hullu_ukko 03.11.2006 12:17:08 | |
---|
Aika harva kitara pitää vireensä kahden päivän ajan. Siistiä.. Mun kitaran täytyy sitten olla jotenkin yliluonnollinen... Se on ollut nyt virittämättä 2 kuukautta ja eilen kun tarkistin viritysmittarilla huomasin että vire ei ole muuttunut oikein mihinkään suuntaan, vaikka kammella on tullut leikittyä enenmmän kun on tarvis. No okei. Mun kitaraa ei ehkä kuitenkaan lasketa kun siinä on kielilukot.. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
nahkalipsi 03.11.2006 12:17:33 | |
---|
Hyvä nuotiokitara. Todennäköisesti palaa ihan hyvin muttei lämmitä. saatana ku nauratti :) oon ihan samaa mieltä. Just eilen Porvoon lidölissä törmäsin tohon ja hymähtelin ylimalkaisena. Roses are red, violets are blue. All by base are belong to you |
mailbag 03.11.2006 12:25:59 | |
---|
Siistiä.. Mun kitaran täytyy sitten olla jotenkin yliluonnollinen... Se on ollut nyt virittämättä 2 kuukautta ja eilen kun tarkistin viritysmittarilla huomasin että vire ei ole muuttunut oikein mihinkään suuntaan, vaikka kammella on tullut leikittyä enenmmän kun on tarvis. No okei. Mun kitaraa ei ehkä kuitenkaan lasketa kun siinä on kielilukot.. itteko soittelen ni pitää virettä korjailla lähes aina biisien välissä ja sama homma toistunut kipsoneissa stratoissa. |
Murgo 03.11.2006 13:22:06 (muokattu 03.11.2006 13:58:22) | |
---|
Mulla ainakin pitää Ibanez vireen kuukaudenkin(edit paitsi 7-kieli, joka jostain syystä menee nopeammin epävireeseen). Veikkaisin muuten ettei uutena ensimmäistä kahta päivää pidä virettä ellei ole kaupassa viritelty, uudet nailonkielet(kuten teräksisetkin) venyy ja puut asettuu.Myöhemmin voi alkaa pysyä hyvinkin. Ainakin molemmat minun halpikset(HB strato ja saman merkin sähköviulu) vaati uusina virityksen joka päivä, mutta parin viikon jälkeen molemmat alkoivat pysyä ihan hyvin vireessä, nykyään kumpikin alkaa olla kuuluvasti epävireessä vasta viikon-parin soitteluilla. Ihmettelin myös tuota muovikielet+plektra yhdistelmää kun tuota mainosta katselin. Värkkäily on nastaa! |
Lennu 03.11.2006 14:14:39 | |
---|
saatana ku nauratti :) oon ihan samaa mieltä. Just eilen Porvoon lidölissä törmäsin tohon ja hymähtelin ylimalkaisena. Oisit ottanu kantoon, oltas sitten porukalla ihmetelty sitä. Ihan selkee Perikato-projektikitara. " Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia." |
drlecter 03.11.2006 14:17:50 | |
---|
Tokkopa tuo palaa ees. |
weelie 03.11.2006 15:02:58 (muokattu 03.11.2006 15:04:53) | |
---|
Siistiä.. Mun kitaran täytyy sitten olla jotenkin yliluonnollinen... Se on ollut nyt virittämättä 2 kuukautta ja eilen kun tarkistin viritysmittarilla huomasin että vire ei ole muuttunut oikein mihinkään suuntaan, vaikka kammella on tullut leikittyä enenmmän kun on tarvis. No okei. Mun kitaraa ei ehkä kuitenkaan lasketa kun siinä on kielilukot.. Puhutko ihan varmasti nailonkielisestä? Mielestäni nailonkielet menettää saundinsa samoihin aikoihin kun rupeavat pysymään vireessä... Mikäköhän syy kellään olisi ostaa Lidlistä kitaraa ja viritintä, ständiä jne. Sitä ainakin itse ihmettelin kun DLX-musiikkiin matkalla huomasin Malmin Lidlin ilmon että sellaisia on tulossa... Itse myin Yamaha C-40:ni kuudella kympillä. Olettaisin että oli parmpi kitara kun ainakin viisi vuotta päivittäistä soittoa kesti. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
humppahanuristi 03.11.2006 15:05:09 | |
---|
Mikäköhän syy kellään olisi ostaa Lidlistä kitaraa ja viritintä, ständiä jne. Sitä ainakin itse ihmettelin kun DLX-musiikkiin matkalla huomasin Malmin Lidlin ilmon että sellaisia on tulossa... No joulu tulossa ja samalla voi siitä omille tai mahdollisesti lapsenlapsille tms. sukulaiselle kätevästi ruokaostosten lomassa hankkia sen joululahjan.
|
hullu_ukko 03.11.2006 15:11:15 | |
---|
Puhutko ihan varmasti nailonkielisestä? Mielestäni nailonkielet menettää saundinsa samoihin aikoihin kun rupeavat pysymään vireessä... En puhunut.. Anteeksi.. Kyllä tuo mun landolakin erittäin hyvin pitää virettä. Kerran olen nyt virittänyt sen edellisen kieltenvaihdon jälkeen. Pari viikkoa on nyt pysynyt suhteellisen hyvin vireessä. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
Robert 03.11.2006 16:38:09 | |
---|
Kävin tänään katsomassa tuota Lidlin kitaraa... Oli tosin pahvilaatikossa, niin ei voinut kokeilla... Mutta laatikon tekstin mukaan siinä tulee mukana muovinen PLEKTRA, jota käytetään yleisesti pop-ja rockmusiikissa sen antaman ainutlaatuisen perkussiivisen äänen vuoksi. Tuossa onkin jo syytä tehdä kaupat. ...And Justice For All |
Twinkle 03.11.2006 16:42:19 | |
---|
voisin käyä hakemassa tuollaisen, viritysmittarille ja kantolaukulle voisi olla käyttöä. |
lapio 03.11.2006 16:48:14 | |
---|
Kitaratelineitäkin möivät. Olisivatkohan ihan susia? Sellaiselle oisi nimittäin tarvetta. |
Bassolow 03.11.2006 18:31:30 | |
---|
Mutta laatikon tekstin mukaan siinä tulee mukana muovinen PLEKTRA, jota käytetään yleisesti pop-ja rockmusiikissa sen antaman ainutlaatuisen perkussiivisen äänen vuoksi. Tietääkö kukaan miten sitä soitetaan? Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi |
Riku Rotten 03.11.2006 19:10:30 | |
---|
Plektran soittamiseen tarvitaan kapulat. |
Kirk_Hammett 03.11.2006 19:31:02 | |
---|
vähän aiokaan sitten kävin lidlissä ja näin pienellä ilmoitustaululla kaupan pihalla mainoksen kitarasta ja päätin mennä kokeilemaan mutta nehän oli jo hitsi vieköön myyty kaikki :/ You know it's sad but true... |
humppahanuristi 03.11.2006 19:33:19 | |
---|
En puhunut.. Anteeksi.. Kyllä tuo mun landolakin erittäin hyvin pitää virettä. Kerran olen nyt virittänyt sen edellisen kieltenvaihdon jälkeen. Pari viikkoa on nyt pysynyt suhteellisen hyvin vireessä. Täytyy tähän vireessä pysymiseen ottaa kantaa. Minulla oli Harley Benton sellainen musta western. Sitä sitten kauppasin toista vuotta sitten ja eräs ostaja kävikin hakemassa. Ei mennyt kuin 10min ja toi takaisin:" ei tämä pysy vireessä". Talvi ja pakkastakin vähän. Eikä varmasti kerennyt edes kokeilla, koska lähes samantien toi takaisin. No eipä siinä mitään annoin rahat takaisin ja kitaran otin takaisin. Mittarilla löin vireeseen ja pari kuukautta siinä sohvan reunalla se pötkötti ja välillä kokeilin ja kumma kyllä se pysyi aina vaan vireessä. No möin sen sitten uudestaan viime keväänä, enkä ole valituksia kuullut ettei pysyisi vireessä. Tangon vääntäjä... |
Marwel 03.11.2006 19:35:38 | |
---|
HB onkin laatu tavaraa. |
bluestone 03.11.2006 19:57:37 | |
---|
Männäviikolla oli vielä ainakin itiksen ja keskustan Anttiloiden topten-osastoilla Williamsin luuttuja myynnissä hintaan 39,90. Ihan kitaran näköisiä, eikä edes paskempia soittaakaan. Hinta-laatu jokseenkin kohdallaan. |
Lennu 03.11.2006 20:38:25 | |
---|
" Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia." |
Pnctocn 03.11.2006 20:42:13 | |
---|
mjyysikoide.njiet |