Ajattelin lainata nyt tätä topicia, kun ei ana viitsi aloittaa uutta. Eli lähteekö tuosta Laneyn GH50L nupista death metal säröjä tai onko siitä metal vaffariksi. Kun näyttää nyt toi hinta niin houkuttelevalta ja rokki säröt kuulostavat ainakin perkeleen hyviltä. Jos jollain on kokemusta kyseisestä vehkeestä, niin suorastaan pakotan postaamaan sen tänne! |
Ajattelin lainata nyt tätä topicia, kun ei ana viitsi aloittaa uutta. Eli lähteekö tuosta Laneyn GH50L nupista death metal säröjä tai onko siitä metal vaffariksi. Kun näyttää nyt toi hinta niin houkuttelevalta ja rokki säröt kuulostavat ainakin perkeleen hyviltä. Jos jollain on kokemusta kyseisestä vehkeestä, niin suorastaan pakotan postaamaan sen tänne! 1) Haku kirjoituksista "sanalla" gh50l tuotti melkein 300 hittiä joista varmaan ainakin osassa on asiaa käsitelty. 2) Minun mielestä tuo on melko rajoittunut nuppi hintaisekseen, jos vertaa esim. vaikka valvekingi nuppiin ( jollainen torilla on myynnissä)... Tietysti jos sulla ( muistaakseni) on gt-8 niin kaippa tuollakin pärjää, vaikkakin itse sijoittaisin ennemmin putkikuninkaaseen... Kokemuksista: No tuommoista Laneytä olen soitellut yhden treenikerran verran joten syvällistä arviota ei voi antaa, mutta yleisvaikutelmaksi jäi se että MINUN käyttööni tuon kanssa tarvisi muutamankin pedaalin, jotta tarvittavia säröjä, siis erilaisia semmoisia, tuosta ulos saisi. Mieltä kaiversi se, että tuossa ei ole kaikua ja että driven päälle polkaisu nosti volaa melko paljon. Mutta muistetaan että tämä perustuu vain yhteen soittoiltaan. No meitä on moneen junaan ja moneen makuun ja sen takia tehdään erilaisia vahvistimia. En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |