Jos Creamachinessa ei ole keinokuormaa, niin sitten se ehkä ei tarvitse sitä: siinähän on "pääteputkena" etuasteputki (voi tarkistaa tuosta mun laittamasta linkistä) - noitten värkkien ideana on ollut juuri saada "aito" putkisoundi linjasignaalina ulos, joten homma lienee toteutettu siten, että se onnistuu. Edit: jos putkihommat sivuutetaan, niin eikös siinä Craten Powerblockissa ollut auxit ja kaikki? http://www.crateamps.com/html/series.cfm?sid=15 Just näinhän se toimii. Tuo mikserin kautta vois toimia. Mulle tuo powerblock on taas sama asia ku microcube, mutta vaan ei-niin-käytännöllisessä paketissa.. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Just näinhän se toimii. Tuo mikserin kautta vois toimia. Mulle tuo powerblock on taas sama asia ku microcube, mutta vaan ei-niin-käytännöllisessä paketissa.. Juu - mikseri voittaa mun mielestä muut viritykset kyllä melkoisella ylivoimalla - pistä sen verrab rahaa, että siinä on vielä mikki-input phantomilla, niin voit äänitelläkin sitten tietsikan kanssa, jos joskus alat semmoista harrastella. Samaten saan mikserin auxiin jonkun kaiun, jos kuivana soittelu tuntuu ikävältä |