Itse olen tuon etushomman ratkaissut Mesan Midimatrixilla. Mulla on siinä Engl530, H&K Tubeman, Chandler Tube Driver, Pearce G2X ja Mesan Studio Preamppi kiinni. Ja elämä on helppoa. Saa soundin kuin soundin ulos yhden napin painalluksella. Kannattaa samantien sijoittaa johonkin laitteeseen mikä hoitaa kaikki ne asiat mitä siltä haluat. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Itse olen tuon etushomman ratkaissut Mesan Midimatrixilla. Mulla on siinä Engl530, H&K Tubeman, Chandler Tube Driver, Pearce G2X ja Mesan Studio Preamppi kiinni. Ja elämä on helppoa. Saa soundin kuin soundin ulos yhden napin painalluksella. Kannattaa samantien sijoittaa johonkin laitteeseen mikä hoitaa kaikki ne asiat mitä siltä haluat. Just jotain vastaavaa mielessä. Miten muuten ajat tuota läjäsi päätteeseen? Kaikki etuset monona Midimatrixiin, josta signaali muljuttimelle ja siitä stereona päätteeseen? Värittääkö tuo Matrix soundia? Jollain käytännönkokemuksia muista vastaavista? Kaks tuollaista ja joku midillä ohjattava switcheri noihin kiinni, esim. nobelsin ms-4.. Noi rupeaa käymään jo aika kalliiksikin, jos enemmän noita looppeja kaipaa. |
Just jotain vastaavaa mielessä. Miten muuten ajat tuota läjäsi päätteeseen? Kaikki etuset monona Midimatrixiin, josta signaali muljuttimelle ja siitä stereona päätteeseen? Värittääkö tuo Matrix soundia? Joo luupeissa monona etuset ja parallel-luupeissa muljuttimia ja sitten koko paska stereomuljuttimeen ja sieltä päätteeseen. Matrixi ei mielestäni syö soundia. Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |