhaassa tapauksessa ei ikinä. Mun takuuhuoltoon mennyt kitara katosi täysin muutaman kuukauden odottelun jälkeen. Viimeiset havainnot oli kun se oli jostain eteläSuomesta lähetetty Ruotsiin. Mites tästä eteenpäin sitten? | |
![]() 12.11.2006 11:59:25 | |
Mäkin vein perjantaina Oescille tuon Artistin täyshuoltoon. Nauhat vaihdetaan, vähän yhdestä kohtaa irvistävä otelauta liimataan, elektroniikat laitetaan kuntoon, uusi satula, säädöt yms. Sanoin, että pari viikkoa menee. Kappas. Kaevin itsekin perjantaina Ossin pajalla heittaeae kepin. Koko helahoito, elektroniikan tsekkaus+switchin vaihto, nauhojen hionta, intonaatiot + muut hommat noin 60-80 ekii. Noh..kyllae sen palveluista kannattaa maksaa. Kerran laeytin kitaraani Levutukun korjaamossa, enkae oo sinne viemaessae sitae enaeae. Vittu mua vituttaa kirjoitella kun ei saa aeaetae. Ulkomaiden vitsaus, kun ei oo laeppaerii messis. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)